slufterhufters.com

|
ik wil ook met jullie delen dat je rekening met je garantie moet houden, ken kiters die rete veel spijt hebben dat ze hun kitespullen daar hebben gekocht.
als zich problemen voordoen zal dat vast wel opgeknapt worden, maar 3 tot 6 weken zonder kite....
|
|
|
Rutger II

|
Even een aanvulling op Raven,
op mijn aero2 zaten na 3 maanden al scheurranden, kite naar duitsland gestuurd, daarna een reactie, nee geen garantie.
week geleden naar kubus gestuurd, zij hebben er werk van gemaakt, foto`s gemaakt omdat het een probleemgarantiegevalletje was, fotos naar naish opgestuurd. nu blijkt dat ik wel garantie krijg.
wat ik hiermee wil zeggen is dat ze in nederland veel meer moeite hebben gedaan m.b.t. garantie.
|
|
|
slufterhufters.com

|
hulde voor kubus, en jij een nieuwe kite... das pas service, uit Holland dan he.
|
|
|
Japairman

|
hulde voor kubus, en jij een nieuwe V4... das pas service, uit Holland dan he.
nieuwe x4 denk ik, beter wel hoor. He Reg je hoort nog van me!!!
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Dat is wel goeg geregeld, je ziet wel dat nu de prijsbodems langzamerhand bereikt worden, de leveranciers zich met service zullen proberen te onderscheiden.
|
|
|
Rutger II

|
nieuwe x4 denk ik, beter wel hoor. He Reg je hoort nog van me!!! Juist nieuwe x4, woensdag even testen en dan beslissing nemen 
|
|
|
slufterhufters.com

|
nou, zal wennen worden voor je...
meer power, meer lift, meer hangtime, rete stabiel, stuurt ietsje zwaarder, bruut.....
|
|
|
Rutger II

|
wat een nare eigenschappen allemaal 
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
...maar niet te veel laten vallen want het scheurt zomaar doormidden... Niet eens op de naad :-[
|
|
|
|
Mijn V4's zijn toch aardig wat gecrashed maar daar hebben ze weinig problemen mee tot nu toe.
|
|
|
Yannick

|
Mijn V4's zijn toch aardig wat gecrashed maar daar hebben ze weinig problemen mee tot nu toe.
volgens mij heeft marcel het over een X4 en niet de V4
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
ik hoop niet dat die testkite scheurt, want die is van mij.
Zijn er nu nog meer mensen die een x4 hebben laten scheuren. Volgens mij heb je gewoon heel veel pech gehad Marcel.
|
|
|
_roel_
Gast
|
Volgens mij ook
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
Dat denk ik eerlijk gezegd ook hoor  Maar je ziet opnieuw Naish prijsstunten, zoals begin van dit jaar met de X3. lekker voor de 2e hands waarde van de Naish vliegers >
|
|
|