|
Houston
Gast
|
kan je niet spuiten, blijft slecht zitten.
Ook als je 'm goed schuurt? Heb mijn F-one directional (oud lijk) al twee keer gerepareerd en daarna gespoten en de verf zit er nog prima op.. Maar wel eerst uitgebreid geschuurd met waterproof schuurpapier... Of heet de Sk8 een speciale verf?
|
|
|
DXP

|
Zit volgens mij een carbonlaag op. Denk dat ik er gewoon een paar vet gekleurde stickers op plak 
|
|
|
Emiel

|
idd als je em schuurt gaat de lak eraf en kan er water bij het carbon komen waardoor je boardje ineens zo slap als een velletje papier is. NIET DOEN DUS!!!!! je kan wel je vinnen oranje spuiten ofzo dat scheelt al een hoop(ook niet met carbon vinnen doen dus).
|
|
|
Houston
Gast
|
idd als je em schuurt gaat de lak eraf en kan er water bij het carbon komen Eehm, het idee is ook om hem éérst te schuren en dan te spuiten. Een auto spuiten ze ook zodat er géén water bij het blik kan komen ;D
|
|
|
Rutger II

|
gewoon schuren, spuiten in kleur, en een dubbele laag blanke lak erop, de laatste laag met extra verharder klaar is kees
|
|
|
|
Fluoriserende oranje vinnen en witte voetbanden misschien een oplossing? Heb zelf ook mijn vinnen oranje gespoten en zie het board hierdoor 10x beter liggen als ie op zijn kop ligt natuurlijk.
|
|
|
marcel!
Gast
|
koop bij een modelbouwwinkel stickervellen.
zijn in elke kleur te krijgen, stroken tot ca 12 cm breed.
hoef je niets te schuren en als je hem verkoopt kun je ze er zo weer aftrekken
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Met wat heb je je vinnen gespoten, en vooral houdt het?
|
|
|
k
Gast
|
Dat is inderdaad het enige nadeel van dat board!
Volgens mij doen ze dat expres kan je snel weer een nieuwe halen.
|
|
|
3x scheur x3
Gast
|
gewoon spuiten moet je NIET doen! zonde van je board, beter maak je een paar mooie stickers of laat je stickers maken, bv. www.123sticker.nl kun je er altijd afhalen en je board behoud z'n waarde.
|
|
|
DXP

|
Denk dat ik de vinnen fel oranje ga spuiten en wellicht afwerk met een dun laagje epoxy. Het board zelf ga ik volplakken met felle stikkers. Thanx for the tips ! 8) 8)
|
|
|
Yannick

|
misschien een bril een optie  zie je hem beter liggen
|
|
|
semen

|
Had zelfde probleem en heb de vinnen fluoriserend oranje gespoten. Eerst even schoonmaken met was-benzine en een keer of vijf spuiten. Blijft perfect zitten en valt bueno op zonder dat je je board hoeft aan te passen
succes
|
|
|
|
pro kiter
Gast
|
Heyy,
Probeer met glas wol ruw te schuren, daarmee haal je een minimale laag dr mee af of maak je hem eigenlijk alleen maar ruw. Dan met een echt goede kwalitijd auto lak er over heen en dan met een goede lak aflakken (bijv: dd-lak met extra verharder)
Ik denk dat het dan best wel een stootje kan hebben.
Greetings the pro kiter
|
|
|