|
denniSS fuel
Gast
|
gelukkig kan hij daar nog lachen..........nu hij te horen heeft gehad dat +/- 18 wkn zoet is zal dat ineens een stuk minder zijn..... beterschap .....
|
|
|
Varcos
Gast
|
Mindaaah sterkte dude!! 8)
|
|
|
Jeks one

|
zeker minder, 18 weken is echt te lang.... en daarna revalideren en krachtoefeningen doen. dat gaat erg lang duruh. jammer want je ging zo goed de laatste tijd, sterkte.....
|
|
|
Alex.....
Gast
|
sterkte kiteking, ik hoop dat je een hoop dvdjes heb......
groeten
|
|
|
Joren

|
heel veel sterkte, en niet te veel naar buiten kijken, dat helpt...
|
|
|
Japairman

|
vraag om kitegips in plaats van loopgips laat er gelijk wat schroefgaten inzetten zodat je goed bevestigt bent aan je board. Nauw veel succes ermee!! 
|
|
|
marcelca

|
hi Veel succes ermee, ben net twee maanden uit de running door een mislukte kiteloop ( stukje meniscus gescheurd en hebben ze dus verwijderd dat stukje ) ben nu mijn spieren weer op kracht aan het brengen ( dit is een tijdrovend klusje )
half augustus ga ik weer het water op, dit is net na mijn vakantie
suc6 verder
grtz marcel (caromboards )
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
om de tijd door te komen kan ik je wel wat kite dvd's leveren tegen een gereduceerde ziekenhuisprijs!!!
|
|
|
KiteDemon

|
.....heb je ook een extreme kitecrash/blooper DVD????
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
en een beamertje + scherm zou ook nie vevelend zijn ;D
|
|
|
kite king

|
zo nog maar 17 weekjes wachten en dan weer lekker kiten ik kan niet wachten...????? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Japairman

|
Doe dat dan ook niet!! Gewoon gaan met je kite gips ;D OJA er staat geen wind, toch maar ff wachten dan. 
|
|
|
|
Martin S
Gast
|
tering 17 weken, das december ergens
dit seizoen is over voor je , niks man
|
|
|
ErikB

|
Heb medelijden met je. Is erg als je zolang niet mag kiten.
Zou nu al een vakantie boeken voor december als ik jou was. 100% wind en zon aan de andere kant van de wereld.
|
|
|
|
kite king

|
komt alemaal goed mensen. maar ik zit te wachten op dat autoplaya feest met 100 geile vrouwen.Fons dat was wel even mooi in het ziekenhuis ik hoefde nu niet uitteleggen wat kitesurfen is dat hat jij al gedaan. maar het is en blijft een super dikke vette sport??
""NO WIND NO KITE FUN""EN RUZIE MET JE VROUW
|
|
|
KiteDemon

|
Volgens mij denken ze nu in het ziekenhuis daar dat kiten zoiets is als basejumpen zonder chute... ;D ;D
|
|
|