Vinni

|
Over 2 weken alweer kitesurfen? Dan ben je snel opgeknapt! Maar wel rustig aan beginnen he!! Vooral niet te hard van stapel lopen, da's nooit goed  Hoe staat het met de verkoop?
|
|
|
darky001

|
1 ja volgens de fisio kon dat wel, maar inderdaad rustig opbouwen weer... maar ik heb geen conditie verlies op het moment, dus gaat perfekt volgens de geleerden.
2. duurt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang. komt omdat ik het ziekenhuis in geraakt ben waardoor ik effe een stuk mis gelopen ben. ik hoop op die check uit engeland maar dat kan wel 2 weken duren nog klote zooi...
loopt niet zoals ik wil in iedergeval.
|
|
|
Vinni

|
Heb je nog wel contact met die vent dan?
|
|
|
darky001

|
ja, dat wel, alleen post uit engeland kan wel effe duren ... das het nadeel als het via via gaat.
|
|
|
gnijzink

|
Ik rij waarschijnlijk maandag richting workun. Iemand meerijden?
|
|
|
der Torch

|
maandag? we hebben zondag ook nog he ramkindertjes!
Morgen lauwersoog... vanaf uurtje of 16.00uur
getij is qua timing perfect!!!!!!!!!!!!!!! zon, 20 graden, windje, beetje kiten haha
|
|
|
sjef

|
Wat voor een Low end hebben jullie kites? Mocht het wat worden veel Plezier gastjes!!
El Paco heb je al een nieuwe kite dan?
|
|
|
gnijzink

|
Wat voor een Low end hebben jullie kites? Mocht het wat worden veel Plezier gastjes!!
Zelfde als die van jou!!!
|
|
|
der Torch

|
gisteravond was er nog hoop, vanochtend was het al weer van de baan...
heb een bandit dos sjef, 10m2... de 11 uno is finito!!
|
|
|
sjef

|
Dos, je zou toch voor de 3 gaan? Moest je zeker te lang wachten!! ;0
Gaat de kite wel voorbij zien komen!!!!
Volgend weekend heb ik wind besteld!!! Mag je wel gebruik van maken
|
|
|
der Torch

|
ja wilde de tres eerst... maar wist niet of ik de 10 of de 11 moest nemen. geen keuze in kleur nog, afhankelijk van eerste levering... ik wacht wel ff af. Kan ik straks na alle reviews/ervaringen van andere de juiste maat nemen, de kleur die je wil en wellicht een zonder kinderziektes... en de dos kost de helft van de tres das ook altijd fijn!
Goed dat je die wind besteld hebt... maar had je dat niet ff eerder kunnen doen?!?!?!
|
|
|
martijnc

|
hoop dat het morgen avond goed is en zondag 
|
|
|
sjef

|
Hoop doet leven!
El B. wist nog niet dat je al een kite weer had! anders weet je het toch!
Maar zaterdag waar gaan we heen mijn beste medestanders?
|
|
|
Vinni

|
Zaterdag word mirns voor mij. Word knallen!
|
|
|
der Torch

|
ja vind mirns ook een zeer fijne optie............. hele dag fuhren als goden!
|
|
|
Vinni

|
Word knallen. Kan ik jullie mijn HP presenteren, hij lukt eindelijk voor de voor 100% 
|
|
|
|
darky001

|
iedereen verklaarde me voor gek als ik het over een kiteboat heb, maar ze zijn er toch echt. dit model s er dus eentje !
|
|
|
darky001

|
als je niet met je voeten in je voetbanden kan komen, kan je het ook met je handen proberen. of het success heeft ?? 
|
|
|
TheMatti

|
Ga liever naar zee, gassies.
Maar als iedereen naar Mirns gaat, dan ga ik maar geen nieuwe vrienden maken...........
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Gewoon lekker knallen op horst zaterdag komt toch wel goeie wind, wordt waarschijnlijk een beetje vlagerig...
|
|
|
Vinni

|
Ga liever naar zee, gassies.
Maar als iedereen naar Mirns gaat, dan ga ik maar geen nieuwe vrienden maken...........
Iedereen is naar het NK, stukkie rustiger op Mirns dus hopelijk. Maar op Mirns weet ik in ieder geval zeker dat ik de ruimte heb. Het is aanlandige wind dus als er op zee 3 prutsers zijn dan heb je er de hele dag last van. Op Mirns kan je een eind naar achter of naar de zijkant en heb je alles voor jezelf 
|
|
|
sjef

|
Ik zeg boeken die handel met de Horst dudes naar mirns! Dus Vinni we komen u opzoeken!
Hoe laat is de planning, al bekend? Is samen rijden een optie?
Mofo ga je zaterdag ook naar mirns?
|
|
|
Vinni

|
Samen rijden kan altijd natuurlijk. Maar ik ben wel van plan om op tijd te vertrekken! Weer eens ouderwets een volle dag knallen!
|
|
|