roeb
Gast
|
Morgen iemand nog naar S'Hout? ik hoop er vanaf 16:30 tezijn.. tenzij ik inzie dat het laatste uur school niet zo nodig is, dan ben ik er 50 min eerder..  Greetz Lucas Heb je de windrichting al bekeken?
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ja NW, toch? maar k hoorde laatst dat het dan nog net te doen is op S"Hout, maar bedenk me nu dat mn ma me brengt dus dan kan k kijken of ik ook even een oorinfectie kan scoren daar  (grapje richardt) Jullie zien mij wel ergens verschijnen dan  Greetz Lucas
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja NW, toch? maar k hoorde laatst dat het dan nog net te doen is op S"Hout, maar bedenk me nu dat mn ma me brengt dus dan kan k kijken of ik ook even een oorinfectie kan scoren daar  (grapje richardt) Jullie zien mij wel ergens verschijnen dan  Greetz Lucas NW-W is net te doen in S'hout, echt NW is klote... En morgen gaat het pittig waaien (6-7 bft) met veel buien, dus dan wordt het helemaal een hachelijke onderneming in S'hout (NW zal ie rete vlagerig zijn).. Andijk is welliswaar stuk beter met Noord en wellicht vleugje Oost, maar NW is goed te doen..
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ok, dan ga ik regelen dat ik naar Andijk kom!
Greetz Lucas
|
|
|
bredo

|
Noord west is perfect voor Andijk, niets oost. Wordt ook niet oost eerder west. Afijn gaan er nog een paar naar Wijk aan Zee vandaag??
Ik ga wsl begin van de middag.
groet edo
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Ik ga zo naar Wijk, hoop er 12 uur te zijn. Zie ik jouw daar dan?
|
|
|
roeb
Gast
|
Noord west is perfect voor Andijk, niets oost. Wordt ook niet oost eerder west. Afijn gaan er nog een paar naar Wijk aan Zee vandaag??
Ik ga wsl begin van de middag.
groet edo
Andijk is beter te doen met N-NO dan NW... Met echt pal Noord en vleugje Oost, vaar je niet tegen de golven op en je kan de kom helemaal bevaren.. Met NW kan je maar één helft gebruikien..
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Graag wat reacties van gasten die gevaren hebben, dit is goed voor mijn frustratie Gr Richardt En voor de mijne..
|
|
|
roeb
Gast
|
Komt goed, ik ga zo los 
|
|
|
kitaholic

|
Graag wat reacties van gasten die gevaren hebben, dit is goed voor mijn frustratie Gr Richardt En voor de mijne.. Vanochtend heeeeeerlijk gevaren op Wijk van half 9 tot 10. Lekker wakker worden met torenhoge jumps in de Wijker klotsbak. Zelfs genoten van de regenbuien met windstoten!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Youri komt mij ook zo ophalen  Heb er weer zin in!!! Greetz Lucas
|
|
|
Haring High Richardt

|
Youri komt mij ook zo ophalen  Heb er weer zin in!!! Greetz Lucas Doe je voorzichtig
|
|
|
|
audi

|
was top op andijk. helemaal alleen, en later nog een paar surfers. de wind viel eerst een beetje tegen,dus eerst 14m raafje3 opgepomt en later nog met de 9sle zeer hoog gegaan. dus weer een top dag. audi
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was om ongeveer 15.30 op Andijk ,En toen waren er twee kites bezig ,en die gingen eraf toen ik erop ging ,heb dus een tijdje alleen gevaren ,tussen de windsurfers want die waren er wel ,het was weer typisch een Andijks dagje ,met een vlagerige NW ,en behoorlijk golven ,de wind trok in de buien aan tot zo,n 35 knp , Ik vaarde vandaag met mijn Waroo 7 mtr (voor het eerst) en ik ben er dik tevreden mee ,met een goede vlaag spring je echt sky high..  Maar waar was Richard ???
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Hej Frank,
Ik ben ook stiekem beetje aan het kijken naar een 7 mtr Waroo. Heeft de 7 mtr niet te veel overlap met 9 mtr? Hoe is de lift en hangtime vergeleken met de 9 mtr?
Vandaag lekker gevaren op Wijk, wind was goed en flinke bakken. Nieuwe boardje was even wennen, veel meer flex. Heel anders springen, hopen dat het gaat wennen. Morgen weer een poging vanaf 1 uur, als het waait!
|
|
|
Haring High Richardt

|
Maar waar was Richard ??? Baal als een stekker door die kl...te oren Was een mooi daggie geweest voor de nieuwe Waroo 7 maar nu motten eerst maar eens de oren helemaal genezen
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik kwam precies aan toen Frank weg ging, maar de wind viel me tegen  Ik mn 8 op gepompt, naja kon ook wel met mn 12 op dat moment... Toen kwam er een bui en het poeierde knetterhard en dus ook ff knetterhoog... Toen nam ie dus weer af en toen had ik ook met mn 12 gekunt, maar met de 8 ging ook aardig, toen het donker werd weer een toename, dus toen weer skyhigh, in het schemer is dat wel heel vet  Er waren nog redelijk wat toeschouwers en er was iemand aan het filmen bij de haven.
|
|
|
PeterKite

|
JAJA, Andijk was toch wel weer oké... Wel wat vlagerig hoor. van dikke 4Bft naar bijna 7 in een tijdsspanne van een minuut. Dat bracht enkele mensen in de problemen. zij trokken gelukkig wijselijk aan de safetyrelease. Voor de rest weer gezellig!!!
groetjes, Peter
|
|
|
Bossy

|
Hij was weer helemaal te bruut op Andijk....K van je oren maatje... Peter was weer werelds... Nice kiteloop trouwens...Wendy zat rond de 4 meter hoog en volgens haar heb ik vandaag 6 meter gehaald  ...Wat een BEESTEN DIE RHINOS:) Peter bedankt voor de tips  En gasten we hopen op meeeeeeeeeeeeeer wind  greetz E&W
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
zij trokken gelukkig wijselijk aan de safetyrelease. Voor de rest weer gezellig!!!
Dat was ik dus,, ik had je post moeten lezen voordat ik ging richardt  , maar in het kommetje was het helemaal niks... Dus ik heb echt NIET lekker gevaren, gelukkig was de döner wel lekker!! Dat hielp alweer een beetje! En ik had ook weer het ouderwetse probleem met mn lijnen, wie wil misschien een keer met mijn Link 9 meter varen om te kijken wat er gebeurt als diegene hem crasht.. En of diegene weet waar het aan ligt..? Greetz Lucas
|
|
|
Haring High Richardt

|
Dat was ik dus,, ik had je post moeten lezen voordat ik ging richardt  En zo is dat !!!!!!!!!  Hij was weer helemaal te bruut op Andijk....K van je oren maatje... Peter was weer werelds... Heb weer een hoop gemist zo te lezen, is wel goed voor mijn frustratie. De kinderen en mijn vrouw lopen allemaal met blauwe pleken .  Gelukkig hebben zij nog geen aangifte gedaan bij de politie. (grinnik_kitesmiley) Donderdag weer naar de dokter voor die kl...te oortjes 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Koop nu gelijk effe van die rubber gevalletjes voor in je oren  Dan heb je er geen last meer van denk ik. : 
|
|
|