steef1
Gast
|
Waarom neemt er nou niemand contact op met farla. En laat hun kant van het verhaal horen. Voordat iedereen maar iets gaat zeggen . Heb zelf altijd goede ervaringen.
|
|
|
MrRippey

|
Bizar verhaal ik heb alleen maar goede reparaties gehad van hun het waren ook wel kleine dingetjes, kubus laat zelf ook alles repareren bij Farla ??? ???
Hopelijk laat Farla ook nog wel even hun verhaal horen
|
|
|
Harm

|
Ja net of ze zullen zeggen, wij knippen surfzeilen kapot, en behandelen klanten als beesten, kijk het gaat hier niet om een verhaal maar al 3 mensen die als een beest behandeld zijn. Daarnaast was op dit forum farla de beste en blabla. maar dat is nu dus even anders. Ik zou er NOOOIT iets naar toe brengen.
|
|
|
ErikB

|
Zeker aangifte doen van vernieling. Wat een verhaal zeg weet niet hoe ik zou reageren als mij dat zou overkomen. Of je gaat mega door het lint of je staat gewoon perplex en je druip af.
Ik ging toch al naar kiterepair omdat je spullen veel sneller klaar zijn en veel beter,mooier word gemaakt.
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
Kijk, op het moment dat een reparatie goed gaat en alles naar wens is, is er geen probleem en zal je er niets van horen. De service van een zaak blijkt pas op het moment dat er een klacht is. Dus het argument van "mijn vlieger hebben ze netjes gemaakt" doet niet echt ter zake: daar betaal je ze per slot van rekening voor!
Waar ik dus benieuwd naar ben: zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben met het afhandelen van een geschilpunt? Dus een situatie waar je duidelijk ontevreden was over het geleverde werk en waar een goede oplossing voor het ontstane probleem is gevonden???
Persoonlijk heb ik nog nooit een probleem gehad, heb tot nu toe 3x een 5e lijnspunt aan laten brengen op een vlieger (2x Toro 2002 en 1 keer Rhino 2003) en ben daar gewoon tevreden over. Bij welke zaak dat was vind ik niet relevant.
Laat maar komen...
|
|
|
dirk v\d plas
Gast
|
waar hebben we het nou eigenlijk over? er zit een gat in een surfzeil die mijn inziens perfect gerepareerd wordt door farla en hun ziel en zaligheid er in leggen door er een nieuw paneel in te zetten en weer zo goed als nieuw is.
vergeet niet dat deze gasten verschrikkelijk veel ervaring hebben [toen ik 12 was gingen mijn surfzeiltjes er al heen, ben nu 40 @#$].
als een klant dan je werk afzeikt vind ik het nog heel netjes dat ze alleen de reparatie ongedaan maken.
vorig jaar is mijn 18 over de volledige lengte van de front tube geklapt met een aantal scheuren in het doek zelf, de dag er na werd ik al terug gebeld dat hij klaar was , zelfs de binnentube werd geregeld via kubus met een flinke korting.
|
|
|
trettrettret

|
Waar ik dus benieuwd naar ben: zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben met het afhandelen van een geschilpunt? Dus een situatie waar je duidelijk ontevreden was over het geleverde werk en waar een goede oplossing voor het ontstane probleem is gevonden???
Inderdaad, dat ze heel veel spullen gemaakt hebben, en dat dat goed gebeurt is, is onderhand wel duideliijk geworden.l Maar wat ook duidelijk is geworden, is dat als farla het niet goed gemaakt heeft en je terug wilt gaan om de boel te bespreken, je als stront behandeld wordt. Kijk de service van een bedrijf wordt pas duidelijk indien er service nodig is. Als Farla een beetje schappelijke winkel zou zijn hadden ze een gulden middenweg gezocht, dan was iedereen blij, en dan hadden we nu gereageert op een topic die zou gaan over de goeie service van Farla. Maar helaas, het is niet goed gebeurt, (daar lees ik al 3 voorbeelden van in dit topic) en die gasten zijn ook noig eens als stront behandeld. Voor mij is duidelijk, dat ik niet naar Farla zal gaan. Voorkomen is immers beter als genezen.
|
|
|
Steefman

|
het probleem is dat je alleen de negatieve verhalen op de internet fora leest. wanneeer farla (of enig ander bedrijf goed werk levert of een klacht wel goed behandeld) ziet niemand reden dit op een forum plaatsen. maw tegenover de hierin besproken slechte ervaringen kunnen heel veel postitieve ervaringen staan die niet gemeld worden, simpelweg omdat mensen dit forum niet bezoeken.
maar een zeilmakerij die zelf zeilen sloopt ???
|
|
|
marcelca

