|
rippey01
Gast
|
Noord kites nooit van gehoord
|
|
|
Ffsnel
Gast
|
Zullen wel kopieen zijn van North kites, alleen de naam hebben ze verkeerd gespeld.
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Frederick, ik adviseer je te stoppen met kiten!!
Is niks voor je!
Eikel.... @#$ %@! %proost% .^
|
|
|
|
|
frederick
Gast
|
Hallo mannen,
Daar ben ik weer jullie zitten er ook boven op zeg, hebben geen werk ofzo of is jullie werk overdag op het water en in de avond/nacht achter de computer de hele avond lekker leventje jullie studeren zeker.
Over de vliegers ik wil geen tweede hands rommel die door iemand anders is gesloopt, en bye the way niks meer waard is tjonge wat kelderen die prijzen. Ik ben naar club med geweest op de virgin eilanden om te leren kiten omdat ik afgelopen jaar mijn bull heb gehaald. Nu mag ik van mijn vader een campertje uitzoeken bij vervat in Rotterdam en wat spulletjes voor dit jaar om een beetje vakantie te vieren.
Wat zijn goeie plekken om heen te gaan, en zijn daar ook Nederlanders, Want ik reis alleen. Waar kan ik goeie spullen kopen. Mischien kan ik met jullie afspreken voor wat meer info hebben jullie E mail ofzo...
Groet F....
|
|
|
Joost

|
Shit sommige mensen hebben ook alles. Maar even terug komend op kites kijk ook eens naar Slingshot Fuel kites. Niet voor niks heeft ruben van lenten gewonnen met slingshot kites haha. Ach moet toch wat he om een beetje Slingshot door te drukken op zo'n naish cabrinha north forum. -> Happen jongens
Weet je wat je gewoon moet doen. Kijken op kitesurf.pagina.nl staan een aantal shops. Kijk welke het dichtse bij jou in de buurt is en ga daar heen. Laat je eens informeren over een aantal kites en kom dan weer terug met die info en vragen. Kunnen wij je misschien verder helpen met een goeie keuze of een test bij 1 van de riders hier.
|
|
|
ouddorp-rules

|
Over de vliegers ik wil geen tweede hands rommel die door iemand anders is gesloopt
Beste frederick, ik vind de opmerking hierboven een beetje onterecht. De meeste mensen hier moeten flink in de beudel om nieuwe kites te kopen, of 2e hands, dus ik denk dat die heel anders met hun kite omgaan als dat jij denkt! Wij hebben niet allemaal de luxe om stieren te vangen op biji biji islands en daarbij een lesje te nemen. Dus een klein beetje respect and get back to earth!
|
|
|
Tom

|
Als je oplet zijn er hele goeie 2ehands spullen te krijgen !!!!
|
|
|
KiteDemon

|
Frederik, jij bent waarschijnlijk een van de weinige die zo bevoorrecht is dat je alles in je schoot krijgt geworpen. De meesten zullen hard voor hun gear en reisjes moeten werken. Helemaal niks mis met 2de hands materiaal en je kan van elk willekeurig merk een geschikt model voor jou niveau krijgen. Dus laat je niet alles wijs maken door een crappy instrukteur maar orienteer je eerst een beetje of beter......test eerst wat materiaal.
|
|
|
~Dirk~

|
Als Frederick echt is ben ik Robbie Naish
|
|
|
|
frederick
Gast
|
Rare lui zijn jullie hoor,
Bedankt,
|
|
|
Engel

|
Helemaal niets mis mee om gewoon nieuw materiaal te kopen als je je dat kunt vervoorloven. Kun je je op dit forum en in de winkel laten voorlichten en hoef je niet op te letten of er (voor jou moeilijk zichtbare) schade aan het materiaal zit. Als het je niet bevalt dan verkoop je je gear gewoon weer op dit forum of ruil je het weer in. Kost je misschien iets meer maar heeft zo z'n voordelen. Zo profiteren de andere kiters weer mee van jouw tweedehands spul. .^ Moet je er wel netjes mee omgaan hoor..... 
|
|
|
frederick
Gast
|
Ja bedankt,
Ik krijg van zulke rare opmerkingen hier, ik doe toch niks verkeerd. Ik wil alleen informatie hebben over kitesurf plekken en materiaal. Krijg ik de de wind van voren, ik wil me helemaal niet uitsloven ofzo en heb niks te maken met die gasten van kietsurf.nl of te maken.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Eerst wil je info over kite's en daarna begin een vaag verhaal op te hangen over een campertje!!!Dat we heel de dag kiten of internetten wil nog niet zeggen dat we mafkezen zoals jij niet door hebben.
wakie x4
|
|
|
kentyman

