Jimmy
|
Was een lekkere sessie vandaag @ Workum
|
|
|
Jelke
|
jaja hij was lekker @ workum
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Mirns duurde even voordat er wind was maar toen ie er was heerlik.. wel fris zonder schoene handschoene en cap maar goed te doen...
|
|
|
Geronimo79
|
Zag de actuele weerdata vannochtend... ben dus maar niet gegaan. uiteindelijk toch maar naar zuidlaardermeer gegaan helaas net te laat. Wel even gesnoezeld in mn nieuwe droogpak.. best leuk met lucht erin drijven.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Vandoage weer een pussy wind , dan morgen maar weer es kijken. Lauw ziet er ook niet goed uit t'is toch wat hé. Wow, volgende week zaterdag wordt knalluuuuh'n . Zie mijn eigen windpage www.kiteweer.tk en dan helemaal naar beneden scrollen. Have fun otherwise make fun
|
|
|
|
Heer-M
Geen avatar
|
@ eldoctoro
ik ben van plan morgen ook mijn kite weer uit de tas te halen maare woon sinds kort in groningen. Zou jij mij kunnen vertellen hoe ik het makkelijkst in blauwe stad kom en waar daar gekite wordt daar? of misschien kan ik mee rijden voor een vergoeding.
Ik hoor het wel
groeten
|
|
|
|
|
martimor
|
zal er proberen te zijn om 13.30, ff twee wekkers zetten. ik leg mijn spullen alvast in de auto, hoop wel dat ze er weer goed naast zitten met de voorspelling. een paar knoopjes erbij zou leuk zijn loop er wel bij als een zombie , f*cking drukke nachtdienst gehad, hoop dat het vanacht wat rustiger is. denk dat ik mijn wetsuit maar eens uit het stof haal, 17 graden nu nog woei
|
|
|
|
Heer-M
Geen avatar
|
hee jongens bedank voor de info
ik denk dat ik morgen met het ov ff langs kom om een kijkje te nemen:p
tot morgen
|
|
|
|
martimor
|
waar zie jij 14-20 knopen, ik kom niet verder dan 14, en dat is in het gunstigste geval.
maar, ik hoop dat je gelijk hebt, ben er sowieso.
|
|
|
|
martimor
|
okay, je lijkt toch gelijk te krijgen (gelukkig ) ziet er al beter uit,
|
|
|
|
Walt0r
|
hmmmm gaat het nou waaien of niet.... rond een uurtje of 17.00 ben ik er ook bij als het waait.
toudeloe
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
De wind lijkt op te schuiven naar Donderdag: Zie plaatje voor woensdag 14:00 helemaal ingekakt. Hier plaatje voor donderdag 14:00
|
|
|
Walt0r
|
kaa uuu teee
|
|
|
|
piede
|
En dan meer wind in het binnenland als aan de kust...... lijkt me sterk in deze weergave
|
|
|
Jimmy
|
Bandit III 11M is besteld!
|
|
|
ErwinF
Geen avatar
|
je kan ook aant bier....! ondertussen warmt het water mooi op voor een volgende sessie met méér wind!
|
|
|