|
Roel W
|
hey emiel,
Ik heb zelf de boardbag met wieltjes van mystic.
Heeft ook een stevige kwalitatief hoge afwerking wat de kans op beschadiging van je materiaal sterk verminderd.
Wil maar zeggen dat ik er tevreden van ben en je zeker eens de moeite moet doen om deze bag nader te bekijken...
|
|
|
Emiel
|
ik ga tpch niet vliegen
|
|
|
Roel W
|
ik ga tpch niet vliegen
Weet niet wat jij je dan voorsteld bij een boardbag waar al die rotsooi in gaat en waar ook dan nog eens wieltjes op zitten...ga je volgens mij toch steeds op zo n bag als die van mystic uitkomen ze... Of je moet zo ene nemen zonder wieltjes maar als al je materiaal in de tas zit weegt die al snel 25kilo en meer dus...
|
|
|
KiteDemon
|
Brunottie heeft handige bags en je krijgt er 2 vacuumzakken bij. Makkelijk 3 kites, 2 barretjes, pomp, shorty en los spul en uiteraard een board. Het gewicht zal bij elkaar rond de 20 kg zijn. maar als je niet gaat vliegen is het praktischer om al je gear los in je auto te vervoeren.
|
|
|
Remko
Gast
|
Toyota starlet of zo. Past alles in, wieltjes en als je even doorzoekt bijna net zo duur als een tasje. Oh ja zit ook nog een moterje en een stuur aan ;D
|
|
|
Rico_B
Gast
|
hehe volgens mij heeft hij wel gelijk zulke grote tassen bestaan volgens mij niet!
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hi Emiel, ik heb zelf deze van Pat Love is super sterk en al een paar keer mee het vliegtuig mee gehad. Ik heb zelf de 1.68 mtr kunnen twee boards en met een beetje proppen 3 kites. Hij is ook in 2 mtr lengte mischien een Tip???
nohttp://www.windsurf.de/shop/shopping/product_enlarge.php?presel=6&pfad=6,20,157&id=1759g
|
|
|
|
Emiel
|
auto zou leuk zijn ja, maar helaas ben ik pas 16 en meot het op vakantie in terschelling met de fiets doen(wel karretje erachter) bag lijkt me dan wel handig. k zag er ook een van prolimit die leek me ook wel leuk
|
|
|
|
Emiel
|
komen er dan nog verzendkosten bij?? ik de 150 hebben dies 99 euro staat er
|
|
|
Roel W
|
komen er dan nog verzendkosten bij?? ik de 150 hebben dies 99 euro staat er
Ik weet dat er bij windsurf nog kosten voor verzending bijkomen... Moet je eens effe mailen,dan weet het gelijk.
|
|
|
Rich
|
Nee, bij bij Flysurf komen er geen verzendkosten bij. In ieder geval niet toen ik die boardbag daar heb besteld.
|
|
|
svennie
Gast
|
k weet niet hoe die heet maar die van cabrinha die is ook erg goed past echt super veel in en met wieltjes
|
|
|