|
als een klant dan je werk afzeikt vind ik het nog heel netjes dat ze alleen de reparatie ongedaan maken.
Wat een ongelooflijke bull-shit, als een bedrijf niet met kritiek om gaan gaan ( al dan niet terrecht ) dan hebben ze NOOIT het recht om iets weer te vernielen, als dit ook werkelijk gebeurd is dan zouden ze van mij zeker een aangifte van vernieling hebben.... Als jij het normaal vind ( je vind het zelfs netjes ), dat zegt heel veel over jou eerlijk gezegd.. Zal lekker worden, iets laten repareren ( maakt niet uit wat ) kritiek op de reperatie hebben ( zeker als je afspraken met iemand over de reparatie gemaakt hebt, en deze afspraken worden niet nagekomen ) en dat hun het weer onklaar maken... Ik heb 13 jaar gewindsurft en kite nu 5,5 jaar maar dit heb ik nog nooit meegemaakt... Als laatste : Tuurlijk moet je even afwachten wat er precies gebeurd is maar als verschillende mensen met verschillende verhalen komen is toch wel heel appart em erg toevallig...... Waar Rook is is Vuur
|
|
|
Flakkee-John

|
Ik ben het er NIET mee eens dat er alleen negatieve verhalen over het forum gaan. Hoevaak lees ik niet dat een kite of board top gemaakt is of dat een bepaalde winkel goede service of garantie heeft gegeven. Dit komt regelmatig terug op het forum. Dit wordt ter kennisname gelezen, maar als er iets negatiefs op staat smult iedereen ervan en wordt dit wel onthouden.
Wel vind ik dat je je oordeel pas kan vellen als je 2 kanten van het verhaal weet, dit neemt niet weg dat het doorsteken van het zeil een actie blijft die nooit door de beugel kan als bedrijf. Dit kost je uiteindelijk veel meer aan publiciteit en klanten als dat je het probeert op te losssen.
Dus nogmaals ik baal ervan dat er nu ineens gesugereerd wordt dat op het forum alleen de negatieve dingen belicht worden. DIt klopt volgens mij absoluut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
FLOF

|
Toen ik mijn 9 in het prikkeldraad parkeerde (waardeloze leash, wie maakt die nou van klitteband ??? ) en mijn kite meer wind doorliet dan een zwitserse gatenkaas, hebben ze alle 14 gaten en scheuren keurig gerepareerd en nog snel ook, voor een redelijke prijs. Tot nu toe (en we zijn al maanden verder) nog steeds alles tip top.
Ben heel benieuwd of Farla hier een reactie op geeft. Misschien had die gast van Farla wel een slechte dag, ruzie met z'n vrouw of gewoon een keer een kort lontje en als er dan een gast komt zuigen, dan kun je wel eens onterecht uit je slof schieten...is redelijk menselijk lijkt me....Hij gaf het geld terug en maakte reparatie ongedaan, lijkt me redelijk....
|
|
|
Rop
Gast
|
Ik heb zelf uiteraard al geprobeerd contact op te nemen met Farla, maar ik krijg te horen dat ze me niet kennen en me nooit gezien hebben.
Heel vreemd aangezien ik hier een zeil heb liggen die door Farla is gerepareerd getuige het label dat er nog steeds aan zit met hierop het handschrift van de heren.
|
|
|
maarten_schepers

|
Zeker weten dat je niet in MTV's Bolingpoints zat?
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Heel vreemd aangezien ik hier een zeil heb liggen die door Farla is gerepareerd getuige het label dat er nog steeds aan zit met hierop het handschrift van de heren.
Foto's willen we zien!! En aan degenen die steeds zeggen dat iemand contact met Farla hierover op moet nemen: waarom doen jullie het zelf niet?
|
|
|
Rudolf

|
Nou, ik vind het toch niet zo heeeel vreemd wat er is gebeurd hoor.
Ik denk dat je de situatie als volgt kan vergelijken: Als je fiets kapot is, en je vraagt om een nieuwe fietsbel...Als je dan na de 'reparatie' terugkomt en je bent het niet eens met de flitsende fietsbel; je vraagt je geld terug, en dan wordt de fietsbel toch ook eraf gehaald? Of denk ik hier dan heel vreemd?
Farla verkoopt dan wel geen fietsbellen (toch?) maar eigenlijk wel reparaties...
Geen reclame. Edit: Arjan
|
|
|
Bubke

|
Deze vergelijking gaat echt nergens over!!!!
Topic gesloten, wat gezegd moest worden is gezegd. Edit: Arjan
|
|
|