Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Lucas-link7
Gast
Antwoord #2100 September 10, 2007, 03:23:55
edit2Rapporteer  
Morgen iemand nog naar S'Hout? ik hoop er vanaf 16:30 tezijn.. tenzij ik inzie dat het laatste uur school niet zo nodig is, dan ben ik er 50 min eerder..

Greetz Lucas
roeb
Gast
Antwoord #2101 September 10, 2007, 03:33:38
edit2Rapporteer  
Morgen iemand nog naar S'Hout? ik hoop er vanaf 16:30 tezijn.. tenzij ik inzie dat het laatste uur school niet zo nodig is, dan ben ik er 50 min eerder..

Greetz Lucas

Heb je de windrichting al bekeken?
Lucas-link7
Gast
Antwoord #2102 September 10, 2007, 03:37:30
edit2Rapporteer  
Ja NW, toch? maar k hoorde laatst dat het dan nog net te doen is op S"Hout, maar bedenk me nu dat mn ma me brengt dus dan kan k kijken of ik ook even een oorinfectie kan scoren daar (grapje richardt)

Jullie zien mij wel ergens verschijnen dan

Greetz Lucas
roeb
Gast
Antwoord #2103 September 10, 2007, 03:44:40
edit2Rapporteer  
Ja NW, toch? maar k hoorde laatst dat het dan nog net te doen is op S"Hout, maar bedenk me nu dat mn ma me brengt dus dan kan k kijken of ik ook even een oorinfectie kan scoren daar (grapje richardt)

Jullie zien mij wel ergens verschijnen dan

Greetz Lucas

NW-W is net te doen in S'hout, echt NW is klote... En morgen gaat het pittig waaien (6-7 bft) met veel buien, dus dan wordt het helemaal een hachelijke onderneming in S'hout (NW zal ie rete vlagerig zijn)..

Andijk is welliswaar stuk beter met Noord en wellicht vleugje Oost, maar NW is goed te doen..
Lucas-link7
Gast
Antwoord #2104 September 10, 2007, 14:09:53
edit2Rapporteer  
Ok, dan ga ik regelen dat ik naar Andijk kom!

Greetz
Lucas
bredo

Antwoord #2105 September 10, 2007, 14:21:36
edit2Rapporteer  
Noord west is perfect voor Andijk, niets oost. Wordt ook niet oost eerder west. Afijn gaan er nog een paar naar Wijk aan Zee vandaag??

Ik ga wsl begin van de middag.

groet edo
Emielkruisdijk

Antwoord #2106 September 10, 2007, 14:26:03
edit2Rapporteer  
Ik ga zo naar Wijk, hoop er 12 uur te zijn. Zie ik jouw daar dan?
roeb
Gast
Antwoord #2107 September 10, 2007, 17:20:27
edit2Rapporteer  
Noord west is perfect voor Andijk, niets oost. Wordt ook niet oost eerder west. Afijn gaan er nog een paar naar Wijk aan Zee vandaag??

Ik ga wsl begin van de middag.

groet edo

Andijk is beter te doen met N-NO dan NW...
Met echt pal Noord en vleugje Oost, vaar je niet tegen de golven op en je kan de kom helemaal bevaren.. Met NW kan je maar één helft gebruikien..
Haring High Richardt

Antwoord #2108 September 10, 2007, 18:39:38
edit2Rapporteer  
Citaat
of ik ook even een oorinfectie kan scoren daar (grapje richardt)

Baal als een stekker door die kl...te oren  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Was een mooi daggie geweest voor de nieuwe Waroo 7 maar nu motten eerst maar eens de oren helemaal genezen  ThumpsUp

Hafe fun gasten vandaag  Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS
en wees voor zichtig want met deze wind kan het altijd aardig spoken  ListenToMe

Graag wat reacties van gasten die gevaren hebben, dit is goed voor mijn frustratie

Gr Richardt
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2109 September 10, 2007, 21:06:48
edit2Rapporteer  
Graag wat reacties van gasten die gevaren hebben, dit is goed voor mijn frustratie

Gr Richardt
Citaat

En voor de mijne..
roeb
Gast
Antwoord #2110 September 10, 2007, 21:11:29
edit2Rapporteer  
Komt goed, ik ga zo los Smiley
kitaholic

Antwoord #2111 September 10, 2007, 21:19:01
edit2Rapporteer  

Gr Richardt
Citaat

En voor de mijne..

Vanochtend heeeeeerlijk gevaren op Wijk van half 9 tot 10. Lekker wakker worden met torenhoge jumps in de Wijker klotsbak. Zelfs genoten van de regenbuien met windstoten!
Lucas-link7
Gast
Antwoord #2112 September 10, 2007, 21:42:11
edit2Rapporteer  
Youri komt mij ook zo ophalen Grin

Heb er weer zin  in!!!

Greetz Lucas
Haring High Richardt

Antwoord #2113 September 10, 2007, 21:49:14
edit2Rapporteer  
Citaat
Youri komt mij ook zo ophalen Grin

Heb er weer zin  in!!!

