Beul
Gast
|
de Raven, velen op dit forum praten erover of het een wereld uitvinding is..... ->dit riekt naar commercie !!!! P) P) P) P)  reclame boys  [verwijderd door de admin]
|
|
|
|
::)harry Vogelezang
Gast
|
Jo, wereld uitvinding is zeker niet! maar een goede kite tussen de andere goede kites... dat is zeker!!! Ik ben overmorgen wer in Nederland mocht er wind is wie wil kan dat proberen dan zijn alle praatjes in een keer weg of komen nog meer wie weet!  Groeten Harry  Ps: zijn maar een paar fotos kijk maar......
|
|
|
~Dirk~

|
Staan de foto's er nog niet op of kijk ik niet goed?
|
|
|
Moza

|
Ja staan er op, je moet kijken onder gallery.....ik vind die blauwe raven wel mooi.....kicke foto's ook harry! En sjieke site!! Grtz
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Of je gaat naar Telstar, daar hangt ìe al (pas...)!
|
|
|
(R)Ikke

|
Ja klopt en ik wil niemand beledigen, maar de Naish kites van dit jaar zijn niet echt aantrekkelijk (disign natuurlijk) Dan kijk ik liever naar een V4 of X4. Excuses 
|
|
|
Moza

|
No offense....ik bedoel je vind de kite mooi of niet....ik vind die blauwe mooi en die zwarte spuuglelijk, maar ach ik heb bruine takoons gevlogen....wat weet ik van kleuren, als je maar lekker kan kiten met zo'n ding!
|
|
|
~Dirk~

|
Gevonden, idd mooie foto's. Als ik dat zo zie zal je wel blij zijn dat je weer terug bent in Nederland. Lekker in de frisse Noordzee, geen enge haaien enzo. Nee, je zal wel blij zijn !!!
|
|
|
mathieu3
Gast
|
De X4 vind ik wat design betreft verreweg de mooiste kite op de markt...
Maar de raven is ook niet slecht.
|
|
|
hollandkiter

|
Licht het aan mij of is site zo'n langzame starter ??? ??? ???
|
|
|
hollandkiter

|
100 stafregels voor mij:
ligt, ligt, ligt, ligt ach let maar niet op mij :-[
|
|
|
Mitchel_12000

|
inderdaad, het laden van de site gaat wel erg traag.
|
|
|
xray

|
Ik heb nog geen foto's gezien!
|
|
|
jeroendv
Gast
|
Raven hangt al bij Telstar in de shop!!!!!!!! Ik heb nog geen foto's gezien!
|
|
|
Wilco
Gast
|
de x4 en mooiste kite ook... :-X ???
|
|
|
xray

|
Raven hangt al bij Telstar in de shop!!!!!!!! Ik heb nog geen foto's gezien!
Waarom bel je mij dan niet?
|
|
|
KiteDemon

|
-> Die wit/rode is mooi!!!!
Nog ff en ik ga kijken hoe dat vaart....
|
|
|
kevinkite

|
hey ik ben kevin maar ken de site niet op als ik ergens op klik dan krijg ik kan de pagina niet vinden
groetjes kevin
|
|
|
ralphlocal@noordwijk
Gast
|
kef..
|
|
|
HarryVogelezang
Gast
|
Hi Kewin ,ik heb de zelfde probleem bij de ene gaat wel en de andere niet ...ik zal zorgen dat vanaf dinsdag bij iedereen goed gaat! sorry voor de ongemaak. Gr. Harry  Ps : wat is hier toch koud zeg! hoop wordt snell warm 
|
|
|