Goonie

|
Nou dat gaat niet vlot met de reacties haha  Maar ze willen vast de spots voor hun zelf houden ... 
|
|
|
[Pepper]

|
Stel anders je vraag ook even op het forum van: www.bazaki.nlAllemaal Emmenaren dus die kunnen je vast verder helpen.
|
|
|
jitze

|
Ik weet zo geen spots in emmen, maar wel bij Hoogeveen. Als er nog iets meer sneeuw bij valt dan is het mantingerveld zeer geschikt. Dit ligt net iets boven tiendeveen. Hier wil ik a.s. zaterdag gaan snowkiten.
|
|
|
|
xray

|
Grote Rietplas zou zelf ook wel moeten kunnen denk ik. Zal ook wel al dichtliggen!
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
De groterietplas was nog niet sterk genoeg en rond om de plas heb je wel mogelijkheden maar dan moet de wind wel goed zitten ivm bomen, heb ik vernomen van de bazaki dude's maar er zijn wel een aantal locatie's waar je mooi kunt snowkiten en die info komt nog waar we gaan snowkiten 
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Grote Rietplas is ruk op dit moment. Bij uitgang Snippenveld ( rontonde ) groot open terrein ligt nu 20cm sneeuw. We gaan vandaag of morgen effe kijken waar nog meer gekite kan worden. Houden jullie op de hoogte.
@ xray...Alles goed mien jong?
|
|
|
xray

|
Prima Tjokko!
Keep me posted, misschien dat ik zaterdag wel die kant op kom!
|
|
|
|
LF Ruud

|
@Taco hele mooie plek daar kunnen we mooi snowkiten toch  En hoe laat morgen.?
|
|
|
Idefixe

|
Hi Ruud : veel plezier morgen  ( wel ff een helmpie op je knar hè ) Wij gaan hier @ Lelystad ragge, ramme en de rauze. Latersss
|
|
|
|
[Pepper]

|
@Taco, ziet er goed uit. Laten we dat eerst maar eens proberen morgen (mits niet te onstuimig weer). Mocht het daar niet lukken dan kunnen we altijd nog op expeditie in de omgeving.
@Shockman (ruud op bazaki.nl?): als we gaan wordt dat tussen 11 en 12 morgen.
|
|
|
Goonie

|
ben morgen van de partij.. ben op tijd aanwezig...
|
|
|
Idefixe

|
Have fun Sietze. ik ben op het Lelystadse aanwezig. ( en hou de boel heel hè  )
|
|
|
LF Ruud

|
@Tom jij ook veel plezier morgen doe voorzichtig  @Brackenwood is goed ben er ook om een uur of 11.30/ 12.00 ik en Goonie zijn van de partij  Tot morgen dan 
|
|
|
|
[Pepper]

|
Zeker morgen weer! Heb jij nog een snowboard kunnen scoren Tjokko??
|
|
|
LF Ruud

|
@ Taco en Brackenwood het was idd leuk op de NAM locatie lekker windje wel een beetje vlaggerig maar heerlijk kunnen snowkiten  En de locatie is TOP  Zeker voor herhaling vatbaar Heb je ook nog wat leuke foto's waar ik op sta?
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Wij zijn tegen 12:15 uur op de oude NAM lokatie. Er is vannacht ongeveer 10 cm verse sneeuw gevallen. vootoos komen nog
|
|
|
|
|
[Pepper]

|
Leuk filmpje Goonie! Volgende keer toch maar iets meer actie er in want dit oogt toch wat suf. Maar ach, het was voor mij de eerste keer snowkiten. Heb me in ieder geval prima vermaakt. Was vandaag helaas windstil hier 
|
|
|