Greetz Lucas

Doe je voorzichtig
Haring High Richardt

Antwoord #2114 September 10, 2007, 21:50:19
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik denk dat je maandag dan weer aan je trekken komt ...Ik ben er na 15.00 uur ook weer ,hopelijk even mijn "nieuwe" Waroo 7 mtr uitproberen

Hoe was het vandaag Frank  ThumpsUp ThumpsUp              ThumpDown ThumpDown
audi

Antwoord #2115 September 10, 2007, 23:00:43
edit2Rapporteer  
was top op andijk.
helemaal alleen, en later nog een paar surfers.
de wind viel eerst een beetje tegen,dus eerst 14m raafje3 opgepomt en later nog met de 9sle zeer hoog gegaan.
dus weer een top dag.
audi
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #2116 September 10, 2007, 23:58:51
edit2Rapporteer  
Ik was om ongeveer 15.30 op Andijk ,En toen waren er twee kites bezig ,en die gingen eraf toen ik erop ging ,heb dus een tijdje alleen gevaren ,tussen de windsurfers want die waren er wel ,het was weer typisch een Andijks dagje ,met een vlagerige NW ,en behoorlijk golven ,de wind trok in de buien aan tot zo,n 35 knp ,
Ik vaarde vandaag met mijn Waroo 7 mtr (voor het eerst) en ik ben er dik tevreden mee ,met een goede vlaag spring je echt sky high.. ThumpsUp

Maar waar was Richard ???
Emielkruisdijk

Antwoord #2117 September 11, 2007, 01:22:40
edit2Rapporteer  
Hej Frank,

Ik ben ook stiekem beetje aan het kijken naar een 7 mtr Waroo. Heeft de 7 mtr niet te veel overlap met 9 mtr? Hoe is de lift en hangtime vergeleken met de 9 mtr?

Vandaag lekker gevaren op Wijk, wind was goed en flinke bakken. Nieuwe boardje was even wennen, veel meer flex. Heel anders springen, hopen dat het gaat wennen. Morgen weer een poging vanaf 1 uur, als het waait!
Haring High Richardt

Antwoord #2118 September 11, 2007, 02:12:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar waar was Richard ???

Baal als een stekker door die kl...te oren   

Was een mooi daggie geweest voor de nieuwe Waroo 7 maar nu motten eerst maar eens de oren helemaal genezen 
roeb
Gast
Antwoord #2119 September 11, 2007, 02:17:20
edit2Rapporteer  
Ik kwam precies aan toen Frank weg ging, maar de wind viel me tegen

Ik mn 8 op gepompt, naja kon ook wel met mn 12 op dat moment... Toen kwam er een bui en het poeierde knetterhard en dus ook ff knetterhoog...
Toen nam ie dus weer af en toen had ik ook met mn 12 gekunt, maar met de 8 ging ook aardig, toen het donker werd weer een toename, dus toen weer skyhigh, in het schemer is dat wel heel vet

Er waren nog redelijk wat toeschouwers en er was iemand aan het filmen bij de haven.
PeterKite

Antwoord #2120 September 11, 2007, 02:30:10
edit2Rapporteer  
JAJA, Andijk was toch wel weer oké... Wel wat vlagerig hoor. van dikke 4Bft naar bijna 7 in een tijdsspanne van een minuut. Dat bracht enkele mensen in de problemen. zij trokken gelukkig wijselijk aan de safetyrelease. Voor de rest weer gezellig!!!

groetjes,
Peter
Bossy

Antwoord #2121 September 11, 2007, 02:39:20
edit2Rapporteer  
Hij was weer helemaal te bruut op Andijk....K van je oren maatje... Peter was weer werelds...

Nice kiteloop trouwens...Wendy zat rond de 4 meter hoog en volgens haar heb ik vandaag 6 meter gehaald Smiley...Wat een BEESTEN DIE RHINOS:)

Peter bedankt voor de tips Wink

En gasten we hopen op meeeeeeeeeeeeeer wind Wink

greetz
E&W
Lucas-link7
Gast
Antwoord #2122 September 11, 2007, 03:17:22
edit2Rapporteer  
zij trokken gelukkig wijselijk aan de safetyrelease. Voor de rest weer gezellig!!!

Dat was ik dus,, ik had je post moeten lezen voordat ik ging richardt Tongue, maar in het kommetje was het helemaal niks... Dus ik heb echt NIET lekker gevaren, gelukkig was de döner wel lekker!! Dat hielp alweer een beetje!

En ik had ook weer het ouderwetse probleem met mn lijnen, wie wil misschien een keer met mijn Link 9 meter varen om te kijken wat er gebeurt als diegene hem crasht.. En of diegene weet waar het aan ligt..?

Greetz Lucas
Haring High Richardt

Antwoord #2123 September 11, 2007, 14:32:52
edit2Rapporteer  
Citaat
Dat was ik dus,, ik had je post moeten lezen voordat ik ging richardt Tongue

En zo is dat !!!!!!!!!  ThumpsUp

Citaat
Hij was weer helemaal te bruut op Andijk....K van je oren maatje... Peter was weer werelds...

Heb weer een hoop gemist zo te lezen, is wel goed voor mijn frustratie.

De kinderen en mijn vrouw lopen allemaal met blauwe pleken .  ThumpDown ThumpDown
Gelukkig hebben zij nog geen aangifte gedaan bij de politie.  (grinnik_kitesmiley)

Donderdag weer naar de dokter voor die kl...te oortjes  ThumpDown ThumpDown

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2124 September 11, 2007, 16:35:38
edit2Rapporteer  
Koop nu gelijk effe van die rubber gevalletjes voor in je oren  loser

Dan heb je er geen last meer van denk ik. :Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.