PeeWee

|
Net terug van mijn trainingsrondje op de fiets.
Medemblik zag er niet specta. uit. Kitetjes op twaalf uur en wat heen en weer dobberende windsurfers.
De enige die een beetje vaarden waren TimC4 en Peterwainman.
Toch maar eens kijken voor een Ozone Zephyr???
See joes (mogeljk over een paar uurtjes??)
|
|
|
@LaurenS

|
Ja het hield niet over vandaag, maar dat wisten we eigenlijk al, morgen hopelijk wat meer....... Woei . Af en toe was ie lekker, maar kon meestal net hoogte houden!
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag op Edam hetzelfde verhaal kon net varen...en met een vlaag(je) kon je net een beetje springen ....  Hopelijk morgen wat meer wind . 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Dan stond er er op Edam meer dan op Enk.... Was in het begin vd middag net vaarbaar, om vervolgens niet meer boven 10 knots uit te komen.... 
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Het was geweldig...mooi weer, met net iets te weinig wind, kon net hoogte houden en af en toe sprongetje kunnen doen in een vlaag van 15 knopen  Morgen beter hopelijk !
|
|
|
|
jurputje
Geen avatar
|
en morgen wie gaat er waar? enkhuizen word meer dan vandaag waarschijnlijk
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ook lekker toch Theo, topdag om niet te kiten morgen haha er is toch weinig wind. Evengoed morgen weer het water op 12-17 kn , beetje hetzelfde als vandaag dus lekker uitgehaakt klooien 
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hoi  Gaan jullie morgen naar enkhuizen? en hoe is die spot? Kan je er staan? ik kom zelf uit utrecht, en ga meestal naar horst, muiderberg of oostvoorne En ben qua niveau aan het oefenen met mijn bochten gezien de wind wil ik morgen naar Enkhuizen gaan Lijkt me leuk om jullie daar te ontmoeten Ik heb een wit/bruine F-one Bandit 3 kite Groetjes Marijtje
|
|
|
@LaurenS

|
Morgen ff kijken op de spot met de beste papieren :''het Amstelmeer '',staat 2 a3 knopies meer en dat gaat net het verschil maken denk ik. Ken dat met Oost by the way?
ltrs Pee
|
|
|
Tim_GTS5

|
Verwachting van 02:00 tot 14:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden oost 4-5,zicht goed
Zierikzee oost 3-4,zicht goed, tijdelijk matig tot goed
Texel Rottum Delfzijl Harlingen oost 4-5,zicht overwegend goed
IJsselmeer Marken oost 4-5,zicht goed, tijdelijk matig tot goed
Verwachting van 14:00 tot 02:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland oost tot noordoost 4-5, mogelijk enige tijd 6,zicht goed
Zierikzee oost tot noordoost 3-4, tijdelijk toenemend 4-5,zicht goed
IJmuiden oost tot noordoost 4-5,zicht goed
Texel Rottum Delfzijl Harlingen IJsselmeer Marken oost tot noordoost 4-5, afnemend afnemend 3-4,zicht goed
WEERBULLETIN VOOR DE LUCHTVAART . GELDIG VOOR: DE DAGLICHTPERIODE VAN ZONDAG 10 OKTOBER 2010. . SITUATIE: EEN OOSTELIJKE STROMING VOERT ONDER EEN SUBSIDENTIE-INVERSIE ROND 2000 VT VRIJ DROGE LUCHT AAN, DIE TOT 08 UTC STABIEL VAN OPBOUW EN LOKAAL ENIGSZINS VOCHTIG IS. . SIGNIFICANT WEER: AANVANKELIJK ZEER LOKAAL NEVEL. . WIND: OOST TOT NOORDOOST 7-12 KN, BOVEN OPEN WATER 12-17 KN. .
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
10-OKT-10 06:09:00 Pagina: 19 Uitgegeven door de Hydro-Meteo-Centra op Sun Oct 10 07:04:14 2010 Weersverwachting voor DISTRICT IJSSELMEER. +12, +24 uur. =============================================================================== Periode van 08:00-20:00 uur | Periode van 20:00-08:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: GEEN | Wind Bft : OOST 4-5, GELEIDELIJK OOST | OOST TOT NOORDOOST 4-5, TOT NOORDOOST, LATER MOGELIJK 6 | AFNEMEND AFNEMEND 3-4 | Stoten kts : GEEN | GEEN Zicht km : MEER DAN 10 KM | MEER DAN 10 KM | Weer : WEINIG BEWOLKING | WEINIG BEWOLKING | | Watertemp. : 16 C T min.: 10 C Zon op : 07:55 uur T max.: 14 C Zon onder: 18:56 uur Weersituatie en ontwikkeling: HOOG BOVEN DE NOORSE ZEE VERANDERT WEINIG. BIJBEHORENDE RUG BOVEN DE OOSTZEE BEWEEGT LANGZAAM RICHTING NEDERLAND.
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Gewapend met mijn 12 en directional ga ik de wind te lijf op Edam vandaag 
|
|
|
PeeWee

|
Ik heb er zin an. Maar wat is er aan de hand met Enkhuizen? Zou daar graag weer eens gaan kiten maar de wind lijkt daar de laatste jaren steeds minder te zijn als de andere ' oost-spots'  M'blik wordt druk vandaag, denk ik.  Edam is ook niet de grootste spot van het 'oosten'.  Ik weet het gewoon niet meer. See joes (waar dat ook mag zijn)
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Het is gewoon een schraal piswindje  , ik ga naar blikje
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil !!!!!!
|
|
|