mocem

|
ik kom net ook bij schellinkhout vandaan. Moest jammer genoeg alleen vroegtijdig huiswaarts keren omdat me strap kapot is van me brunotti pro-x. 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Wat een chop vandaag zeg en wat een drukte opeens, ook van 12:00 tot 15:00 op het water geweest met de 10m. Ondanks alles best lekker gevaren en gevlogen  Nu nog even me kite uitwringen, geen garage niks hier om hem te laten drogen 
|
|
|
TBK

|
NAT WAS 'T, HEEL ERG NAT ! 
|
|
|
@LaurenS

|
Was lekker walm in mijn droogpakkie.Wind ging later goed aan,lekker met de 7m2  . Heb TBK nog gedag gezegd en toen het water weer op,helaas brak mijn QR ver van het strandje vandaan.T*ring eind terug kunnen lopen door het water,kreeg het er warm van.Dinsdag maar weer naar vandenberg om een nieuwe QR te halen(gebeurd te vaak bij die F-one dos barren). 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Zo, lekker douchie gepakt en alles weer opgehangen om te drogen. Was vanmorgen om 9 uur al op Schellinkhout. Martijnc en Audi waren er ook. Hebben toch nog wel een uurtje moeten wachten op de wind, maar uiteindelijk kwam ie.  Tot een uurtje of 3 lekker gevaren. Toen kwam de regen en ben ik er ook mee gestopt. Droogpakkie aan is toch wel lekker hoor.  Stond er vandaag zelfs nog één in een shortie. Met z'n tweetjes het water op om te oefenen en dan in je shortie. Ik moet er niet aan denken met deze temperaturen.  Al met al een redelijke dag op de topspot Schellinkhout................. 
|
|
|
Retard

|
Ongelofelijk wat heb ik lekker gekite vandaag ! op SCHELLINKHOUT ,,, Bizar was t.. echt juist heerlijk gevaren in de regen !! lekker bakken wind alleen erg klote dat in het begin de kramp in me kuit schoot lag te vergaan van de pijn, en dreef als meer naar de kant , gelukkig kwam iemand me helpen en direct kwam ook me kite mattie aan  ( anders had ik me safety getrokken 50 m voor de kant minimaal ..) Na even bijkomen en even vaste bodem onder me voeten. TOT half 6 gevaren TOP SESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!! Maandag in iedergeval geen wind dinsdag wel  ! Ltr tot op de spot 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Aaaarrggghhhh lekker om te lezen dat jullie allemaal een lekker daggie hebben gehad.  Helaas ligt me droogpak nog bij de sealfabriek voor een nieuwe nekseal, en me pinkie is ook nog niet helemaal in topconditie  Dusz tot laterszzzz. 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
zo jongens lekker weer terug in eigen land  effe lekker gerelaxd in eurodisney vrijdag en zaterdag lekker weer zonnetje en slapen in debeunmobiel op de parkeerplaats van eurodisney da/s makkelijk en goedkoop super zo.n campertje met eigen elektrapaaltje JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA maar dan in de spacemountain  wel mazzel gehad maar ja daar heet je dan ook debeun voor vanaf vanmorgen alleen maar rain rain en nog eens rain t.m de voordeur en toen was ie droog misschien dinsdag effe varen ben vroeg klaar sie joe wel weer on the water 
|
|
|
Molliebollie

|
Zo had al een tijdje niet meer op het water gestaan (sinds eind vd zomervakantie), maar alle jezus wat is dat weer koud!!
|
|
|
martijnc

|
Heb dinsdag vrij waarschijnlijk, is er iemand met een plekie over die richting een spot gaat?
|
|
|
martijnc

|
wie nog meer morgen schel?
|
|
|
|
|
audi

|
ik ben er ook om een uur of 2
|
|
|
@LaurenS

|
Yep morgen naar Schell,eerst ff wainman vliegertjes ophalen met een nobile boardje om te testen.Dus als je nijntje op het water ziet ben ik ut .Circa 11 uur op de spot,hoe laat jij Ries???Heb er zin in met 20 plus knuts 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Circa 11 uur op de spot,hoe laat jij Ries?? Even de wind en de buienradar morgen in de gaten houden 
|
|
|
mocem

|
Ik ga morgen ook denk naar schellinkhout. maar dan moet ik eerst ff een boardje lenen van iemand. Mijne is gister kapot gegaan 
|
|
|
martijnc

|
ok zat mensen morgen dus 
|
|
|
ditispablo

|
goede voorspellingen :-) ook op schellie, ik denk op tijd want buienradar 24u geeft veel regen vanaf ca 15u
|
|
|
audi

|
ik heb wel een board over north dragon ben er om een uur of 2
|
|
|
|
|
|
TBK

|
De wind is net gaan liggen heir in Hoorn, 5 knopen ! Ach wat jammer vooor jullie.
|
|
|