avond alle,
even voorstellen,
ik ben Arco en kom uit de omgeving van rotterdam.
tot nu toe nog nooit op het water actief geweest met de kite.
ooit vroeger op een blauwe maandag nog is aan windsurf gedaan alleen dat was geen optie om dat ik niemand had wie mee ging en achter op het fietsje was het toch ook niet alles.
ik ben al een tijdje bezig me een 4lijn vlieger (flow5) en een buggy en soms een flyboard (geen eigen materiaal helaas).
maar nu begin het water toch ook steeds meer te trekken!
dus nu beginnen de vragen he

nu zie je voor op het water bijna alleen maar vliegers met tubes, logies natuurlijk, maar voor op het land schiet dit niet echt op (lijkt mijn).
nu las ik al iets over de flysurfer speed, deze zou zo wel op land als op water goed zn werk doen.
want we zijn nog wel is op het land bezig dus zou zonde zijn als ik dan die kite niet kon gebruiken.
zou dit wat zijn voor mijn?
ik ben +/- 1.85 lang en weer zo 85kg , aan wat voor board zou ik dan moeten denken?
verder ben ik dus op het water nog een leek, alleen op het land met een normale 4lijner kan ik wel redelijk mn ding doen.
alle andere tips zijn ook van harte welkom, ik ben nog volledig aan het orienteren dus liever dat ik nu tegen dingen oploop dan pas als ik al de spullen heb gekocht!
alvast bedankt