Morres

|
hm, 07 zag er veeel vetter uit, wel benieuwd naar dat systeem, het zal iig stevig zijn lijkt me  Ben naar nieuw spul aan het kijken voor volgend jaar
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
ziet er erg simpel uit...mar ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...?
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
De onderkant (wingtip) is weer echthoekig  Heeft i nu minder depower dan 2007 model of is de foto niet helemaal oke (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
waarom zou hij minder depower hebben door hoekige tips? kijk naar fuel or generator beide hoekige tips maar enorme depower!
|
|
|
Lex

|
omdat je net zoals bij de torch de bevestingspunten hoger op de LE kan zetten, dus een groter kantel kan hebben toch? Dat is toch de gedachte achter die "swept wingtips"?
Wel een über kite trouwens!
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
goed punt lex, euhmm voor de rest heb ik geen verstand, misschien wel eens leuk om te vergelijken fuel 11 met torch 12:P
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
omdat je net zoals bij de torch de bevestingspunten hoger op de LE kan zetten, dus een groter kantel kan hebben toch? Dat is toch de gedachte achter die "swept wingtips"?
JIp... dus snap niet helemaal waarom OceanRodeo terug gaat in de tijd. Bijna alle merken stappen over op de "Swept Wingtips" en hun stappen er weer vanaf : 
|
|
|
~Kas

|
erg vette kite  maar ik vond die joker wel vet van 2007 jammer dat dat niet meer is (angry_kitesmiley)
|
|
|
Morres

|
JIp... dus snap niet helemaal waarom OceanRodeo terug gaat in de tijd. Bijna alle merken stappen over op de "Swept Wingtips" en hun stappen er weer vanaf :  misschien zit er wel een hele goede reden of techniek achter, beetje voorbarig gezien niemand er mee gekite heeft nog
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
JIp... dus snap niet helemaal waarom OceanRodeo terug gaat in de tijd. Bijna alle merken stappen over op de "Swept Wingtips" en hun stappen er weer vanaf :  misschien zit er wel een hele goede reden of techniek achter, beetje voorbarig gezien niemand er mee gekite heeft nog Ik zeg ook niet dat het minder of beter is maar snap de reden nog niet helemaal.. Misschien dat Wouter meer kan vertellen 
|
|
|
Wouter

|
Die duivels-kop op de 2007 was inderdaad koning. Toch vind ik deze subtiele hoorntjes op de diablo letters eigenlijk ook wel helemaal te gek. Krijg er een wolf in schaapskleren gevoel van. gheghe.
Tips rond of niet.... We zullen zien dadelijk in de echte foto's. Dit is enkel bedoeld om je een idee te geven van hoe de kite eruit gaat zien. Vanaf 2006 heeft de diablo al ronde tips en enorm veel depower, 2007 had nog wat meer depower. Ze gaan hier echt niet op in boeten voor 2008.
Wait and see.... Zodra ik meer heb horen jullie het.
|
|
|
Tom

|
kiijkk veel belovende shizzle  Nu nog wind (en een testkite :  )
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Zit er goed uit. Ben erg benieuwd naar dat venturi systeem. Nu alleen nog me 2007 set zien te verkopen
|
|
|
Tom

|
Zit er goed uit. Ben erg benieuwd naar dat venturi systeem. Nu alleen nog me 2007 set zien te verkopen hoort geen probleem te zijn, zijn lekkere kites!
|
|
|
Morres

|
heb je diablo's wesley?
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
ja 3 stuks 2007 8,12 en 16
|
|
|
Ocean-Limbo

|
venturi-systeem??? Gewoon ordinair pikken. Flysurfer heeft al jarenlang het WAC-systeem. Zo zie je maar weer... Cabrina had met zijn bowkite goed gekeken naar de shape van de flysurfers (hoger rendement) daarna kwamen de sle-kites die het nut inzagen van een toming en nu het venturi systeem...
Koop toch gewoon direct een Pulse of Psycho 3, dan hoef je tenminste niet jarenlang te wachten op zogenaamde innovatieve ontwikkelingen....
|
|
|
Tom

|
venturi-systeem??? Gewoon ordinair pikken. Flysurfer heeft al jarenlang het WAC-systeem. Zo zie je maar weer... Cabrina had met zijn bowkite goed gekeken naar de shape van de flysurfers (hoger rendement) daarna kwamen de sle-kites die het nut inzagen van een toming en nu het venturi systeem...
Koop toch gewoon direct een Pulse of Psycho 3, dan hoef je tenminste niet jarenlang te wachten op zogenaamde innovatieve ontwikkelingen....
Je zeurt  Beter goed gejat dat slecht zelf verzonnen!!!! Als Flysurfer ook tube kites gaan maken dan koop ik dr misschien wel één 
|
|
|
Morres

|
Edit Morres: beetje normaal dames
|
|
|
JTP_Joost

|
yow wes... de 2007 diablo's kom je wel makkelijk vanaf hoor... ik hou zelf mijn 16... m'n 12 en 8 zijn alsweer weg... dus daar krijg ik over paar weekjes nieuwe 2008 kites voor...
nu mijn boardje nog even verkopen! die ga ik ook inruilen voor 2008 gear... ben echt HEEEEEEEEEEEL benieuwd... ze weten ons wel heel mooi in spanning te houden zeg...
ennuh Tom... je mag zoals normaal de mijne wel weer testen ook hoor!!! gaat watersport ook testen??
|
|
|
Morres

|
heb al ff ge pb-t met wesley, maar ik moet eerst mn 'oude' spul kwijt. Maar das ander verhaal, heb een 16 diablo toen van barry getest, vond ik wel mooi, maar waaide heel weinig.
|
|
|
JTP_Joost

|
ook nog interesse in een Zen boardje morres?? hehe
gewoon OR gaan varen man!! DOPE spul!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
* Jarno is ook enorm benieuwd!! maar meer naar de rise 2008 ... en de boardjes!
|
|
|