D.D

|
bedankt, loop gelijk ff je board niet doormidden!
...
|
|
|
HBob

|
Er weet je het niet heb je je zelf niet goed ge informeert over het gebied en ben je dus zo wie zo al fout bezig. Als je ergens gaat varen moet je altijd wind, stroming, waterstand en verboden bekijken en bij aankomst locals raad plegen. Deze gast hoef je niet te verdedigen wat er was genoeg ruimte dus gewoon onacceptabel gedrag.
|
|
|
ROBST3R

|
@HBob, ben ik niet helemaal met je eens, ik had het kaartje van Hanglos in mijn hoofd en daar kon je bij die banken wel kiten. Vandaar dat ik het ff heb uitgezocht. Het loont vlgs mij de moeite om het hier te melden, er zitten in dit topic ook gasten te vertellen dat ze daar heerlijk aan het beulen waren zondag, en die wisten het waarschijnlijk ook niet. mzzl El R.
ik was daar heerlijk aan het beulen zondag en jij was ook verdacht dichtbij:)
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Ja man maar toen wist ik het nog niet, en nu weet ik het wel en jij lekker ook. Dus koester die herinnering!
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Nog mensen morgenvroeg naar autoplaya of de Slufter?
ZW 20kn
hoogwater: 8:15 95cm NAP laagwater: 14:50 -45cm NAP
|
|
|
ROBST3R

|
Jah was wel lekker daar!!!!! maarjah dan maar een ander rustig stekkie opzoeken:) En dat is verdomd moeilijk op zondag met veel wind en 200 kiters in het water.
|
|
|
|
ROBST3R

|
bij de vogels?
|
|
|
Jolien.

|
Hoe zit t morgemiddag/avond? Nog mensen die gaan? Knoop of 18. Ben vroeg klaar met school en hoop erop dat mn pa me kan brengen. Ben er dan rond uur of 3 ofzo
|
|
|
TomVos
Geen avatar
|
Morgen ochtend tot middag slufter, ik ga wie nog meer??
Ik hoop dat er meer mensen met een halve vrije dag zijn!
|
|
|
ROBST3R

|
wees maar niet bang Tom, er zullen morgen genoeg mensen zijn !!!
|
|
|
DENNS

|
morge als goed is naar slufter ben er dan een uur of 3
|
|
|
|
|
|
jeroen90

|
ik ben rond 3 uur op slufter.
|
|
|
D.D

|
Gister was het ook wel aardig hard knallen!! Heerlijk gepowerd met me torchie  Zijn de roze torches helemaal in ofzo? iedereen heeft er 1 (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
HBob

|
Is de meest verkochte kleur combi in die maat.
|
|
|
D.D

|
ik niet
jij hebt een roze waroo:P echte homo kite!:P:P
|
|
|
DENNS

|
14m/s !! ik smeer hem laterz:D
|
|
|
Jolien.

|
ik niet
jij hebt een roze waroo:P echte homo kite!:P:P Das jou gevleugelde uitspraak he Maarten  ? Is groen & Oranje ook homo?
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Maar jongens! (en meiden) waren blijven de verhalen nu??/
In en Robster waren om half 5 op de Sluf. Leek bovenop echt enorm hard te waaien, maar beneden meette ik max. 20 knopen. Allebei met de 11 Waroo het water op! Flinke golven, harde vlagen, aardige sprongen, lekker golfrijden, en 1 megacrash met kiteloop...auch! Liep net goed af...landde nogal hard op mn bovenrug/achterhoofd....
Als ik nu op act. waterdata kijk is het wel apart....de standaard wind was rond 22 knopen, maar de vlagen tot over de 30! Toch niet misselijk. Na 6 uur werd het duidelijk rustig...en toen kreeg je van die lange vlakke stukken tussen de grote aanrollende golven!
Toch stuk vermakelijker varen dan op de Playa, maar zeker nog niet voor iedereen weggelegd....wat werd er ook weer gruwelijk hoog gesprongen daar...
Enfin! Na het weekend kan het wel weer eens wat worden...
|
|
|
D.D

|
Morgen nog hufters of autobitchies? Ik ga waarschijnlijk naar het autostrand, denk wel dat het enorm choppy is met zw wind of niet?...
|
|
|