Mystic kite(golf)travelbag????

(R)Ikke

November 12, 2004, 21:01:06
edit2Rapporteer  
Hey,

Heeft iemand al een idee waar deze tas te krijgen is? Hij stond in kitesurf magazine de laatste keer. Zag er goed uit voor goede prijs.

Dus wie weet meer.

Op de site is trouwens niets er over terug te vinden. Undecided

Greetz 8)
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #1 November 12, 2004, 22:49:22
edit2Rapporteer  
Bedoel je soms die van NSI???

http://www.kitesurfari.com/store/nsigolfbag.html

Edit: Even ter info: een golftas is een meter hoog... Deze tas ongeveer 1.60m. Dus koop deze tas als je em mooi vindt, maar verwacht niet dat die Martinair wijffies erin trappen... :-X
Roel W

Antwoord #2 November 13, 2004, 01:22:40
edit2Rapporteer  
Ik heb de mystic travelbag met wieltjes.

Ben er zeer tevreden van,ruime bag met een goede stevige wand.
Kan al een stootje verdragen hoor..
(R)Ikke

Antwoord #3 November 13, 2004, 01:43:42
edit2Rapporteer  
Hey Bees,

Ik bedoel niet die bag van NSI, ik weet wat je bedoelt. Mystic heeft nu een soortgelijke tas gemaakt. Wat betreft de maat van de tas heb je gelijk. Maar je kan/mag geen golftas met de clubs der in meenemen in het vliegtuig zondar dat deze goed zijn ingepakt. Dus golvers gebruiken daar weer een aparte tas voor die wel nagenoeg de maat heeft van de fakebag.

Hee Boarder waar heb je hem gekocht en wat kan je er in kwijt?

Greetz
Roel W

Antwoord #4 November 13, 2004, 07:14:13
edit2Rapporteer  
Heb hem bij ettikite in Wijnegem gekocht,maar kan je wel bijna in elke kitewinkel krijgen als je hem desnoods besteld.

Krijg je als je wil wel 2 boards(zonder vinnen) en 4 kites in..

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.