Wat een gebral allemaal zeg......honderd keer de zelfde zaak aanprijzen wekt argwaan...ook als het een sponsor is van deze site.....heb wel goede ervaringen met farla...als ik af en toe zie hoe ze lesvliegers die doormidden zijn weer oplappen....gaat prima.
Kiterepair ken ik niet maar die zal ook wel goed zijn als ik het zo hierboven lees

Ik als elite-vliegermoller heb met allebei te doen gehad... Vaker met Farla dan met Kiterepair, maar ik raadde Kiterepair aan voor de volgende redenen:
1. Gerhard lijkt meer ervaren te zijn in kitesurfen dan Farla (dat weet ik niet zeker, dat is alleen de indruk die ik heb opgedaan door met ze te praten)
2. Kiterepair was bereikbaarder en flexibeler toen ik de laatste keer met een kapotte kite zat
Kwaliteit van reparaties is bij beide top, wat ik ervan kan zien. Bij Farla repareren ze erg netjes en zijn ze niet bang om aan te bevelen dat een reparatie gewoon echt niet verstandig is (te oude kite; geen reparatie voor hem = geen geld verdienen voor hem = eerlijk advies dus!). Bij Kiterepair repareren ze erg netjes en zijn ze vatbaar voor argumenten zoals "jamaar morgen gaat het weer waaien, en dan heb ik 'em wel nodig!!". Bij beiden heb ik nuttige tips gehad over omgaan met vliegers en wat geleerd over materiaal.
Verder word ik niet door ze gesponsord ;D