Travelerbag??????

(R)Ikke

September 19, 2004, 22:40:18
edit2Rapporteer  
Beste reizendekiters,

Ik sta op het punt om een travelerbag te kopen, maar ben niet zo op de hoogte wat het aanbod is. Er moet minimaal in kunnen: SK8 138/35, Co2 16, Co2 12, wetsuit, trapeze, 2 maal bar. Is er iemand die ervaring heeft en/of gebruik maakt van dergelijk reistas? Graag wat advies over welke ik het beste kan aanschaffen en waar te kopen.

Alvast bedankt

Greetz Rik
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #1 September 19, 2004, 23:58:19
edit2Rapporteer  
check even deze bag: http://www.kitehigh.com/index.cfm?catID=571&products=viewCat&section=buyGear

Wel even posten of het werkt ajb  Wink
Steefman

Antwoord #2 September 20, 2004, 10:15:15
edit2Rapporteer  
of deze:

http://www.flysurfer.nl/winkel/plaatjes/acc-megatravelkite_big.jpg?PHPSESSID=ac9b15af2e22222a0d78e6d31d782fd1

goed voor 2 boards, 4 kites, 3 barren, twee wetsuits, trapezes en de rest..

kortom het enige waar je op moet letten dat je niet teveel meeneemt!
Bjorn (Slufter)

Antwoord #3 September 20, 2004, 10:20:47
edit2Rapporteer  
Hey,

Heb zelf een travelbag van Pro-Limit en dat ding is super. In deze tas past met gemaak; board, 3 kites, 2 trapeze, 2 bars, wetsuites en nog andere kleine dingetjes.

Heb deze tas gekocht bij Undergrounds Scheveingen.

Check ff op www.KiteFlyers.nl en zie mijn reisverslag voor een foto van de tas met gear.
Hooked Cabarete

Antwoord #4 September 20, 2004, 11:07:29
edit2Rapporteer  
Ik heb laatst een aantal bags (Pat Love Wheeliebag) verkocht aan een paar klanten van mij,
Deze tas ziet er superstrak uit. goed afgewerkt en er kunnen meerder kites en boards in. Zie foto; http://www.hookedsports.nl/index.php?110&backPID=117&tt_products=35

Zorg vooral dat er in de tas die je aanschaft goede bescherming aan de zijkanten zit zodat de spullen niet kunnen beschadigen. Je kan eventueel ook met bubbeltjeplastic werken om je boards te beschermen.
FrankP
Gast
Antwoord #5 September 20, 2004, 11:40:30
edit2Rapporteer  
Ik heb ook die Tekkno tas van www.kite-board.nl, fijn ding, de cassete met wieltjes kan je er zo onder vandaan klikken, makkelijk als je het strand opgaat. Ook is hij goed beschemd aan de binnenzijde.

Wel is hij behoorlijk groot, een 147cm board past er net in de lengte, maar afgelopen winter heb ik er 3 boards, 4 kites, 2 pakken, 2 trapezes, tas met kleding en handdoeken in kwijt gekund, alleen woog hij toen wel 37kg...
Beetje lief lachen bij de check-in hielp uiteindelijk wel. Wink

(R)Ikke

Antwoord #6 September 20, 2004, 16:59:08
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tips en de links. Alle links werkten overigens.
Ik weet weer voldoende voor nu.

Greetz Rik
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.