water uit de LE krijgen

kitepower07

Mei 31, 2007, 01:51:39
edit2Rapporteer  
vorige week heb mijn kite zo hard op het water gecrasht dat het grote ventieldopje openschoot waardoor er aardig wat wat de LE is binnen gelopen..... Ik dacht eerst dat het wel aardig opgedroogt was, maar vandaag schrok ik er toch best van wat er nog in zat!! kan iemand mij vertellen hoe ik dit het handigst eruit kan laten lopen???

Stanley

Antwoord #1 Mei 31, 2007, 02:28:30
edit2Rapporteer  
Ophangen met je ventieldop als laagste punt. Mocht dat niet direct lukken waarschijnlijk je LE eruit halen en dan nog een keer proberen.
#RemcO#

Antwoord #2 Mei 31, 2007, 03:08:58
edit2Rapporteer  
JEP, lijkt me lochisch.. zijn geen speciale manieren voor volgens mij!!
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 Mei 31, 2007, 03:13:52
edit2Rapporteer  
Ophangen met je ventieldop naar boven in een warme ruimte dan verdampt het overige water en kan

de damp naar boven via het ventielgat eruit lijkt mij............logies toch. schater

tis maar een ideetje hoor. Kweet nie of het werkt. Heb zelf FS kites.
chico

Antwoord #4 Mei 31, 2007, 05:27:02
edit2Rapporteer  
idee is. Je pomp de kite op maar laat de pomp aan de kite zitten. Dan vraag je 2 helpers de LE op te tillen zodanig dat het ventiel dopje het laagst punt van de LE is maar hoger dan de pomp met slang. Als het goed loopt het water naar het laagste punt, mogelijk zelfs de slang in. Dan trek je de slang los bij het ventiel en zal de uitstromende lucht het water meenemen. Mogelijk moet je dit hele proces een paar maal herhalen. Laat ff weten of het lukt
Jeroen Oomen

Antwoord #5 Mei 31, 2007, 06:26:33
edit2Rapporteer  
idee is. Je pomp de kite op maar laat de pomp aan de kite zitten. Dan vraag je 2 helpers de LE op te tillen zodanig dat het ventiel dopje het laagst punt van de LE is maar hoger dan de pomp met slang. Als het goed loopt het water naar het laagste punt, mogelijk zelfs de slang in. Dan trek je de slang los bij het ventiel en zal de uitstromende lucht het water meenemen. Mogelijk moet je dit hele proces een paar maal herhalen. Laat ff weten of het lukt
Dat is een goed idee inderdaad!!
jaapd

Antwoord #6 Mei 31, 2007, 15:14:50
edit2Rapporteer  
Sluit je pompslang aan de andere kant van je pomp aan, dus niet bij "inflate" maar bij "deflate".
En dan voorzichtig pompen. Niet te hard want dan zuig je de tube door de ventiel heen.

Zou moeten werken...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.