|
spoetnik

|
De spoetnik was een van mijn eerste zelfbouw projecten uit stuntvliegers. In die tijd kwam ik ook met internet in aanraking, en heb ik zo mijn eerste nick gekozen. Dus naar de 5m spoetnik uit stuntvliegers.
|
|
|
Emiel

|
zo ben ik geboren
|
|
|
roelvdgun

|
Heb meerdere nickname, omdat er voor Roel eigenlijk geen afkorting is heb ik nu een heel rijtje met bijnamen: Vroeger: Vuurtoren, rooie, lange... Nu: Dikke (not XD) Bolle (ook not XD) roelieknoelie roelerd doed chick BMB (bakke met baard) lulletje Gunnie, guns and noses enz. enz.
|
|
|
Hessel

|
zo ben ik geboren
same for me
|
|
|
Jordi_1990

|
zo ben ik geboren
same for me zo ben ik geboren en in dat jaar
|
|
|
Lex

|
ook al zo geboren
|
|
|
|
Micky

|
Ik noem mijzelf Micky omdat een verre achterneef van mij een zus heeft die Natasja heet. Haar broer, nee niet die achterneef maar een andere broer uit een vorig huwelijk van haar moeder, die overigings Marianne heet en getrouwd was met Pieter, die heeft weer een hele goede vriend die Klaas heet. Klaas die heeft 2 kinderen, John en Niek wat een buitenbaarmoederlijke 3-eiige tweeling is waarvan er dus 1 wel in de baarmoeder bleek te zitten en die Jozef heet. De vrouw van Klaas heet weer Jozefien en die heeft nog 2 andere zussen die beiden Jacqueline heten. De ene Jacqueline heeft een vriend die Mark heet en Jacqueline 2 heeft is inmiddels getrouwd met een andere vrouw die Mariska heet. Mariska had een vroeger een hond en die heete Jacco. De vader van Jacco kwam weer uit een nest waarvan de moeder Truus en de vader Leander heete. De fokker van deze honden die heet Vincent en is getrouwd met Anouska. Hun enige dochter, José heeft weer een vriend die Juri heet en zijn vader die heet Arie. Daarom noem ik mijzelf Micky.... 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ja Micky........slap luluh is ook een vak.  Sommige krijgen er voor betaald..zoals ik  Lijkt me duidelijk waarom ik Teigetje heet hier. Andere nicknames zijn Tieto (vroeger) en Dorus
|
|
|
H98

|
H98, zoek maar eens op google.nl
|
|
|
|
Lex

|
doos,kite,schaar,dom ? 
|
|
|
|
robin..

|
Whahaha  oja die verknipte takoon hahha ik heet gewoon robin..
|
|
|
Jer

|
zie je wel matjas je kan die geheimen niet bewaren:P (dat met die ene kite ook:P)
|
|
|
Kevin

|
Uhh mijne is Crazy omdat ik dat wel grappig vond  en Kevin omdat dat mijn naam is 
|
|
|
leeany

|
vertel ik niet, ben geen verader
|
|
|
SnaaK

|
steekt er net één op 
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
De vader van Jacco kwam weer uit een nest waarvan de moeder Truus en de vader Leander heete. Wel een chille hond dan  on-topic: Ik ben niet zo geboren, maar die naam hebben ze mij na mijn geboorte gegegven.
|
|
|
Morres

|
De vader van Jacco kwam weer uit een nest waarvan de moeder Truus en de vader Leander heete. Wel een chille hond dan  on-topic: Ik ben niet zo geboren, maar die naam hebben ze mij na mijn geboorte gegegven. scherp!!!
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Soms weten de ouders al of het een jongetje of een meisje is en kunnen hun kind dus al voor de geboorte een naam geven. Nog scherper?
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
ja maar je kan je naam pas NA je geboorte toebedeeld krijgen...het staat namelijk pas vast als je pappie (met een big smile) in het gemeente huis staat  ....en ja ja...de takoon..:
|
|
|
Vinni

|
Vincent --> Vinni Snapt iedereen wel toch?
|
|
|