kootsie

|
5 min met de fiets
maar ja je hebt niet voor niets een auto
|
|
|
ARC-Rider

|
Goedereede --> Brouwersdam, tussen de 5 en 10 minuten in de auto.
|
|
|
Flakkee-John

|
Grevelingendam 10 minuutjes Herkingen 6 minuutjes Ouddorp 20 minuutjes Slufter 30 minuutjes
Dus zo op strand nu nog f#$cking tijd!!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hellevoetsluis - Slufter 20 min Hellevoetsluis (thuis) - Hellevoetsluis (strand) 5 min Hellevoetsluis - Brouwersdam 25 min Hellevoetsluis - Oostvoorne 15 min
|
|
|
aa-p n-oo-t kiten

|
Zolderraam ff open, en ik hoor t zeetje en de wind al! Damn wat vervelend nou! Tijdrit tot strand, ligt aan de avond ervoor! 8) @#$
|
|
|
xray

|
Arnhem-Horst 40min Arnhem-Slufter 80-85 min Arnhem Brouwersdam 90-100 min Arnhem-Mirns 80 min
|
|
|
Ricardo

|
Tering iedereen rijdt wel erg lang, ik d8 dat ik al lang moest rijden in de winter (half uur), maar dat valt best mee, Dordrecht - Slufter een half uur Kortgene - Vrouwenpolder (in de weekenden in de zomer) 10 min Kortgene - Neeltje Jans 15 min
Dus dan heb ik het eigenlijk wel aardig goed :-)
|
|
|
KitesurfschoolBest

|
van Thuis naar Scheveningen 15minuten met fiets @#$ van thuis naar Slufter 45 minuten met auto 8)
|
|
|
kentyman

|
met m'n roestbak van Breda naar Slufter / Oostvoorne / Brouwersdam: 1 a 1.5 uur
|
|
|
Buur

|
Naar scheveningen 10, kijkduin 15 min op de fiets, 40-60 min slufter/autoplaya, 100 min. naar vrouwepolder en neeltje jans 45 min wijk aan zee
|
|
|
Roel W

|
Olen-krabbendijke 45min Olen-Borssele 60min Olen-vrouwenpolder 60min Olen-Brouwersdam 90min Olen-Zeebrugge,Knokke 90min
Altijd leuk een poll 8)
|
|
|
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
|
Naar vrouwenpolder 5 minuutjes, Neeltje Jans 15 minuten, Borssele 20 min.
|
|
|
Garmt

|
26 uur in het vliegtuig naar m'n laatste kitespot...
|
|
|
Wilco
Gast
|
bergen op zoom - brouwersdam - 60min (hoe doen de mensen uit breda dat in een uur..inspector gadget mobiel  ? ) bergen op zoom - grevelingendam - 20/25 min bergen op zoom - bergse plaat - 10 min (maar is een klote spot  )
|
|
|
KiteDemon

|
Die aa plas is dat nog wat? Naaldwijk- Hoek v Holland 15 min Naaldwijk- Oostvoorne 40 min
Noord-AA is helemaal niks (helaas). Voor mij zou dat 2 min. zijn.
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Vanuit het midden van het land (Boven- Leeuwen) naar het autostrand anderhalf uur. ???
|
|
|
Buur

|
Ha Xfer, Op het Noord-A kan je een beetje varen met w wnw.ik heb daar vroeger mij eerste meters en meer gevaren.
Woon nu 1/2 jaar in denhaag, maar ken 8 kiters uit het dûrp Zoetermeer. Maar als je ergens anders kan kiten beter ergens anders, ja!
ze moeten de oude plannen voor een meerpolder weer uit de kast halen en alles tussen zoetermeer en Leiden onderwater zetten.
Wel lache dat ik nu weet dat jij ook uit zoetermeer komt,
|
|
|
Jappy

|
Nog een ex-Zoetermeerder hier. Noord Aa is echt niks man.
De polder moet onderwater 8) 8)
|
|
|
Buur

|
Als je daar kan varen, -> dan kan je iedere spot aan. dus .............(gras, stenen, gladheid, bomen, lantarenpalen, autoweg, etc.etc.) Als er mensen zijn die zeggen"t*r*ng wat is de wind toch vlagerig, kan ik temiste zeggen, dat valt nog wel mee, met wat ik gewend was!!!!
|
|
|
Engel

|
Ik woon in Scheveningen maar kan het nog niet goed genoeg om in de branding te kiten. Dus meestal naar ex-autoplaya. Da's ongeveer een uur rijden. Als het weer iets minder koud is ga ik flink oefenen zodat ik op Scheveniongen kan varen: 5 minuten! .^
|
|
|
ralph local@noordwijk

|
hahahahaa.. met een karretje.. ik heb gewoon mijn zooi in een hok met een dik slot op de deur en hooguit 5 minuten fietsen
|
|
|
NAISHTERBATE
Gast
|
lang leve diesel
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Waalwijk-oostvoorne dik 1 uur. Waalwijk Muiderberg dik 1 uur Waalwijk- horst dik 1 uur.
|
|
|
KiteDemon

|
Ha Xfer, Op het Noord-A kan je een beetje varen met w wnw.ik heb daar vroeger mij eerste meters en meer gevaren.
Woon nu 1/2 jaar in denhaag, maar ken 8 kiters uit het dûrp Zoetermeer. Maar als je ergens anders kan kiten beter ergens anders, ja!
ze moeten de oude plannen voor een meerpolder weer uit de kast halen en alles tussen zoetermeer en Leiden onderwater zetten.
Wel lache dat ik nu weet dat jij ook uit zoetermeer komt,
Te veel bebouwing en bomen rond de plas, dus daar zal je altijd vlagerige wind hebben. Maar alleen bij hoge uitzondering zou ik daar nog het water op gaan. Slufter rulezzzzzz.
|
|
|