sjef

|
watersportweer geeft ie nou 20 kn? windfinder 14kn, lijkt me eerder! dus het word 12m of grotere maten voor morgen! weet iemand de lowend van een yagra 11m?
|
|
|
Retard

|
Zijn er nog meer beginnende kiters die op schellinkhout kiten , misschien dat we een keer samen kunnen afspreken
|
|
|
ricadelic

|
Eej Beginnende-Kiter - ik ben ook een beginner. Ik woon in amsterdam maar ga op schellinkhout kiten(/oefenen ;-) ) Ik ga morgen om een uurtje of 3 van huis weg. Ik vaar met een gele Max2 12m.
|
|
|
roeb
Gast
|
Gasten, ik (we) zijn ingeloot voor een huis. Dus hopelijk is het met een jaar af (nieuwbouw) en dan ben ik een trots huisbezitter!
Ook al is er geen wind, mijn dag kan niet stuk!
Mzzls Robert
|
|
|
PeeWee

|
 Robert, Ik heb net een aantal weken mijn nieuwe huis. Kan het woord klussen niet meer horen. Het word tijd dat ik weer eens het water op kan. See joes
|
|
|
Retard

|
hey ricadelic hoe ga jij ik ben morgen vrij ?? maar heb alleen een 7m2 denk niet dat ik daar met die wind het water mee uitkom Check ff je PM
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Donderdag heb ik het gesprek met Bouwfonds, dus dan verwacht ik alle detail tekeningen te krijgen. Ik hoop op net zoiets zolder als Rob, kan ik al mijn kite troep uit hangen en een goede plaats voor de barbeque natuurlijk!
|
|
|
wouterb

|
Ik heb net een week de sleutel van ons nieuwe huis de wind van vorig weekend heb ik dus vanachter mijn behangtafel bekeken..... vandaag word de vloer gelegd, weekend plamuren/behangen/sauzen, ma-di keuken plaatsen.
Woensdag wind, dan kunnen ze me wat (zegt ie nu mans...)
Maar Robert, gefeliciteerd man! waar precies?
|
|
|
roeb
Gast
|
Dank u, in de Oosterweed.. Dat is een wijk langs de N302 tussen Grootebroek en Lutjebroek. Nu in de avond dus lekker plannen maken en alles uitzoeken, wat we nou willen  Waar woon jij dan nu Wouter, evengoed nog Medemblik>?
|
|
|
bredo

|
Het is hier geen hier geen EIGEN HUIS & TUIN forum!! Maar wel gefeliciteerd en nu maar kiten want er staat een goed 20 knopen!!!
|
|
|
360

|
Ik kom even kijken op ijmuiden rond 14.00 tot latert 
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Wie gaan er vandaag of namiddag nog schellinkhout  omstreek zaanstad ik zou wel graag mee willen rijden ,, benzine kosten betaal ik mee
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ik heb ok een eige huis  En ben nu de kozijnen voor aan het skilderen  echt lache hoor een eige huis...  Maar woensdag gaan we weer los zo te zien, wordt weer een snipperdag denk ik.. 
|
|
|
wouterb

|
Dank u, in de Oosterweed.. Dat is een wijk langs de N302 tussen Grootebroek en Lutjebroek. Nu in de avond dus lekker plannen maken en alles uitzoeken, wat we nou willen  Waar woon jij dan nu Wouter, evengoed nog Medemblik>? jeps, m'blik, nog steeds. nieuwe wijk aan de markerwaardweg. 500mtr verder van het ijsselmeer, wel dicherbij de uitvalswegen naar overige spots. En meld je voor woensdag nog even voor de interieur-onderhandelingen.... echt lache hoor een eige huis...  Ik heb er 2!! (huidig pand nog niet verkocht, iemand interesse?? of moet dit naar 2e hands?)
|
|
|
Sandro

|
Hehe...na 3 weken El Gouna weer terug in het koude kiikerlandje!!!Het went erg snel zeg lekker kiten in je shorts.Nu weer snel hier het water op!!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
zat lekkel in het zonnetje effe na te denken zie ik uit mijn ooghoek ineens de boompies bewegen  gauw omgekleed en wat denk je 45 minuten gevaren en zelfs een paar kleine sprongetjes jihaaaaaaaaaa ja kan er ook niks aan doen heb wel aan je gedacht richard misschien morgen maar dan wel op zee roept u maar  of word het toch schell dat k........t zand
|
|
|
360

|
Ijmuiden was heerlijk zonnetje 10 m/s windje Heerlijk
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ga morgenvroeg al naar ijmuiden wil er zeker al om half 9 zijn effe lekker varen joehoe nog meer ?????? robin ben je nog geweest vanavond ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hallo hallo is er al iemand wakker  ijmuiden 9 m/s 
|
|
|
360

|
He master Beun, ik zie maar +/- 7 m/s in ijmuiden :'( De windsnelheid 10m. op 11 oktober 2008, 09:00 uur is 6.6 m/s De windstoot op 11 oktober 2008, 09:00 uur is 8.0 m/sof bedoel jij die 9 m/s die er om 3 uur ´s nachts was  latert 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ging effe lekker zaterdag op ijmuiden was er al om half 9 en het waaide 15/16 knoopies  heerlijk mijn nemi uitgeprobeerd wat een super kite  na een uurtje nam de wind een beetje af dus wijsheid van vroeger lekker stoppen 8-)in plaats van 2 uur staan lullen  zag jerry nog hoop dat ze nog lekker hebben kennen varen  volgende keer gelieve een beetje meer wind a.u.b 
|
|
|
360

|
Goed werk Beun,  wis nie dat er zoveel wind stond 7 * 2 - 20% = ongeveer 12 knotsen dacht ik dom dom dom ( wind op schiphol gedowngrade naar 10 kts...) Grreetz
|
|
|