Die stopper is echt peoep, ik vaarde ook altijd met van die vegas, met va ndie stoppers er op, op een duur gaat dat touwtje slijten en schiet hij telkens terug.
Litewave, heb je er mee gevaren? Ik wel en ik kan je zeggen dat hij wel werkt, hij verschuift slechts zeer weinig gedurende een sessie en hij is usper easy te tunen...
Die stopper is echt peoep, ik vaarde ook altijd met van die vegas, met va ndie stoppers er op, op een duur gaat dat touwtje slijten en schiet hij telkens terug.
een north bar met stopper voor de Vegas? Ben ik benieuwd naar een foto
Gisteren met mijn 9 meter gevaren maar dat ging niet helemaal lekker. Ik voelde niet echt druk. Ik moet zeggen dat het een beetje vreemde wind was. Vandaag de lijnen uitgerold en gekeken naar de lengtes. Op basis van een tip in de North manual de lijnen opgerekt en volgens mij heb ik de powerlijnen zo'n 2 centimeter kunnen oprekken. De stuurlijnen rekte niet op. Ik hoop dat hiermee dat 'slappe' gevoel weg is.
Ik moet wel zeggen dat ik pas één keer met de 9 gevaren heb en mogelijk gewend ben aan een behoorlijke bardruk door een jaar met een xbow te varen.
Nog geen overhaaste conclussies. Eerst maar eens wennen.
Hoor wel graag van anderen hoe ze hun 9 meter ervaren.
Met mijn 14 meter rebel heb ik trouwens wel al lekker gevaren en gesprongen.
Heb ik inderdaad gedaan. 1 knoopje dichter bij de bar. gaf een beter gevoel. Maar was nog niet 'je van het'. Daarna de lijnen op lengte gecheckd en iets opgerekt.