Een bewogen weekend!

Rudolf

Oktober 09, 2006, 04:09:58
edit2Rapporteer  
Het was een heftig weekend! Twee ongelukken meegemaakt, 1 persoon die zijn kaak zaterdag brak op Scheveningen (je spullen heb ik gebracht naar Jumpteam), vandaag iemand die zijn heup brak op Oostvoorne!
Van mijzelf brak ook nog de toming tijdens het kiten, het was me het weekendje wel!
Erik de Berik

Antwoord #1 Oktober 09, 2006, 06:24:59
edit2Rapporteer  
Ow Ow Ow  (geschokt_kitesmiley) iedereen denkt dat kiten zo makkelijk is tegenwoordig.Triest diep triest.Mede door die kitescholen die propaganderen dat kiten snel geleerd is als je maar snel een les neemt en het liefst bij hun.Eigen schuld en ga niet zelf experimenteren.Nogmaals, ListenToMe kiten is niet makkelijk en eist erg veel doorzettingsvermogen en geduld!!!
Jurrien

Antwoord #2 Oktober 09, 2006, 15:04:50
edit2Rapporteer  
en mijn trapeze haak is verbogen door de veel te harde wind  Joepie
Loon

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 09, 2006, 16:45:58
edit2Rapporteer  
er zal nu wel niet veel meer worden bewogen dan....dit weekend...
thedude

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 09, 2006, 22:10:22
edit2Rapporteer  
vet weekend, zaterdag met 12 meter en korte lijnen gevaren op het flouwewerk. ben er nu nog stuk van, heerlijk bakken stonden er buiten.

gelukkig dit keer weinig gekke dingen gezien, en een super spirit op het water. iedereen was vriendelijk en stak zijn hand omhoog als ze even een bocht maakte zonder te kijken.

kortom DE POEP
big_ben_lair

Antwoord #5 Oktober 09, 2006, 22:21:07
edit2Rapporteer  
Ow Ow Ow (geschokt_kitesmiley) iedereen denkt dat kiten zo makkelijk is tegenwoordig.Triest diep triest.Mede door die kitescholen die propaganderen dat kiten snel geleerd is als je maar snel een les neemt en het liefst bij hun.Eigen schuld en ga niet zelf experimenteren.Nogmaals, ListenToMe kiten is niet makkelijk en eist erg veel doorzettingsvermogen en geduld!!!

de meest ervaren mensen maken vaak de hardste klappers!
Kondor 11

Antwoord #6 Oktober 11, 2006, 03:52:24
edit2Rapporteer  
Mijn kite is nat geworden op het strand met springtij (angry_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.