Omgeving Roermond

JeroenJ
Gast
Oktober 10, 2004, 13:15:45
edit2Rapporteer  
Zijn er hier nog kiters uit omgeving Roermond? Als ik in het weekend naar mijn ouders ga wil ik daar ook nog wel eens wat kiten, of bijv in de herfstvakantie, maar ik heb er echt nog nooit een kite in de lucht gezien.
(R)Ikke

Antwoord #1 Oktober 21, 2004, 19:32:06
edit2Rapporteer  
Kheb een keer gekite op de plassen bij odf van Ool.

was bijna mijn dood daaro. Kite tussen 2 bomen door tegen de grond    gestuurd en zelf over de bevroren keiharde grond getrokken. Niet kiks.

Dus niet zo gek dat je er geen kites ziet.

Bye the way SUPER vlagerig

Greetz Rik
~Dirk~

Antwoord #2 Oktober 23, 2004, 04:45:45
edit2Rapporteer  
Kessenich in Belgie is niet zo ver van Roermond vandaan voor info : http://www.masurfspot.be/
Kessenich
Gast
Antwoord #3 Oktober 26, 2004, 11:37:05
edit2Rapporteer  
Kessenich is maar 15 km of zo$
Cuypersrobby
Gast
Antwoord #4 Januari 08, 2005, 02:00:50
edit2Rapporteer  
kiters niet overal welkom te Kessenich @#$
CuypersRobby
Gast
Antwoord #5 Januari 08, 2005, 02:04:53
edit2Rapporteer  
moeten eerst afspraken gemaakt worden met de surfclub, om ongelukken te voorkomen, het mag niet meer gebeuren zoals het afgelopen jaar ->
(R)Ikke

Antwoord #6 Januari 08, 2005, 12:13:34
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen in het kader van  P)veiligheid first P)

Laat kessenich voor wat het is. Alleen voor ervaren kiters die heel goed hoogte kunnen lopen. Beginners blijf er weg. De kitesport krijgt een wat zuur smaakje met al die ongelukken.

Als je in limburg woont, ga dan naar de Brouwersdam of Horst. Horst is  .^ voor beginners en paradijs voor de ervaren kiters. Allebij de lokaties is 2 uurtjes en een beetje rijden.

Wind is door de glooing van het limburgse landschap altijd vlagerig. En meestal houdt dat in dat het aan/uit winden zijn, zo varierend tussen 2 en 5 Bft.

Greetz
Renéke
Gast
Antwoord #7 April 03, 2006, 02:27:22
edit2Rapporteer  
Beste kiters.
Enkel geoefende kiters zijn welkom. Als je kijkt vanaf de oever naar t water, vragen we, leden surfclub "masurfspot", dat je helemaal rechts gaat kiten. Recht voor u en links zijn voorbehouden voor de surfers.

René
secretaris Masurfspot.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.