|
rikdekker

|
als melvin het koud heeft, dan is het ook echt koud hoor...Bikkell melvin;P
|
|
|
Vinni

|
Nou, ik heb het gister zo ziekelijk koud gehad met mijn hoge schoentjes, handschoentjes en mijn 5/3 wetsuit 
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
? Ik heb zaterdag op zee in mn shorty gevaren, geen moment koud gehad...
|
|
|
robin..

|
ja maar vinni is een ............
bikkeltje
|
|
|
Vinni

|
(tong_kitesmiley) ik weet niet, maar ik had het echt koud.. Ik kon mijn pink niet meer bewegen en mijn handen waren paars, en ik kon ook mijn wenkbrauwen niet meer bewegen (tong_kitesmiley)
|
|
|
robin..

|
kon matjas je niet meer warm houden
|
|
|
Vinni

|
Dacht het niet (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Vinni

|
Had ik maar zo'n ding gister (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Vinni

|
Hmm, als dat voorkomen had dat ik mijn wenkbrauwen niet meer kon bewegen en mijn lippen niet meer voelde.........JA
|
|
|
kitestertje

|
haha ik heb het ook altijd koud 
|
|
|
jeroen90

|
haha het water is nu echt niet koud meer....
|
|
|
Jeroen Oomen

|
vorige week gewoon zonder pak of shorty gevaren, gewoon in mn korte broek, geen probleem met kou gehad.
|
|
|
kitestertje

|
vorige week gewoon zonder pak of shorty gevaren, gewoon in mn korte broek, geen probleem met kou gehad.
maar dat is ook weer zo lastig als je een meisje bent en heel vaak hard op je bek gaat 
|
|
|
Lex

|
waarom moet je daar een meisje voor zijn
|
|
|
kitestertje

|
dan ben je je bikinitopje in no time kwijt 
|
|
|
Vinni

|
Het lag ook niet aan het water, dat was wel redelijk op temperatuur. Maar zodra je heel even stil stond werd het echt super koud, en dat ging ook niet meer over..
|
|
|
Jeroen Oomen

|
Het lag ook niet aan het water, dat was wel redelijk op temperatuur. Maar zodra je heel even stil stond werd het echt super koud, en dat ging ook niet meer over..
ja, je moet wel bezig blijven inderdaad. Zo nat in je korte broek op het strand in de wind is wel koud ja. Maar als het zonnetje schijnt heb je daar ook geen last meer van :-)
|
|
|
Lex

|
dan ben je je bikinitopje in no time kwijt  dat vind niemand erg hoor 
|
|
|
D.D

|
Ik heb ook al 1x zonder pak gevaren, ik vond het wel aardig koud.. (tong_kitesmiley) me piepie was opeens maar 1 centimeter geworden  En lex, alleen jij vind dat niet erg (tong_kitesmiley)
|
|
|
Lex

|
Ik heb ook al 1x zonder pak gevaren, ik vond het wel aardig koud.. (tong_kitesmiley) me piepie was opeens maar 1 centimeter geworden  En lex, alleen jij vind dat niet erg (tong_kitesmiley) Nee...maar dan had je zeker een erectie ? Anders is die nog kleiner toch?
|
|
|
D.D

|
Ik heb ook al 1x zonder pak gevaren, ik vond het wel aardig koud.. (tong_kitesmiley) me piepie was opeens maar 1 centimeter geworden  En lex, alleen jij vind dat niet erg (tong_kitesmiley) Nee...maar dan had je zeker een erectie ? Anders is die nog kleiner toch? Nee lex, je hebt gedroomd dat je m zag;)
|
|
|