Tom Kite

|
wow, ik heb net windguru gechecked, en daar geven ze maar 15 knopen af. hopelijk hebben ze daar gelijk, want anders kan ik weer niet gaan kiten 
|
|
|
lars

|
Tijdvak : zondag 14:00 tot maandag 2 oktober 2006 02:00 uur. 12-24 uur _______________________________________ _______________________________________
Wind bft : ZUID TOT ZUIDWEST 4-5 Stoten kts : BIJ BUIEN TOT 35 KTS Zicht km : MEER DAN 10, IN EEN BUI 4-10 KM Weer : WISSELEND BEWOLKT, BUIEN, MOGELIJK MET ONWEER LAAG ZUIDWEST VAN IERLAND TREKT LANGZAAM NAAR IERLAND.
Hier geven ze ook stoten op van 35 knopen!!! Opletten dus.....
|
|
|
Jurrien

|
jeeeee beuleeeeeen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
VincentC

|
Dus mensen: Zie je een bui aankomen, ga zelf van het water af en ga bij de waterrand staan om zo snel mogelijk andere kites neer te halen.
|
|
|
RonnieRotonde

|
Ja idd, beetje op elkaar letten dus.. Moet goedkomen, kitese! iedereen!
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Laat Windguru, kijk liever bij Actuele waterdata op bulletins. Deze klopt naar mijn mening voor Slufter/Oostvoorne het best.
Door het (te) warme zeewater kloppen de weerkundige computermodellen niet helemaal meer, waardoor ze er de laatste tijd zelfs op de korte termijn naast zitten.
Hopelijk kan de KNRM F1 blijven kijken vandaag in hun warme, droge station. Let op elkaar vandaag!
|
|
|
|
Mak

|
@Neerlandicus taalbebruik ?????? 
|
|
|
marc010

|
LOL, het lijkt wat mee te vallen. Ik ga toch even kijken of het vanmiddag wat rustiger wordt, maar dan zal het alsnog vlagerig zijn.......
|
|
|
~Arjan
Founding Father

|
Onwijs bedankt voor het plaatsen Frank! Top!
|
|
|
Jolien.

|
kom net van het strand. (brouwersdam).. super druk, en echt wel windkracht 4, 's middags (nu) zou de wind aflandig gaan waaien en zelf 5 worden.
|
|
|
|
Joris

|
is het geen idee om een soort banner op de site te zetten? in een oogopslag een teken van: - groen, vandaag veilig - orangje, opletten - rood, niet doen
Dus een soort kitesurf terreur alarm? Dan zou ik morgen orangje geven...
Is het niet een beter idee om zo iets bij drukbevaren kitespots te regelen? Iets met vlaggen of iets in de zin van zon lawinegefahr bord zoals ze op de pistes hebben.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug maar het viel allemaal wel mee vandaag 12-18 knp en de wind zakte helemaal in om een uurtje of 16.00 uur ,Dus van de voorspelling kwam dus (tot nu toe ) niet veel uit ,en gelukkig maar want het was vandaag op schellinkhout exstreem druk met heel veel beginners ,ik moet er eigenlijk niet aan denken als de wind ineens sterk had toegenomen zoals er voorspeld was dan hadden er zeker de beginnende kiters in moeilijkheden gekomen...
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Op de grevelingendam was het best aardig te doen, heb vanaf 10 tot 3 kunnen varen met mn 10! Wel een beetje vlagerig en af en toe een beete veel en af en toe een beetje weinig, maar ja, das vlagerig. Regen? niet gezien! onweer? beetje gehoord, maar stelde niets voor en was op een afstandje! Maar als ik nu zo eens nar buiten kijk begint het nu toch een beetje minder te worden, wind klinkt erg vlagerig en donkere wolken komen binnendrijven hier in zeeland.. Hej, morgen weer?  denk dat het dan wel erg gek gaat worden 
|
|
|
Flexifool

|
Vandaag ook lekker gevaren... van 10:30 tot 16:30 op de grevelingen met mijn nieuwe flexifoil Atom 12 . Was weer top! 
|
|
|
Spike_L

|
Ik als beginner vandaag ook heerlijk mijn eerste metertjes gemaakt op mijn nieuwe board op oostvoorne. Ging goed! Wind was vlagerig maar verder wel ok!! Hoop van de week weer zulke wind!! Wil kiten!!!!! 
|
|
|
|
Passie

|
Ben helemaal verrot. Vin verrot Spier in mijn heup verrot Kan niet beter
TOP DAG
|
|
|
Lex

|
ik heb ook overal spierpijn, en last van mijn enkel na een hoge sprong die ik toeside landde (grinnik_kitesmiley) , en toen viel ik 
|
|
|
Nino

|
Echt weird! Alle windbronnen vermelden vlagerig weer en windstoten en de hele bende, maar heb er echt niks van gemerkt. Heb op autostrand gevaren met 12 en nothing on the hand !? Maar goed, liever mee dan tegenvallen...
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Vandaag ook lekker gevaren... van 10:30 tot 16:30 op de grevelingen met mijn nieuwe flexifoil Atom 12 . Was weer top!  huh, kheb geen ff atom gezien? schele ik zeker? waar zat je op grevelingen?
|
|
|
pascal van wingerden
Gast
|
Vandaag ook lekker gevaren... van 10:30 tot 16:30 op de grevelingen met mijn nieuwe flexifoil Atom 12 . Was weer top!  ja, Ik was er om half 10 tot half 2 geen flexi gezien hoor
|
|
|