Rutger
Founding Father

|
En even voor de duidelijkheid Rich ja ik heb spijt.
|
|
|
Rich

|
Hey Rutger de volgende keer moet je zeker meegaan!
|
|
|
xray

|
Was volgens mij rustig daar want de meest duitse kiters waren naar Denemarken (Hvide Sande)
|
|
|
Rich

|
In de vroege ochtend was het redelijk rustig, een kiter of 5 en wat windsurfers. In de middag werd het wat drukker en waren er ongeveer 20 kiters en 40 windsurfers op het water.
|
|
|
drifter

|
das nog altijd 1/5 van de brouwersdam.
|
|
|
Emiel

|
als je weer gaat wil k wel meerijden als dat kan ;D : 
|
|
|
slufterhufters.com

|
als je wil dat we meegaan dan is het wel zo makkelijk om via bv deze site ff te laten weten wat en hoe...
|
|
|
Japairman

|
heb je wel vantevoren de weerberichten gechecked of waait het daar altijd? Ik zou echt gek worden als ik daar heenrijd en het waait niet :-X  :'( 
|
|
|
Rich

|
Hey Arno, heeft Maurice jou niet verteld dan dat wij daar heen zouden gaan?
Yo Emiel, als we weer gaan kan je zeker meerijden! Kan je daar jouw nieuwe Yarga 5m testen! ;D
En uiteraard hebben vantevoren uitvoerig de weersites gechecked!
|
|
|
Japairman

|
Als het uitkomt met mijn family (heb vrouw en 3 kids) ga ik zeker mee.
|
|
|
cees

|
eej waar zaten jullie bij grunerbrink met al die rotsjes ofniet? want dat is egt een rot stuk om te kiten daar werd ook de worldcup gehouden heb er nog steeds nachtmerries van :-X
|
|
|
Rich

|
Yo Cees,
Wij zaten idd bij Grunerbrink. Heb alleen geen rotsjes gezien daar...wellicht dat die rechts het strand op zijn (richting de Ferry). Wij zaten links als je het strand op loopt.
|
|
|
Maup
Gast
|
Het Duitse Maui is een echte aanrader. Je moet wel om 2.30 uur je bed uit, en op de terug weg genoegen nemen met files. Maar je kunt er wel knallen vooral met oost kun je er eindeloos golf rijden. Wij vonden het leuk om het voor jullie uit te zoeken, maar de volgende keer neem ik een hotel.
Maup ;D
|
|
|
slufterhufters.com

|
jullie zijn uit onze groep gezet omdat jullie deze informatie niet hebben gedeelt met de rest van de slufterhufters.
geef niks, zonder ons is het een stuk ongezelliger... ;D
|
|
|
WaZuP

|
Hey rich, ik had je volgens mij gezien bij van gent ik had toen een homemade board van formica bij. Zou ik mischien met jouw kunnen meerijden als je weer gaat kiten  Want ik moet nog 10 maanden op mijn rijbewijs wachten. Thanks Tim T
|
|
|
WaZuP

|
He
Waar woon je ergens in rondom den bosch. Ik woon in hintham naast de a2
Greetz Tim
|
|
|