|
welk merk je in 't begin kiest maakt eigenlijk niet zoveel uit, ze hebben allemaal hun eigen vlieg eigenschappen en alle merken hebben wel een intermediate / beginners kite. Kites testen is een goed idee maar je kan ook gewoon zo'n ding kopen, dan wen je vanzelf aan de kite die je heb gekocht :-)
er zijn goede 2e hands spullen te vinden, alleen heb je dan natuurlijk geen garantie maar als je een beetje oplet wat je koopt (neem iemand mee die er verstand van heeft) dan is 2e hands bEst een optie.
trouwens BEST kites! Goed merk, goede kites, niet duur, online bestellen (om ook ff tegen de kitehigh-naish-status-quo aan te schoppen)
|
|
|
Steph

|
Gefeliciteerd met je bul! Beetje touren met een campertje op kosten van je ouders. Klinkt erg relaxed. Veel kiteplezier alvast. Ik ben het eigenlijk nooit met Kentyman eens, maar ik had net precies hetzelfde ingetypt.  Niks mis met Naish, maar met de meeste andere merken ook niet. Verdiep je anders met behulp van de Zoek functie van dit forum. Dan kan je gerichtere vragen stellen. Van mij mogen al die merken wel een keer ophouden met prijzen van 1000 euro voor een lapje spinnaker zeil, dan kunnen we allemaal rondtoeren met een camper 
|
|
|
huib

|
Even in mijn goedheid er vanuit gaan dat het een seriueze vraag is.
Gewoon een goede intermediate kite kopen en dan wen je vanzelf wel aan de kite waarmee je vaart. En als je zo graag North wilt kopen dan gewoon blind de Vegas kopen, altijd goed!
En als je de nieuwe North te duur vindt kijk dan eens naar BEST. Goede kites en zeker over het intermediate model de Yarga heb ik niets anders dan positieve geluiden gehoord. Maar ja, daar heb ik er dan zelf ook twee van.
|
|
|
La Flauwurhman

|
En als we dan toch zo lekker tegen het naish gebeuren bezig zijn kijk dan ook een naar een intermediate kite van Wipika. Bijvoorbeel dde hydro of hydro+ Omdat Wipika in de afgelopen jaren een slechte naam heeft opgelopen zijn deze kites voor erg weinig te krijgen. Maat van me heeft gister nog een AMP 8.7 uit 2003 (niet geschikt voor jou trouwens) compleet en weinig gebruikt aangeschaft voor de mooie prijs van 275 euro compleet!
Richt je niet op 1 merk maar probeer wat kites uit. Vragen op het strand mag altijd en even uitproberen zal voor de meeste ook geen probleem zijn!
Bydeway....klinkt goed...campertje en een beetje rondtouren. Denk trouwens niet dat de meeste van hier geen werk hebben, studeren of weet ik veel wat. De meeste hebben gewoon een baan en moeten simpelweg voor hun spullen werken. Er zit alleen een klein groepje bij die het gewoon goed hebben aangepakt en hun werk hebben aangepast op het kite-leven.
Succes verder met je keuze!
|
|
|
~Dirk~

|
Ok frederick als je seriues bent m'n xqses maar je klonk zo bevoorrecht dat het niet echt meer leek en ook je email adres is telkens anders. Blijkbaar ben je wel met een gouden l*l geboren en dat is je uiteraard gegund Advies zat lijkt me zo dus suc6 met je plannen
cheers %proost%
|
|
|
fons / frederick!
Gast
|
Sorry, Hoor jongens maar ik was arno en bob een beetje aan het fucken, er bestaat geen frederick. Ik vind dat arno en bob altijd zo lekker vlot reageren, dus het ik de proef op de som genomen. en de tijd bijgehouden. Was ik frederick maar.... helaas hij bestaat niet, Groet fons 
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Oké en wat is de score van onze 2 guru's ? ->
|
|
|