thomasr

|
heheh zou wel lekker weze he tijn!  ik heb nog nooit in dat plasje gevaren btw op de brouwersdam... 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
martijn, ouddorp kan, alleen kiteskills zijn wel nodig. Is toch een best gevaarlijke spot (branding/stroming etc).
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Plas op Brouwersdam is alleen met hoog water, en een echte enkelbreker. Ik vond het leuk om daar in 7 Bfrt knalhard doorheen te knallen, maar ik waag me niet aan rotaties en railey's e.d. daar.
Martijn, Rauwe heeft meer dan gelijk over Ouddorp. Echt oppassen daar. Zie het verhaal van Ron Rodeo op Nudiebeach. Vergelijkbare omstandigheden
|
|
|
|
martijn

|
ok, bedankt heren  half 1 ong hoog water op br.dam, wordt dus brouwersdam als het vervoer meezit voor thomasr en mij!
|
|
|
Mertens

|
lau en michiel.... wan gaan jullie varen bij oldvillage  haha leuke codenaam haha.... Zaterdag kan ik in de middag... wan gaan jullie
|
|
|
Lex

|
Waait het een keer in het weekend...examens 
|
|
|
martijn

|
en wat gaat het na je examens doen Lex? WAAIEN 
|
|
|
martijn

|
als de regen nou ff weg gaat 
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
zoooo windguru gaat toch z'n zin krijgen, motjekijk wat WSW is bijgedraaid! komt wel goed na 16:00...
|
|
|
Lauw
Administrator

|
hmm morgen word niets meer ben ik bang...  zaterdag tot in de middag lesgeven en dan volgens mij 7m opzetten want naar de avond toe neemt hij alleen maar toe!
|
|
|
El Rudo

|
angst is een slechte raadgever Laurens, ik zeg afwachten en de opties voor morgen namiddag open houden!
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
angst is een slechte raadgever Laurens, ik zeg afwachten en de opties voor morgen namiddag open houden! Ik zal met je meekijken Rudo, als het los gaat dan kom ik je versterken op het spiegelgladde autoplaya.  Zaterdag moet ik behang afsteken bij mijn oude lui  Ik hoop in de middag nog met pa en kites naar het playa te komen (hij is nog beginner, dus geen ouddorp) @ Mertens: goeie vraag, waar je normaal kunt kiten zijn ze aan het werk dus je kunt er nu niet komen met de auto 
|
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
angst is een slechte raadgever Laurens, ik zeg afwachten en de opties voor morgen namiddag open houden!
ik hoop op jou windguru  morgen en zondag heb ik tijd dus hoop dat beide voorspellingen kloppen.
|
|
|
El Rudo

|
mmmm windgoooorooo heeft de handdoek in de ring gegooid voor morgen. over en sluiten.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Yep, helaas Rudo is het ons weer niet gegund om het snelheidspotentieel van de 666 aan de tand te voelen :'( Weekend ziet er wel goed uit, vooral zaterdag aan het einde van de dag (en dan kan ik pas)  Overigens had de downwinder best door kunnen gaan, maarja de organisatie moet natuurlijk wel op tijd een beslissing nemen 
|
|
|
Lex

|
en wat gaat het na je examens doen Lex? WAAIEN  26 mei is de laatste pas!
|
|
|
Lauw
Administrator

|
kijk zaterdag dan, weer oost en ingekakt. Inderdaad eind van de dag (uurtje of 5) gaat het misschien knallen, gelukkig kan ik dan ook pas:P
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
kijk zaterdag dan, weer oost en ingekakt. NO op windfinder Super Forecast, wat op Playa echt ruk is (ben met beginner a.s. zaterdag namiddag)  Overigens ziet zondagmiddag/avond er beter uit met NNO en 19kn wind gemiddeld. Ouddorp of Playa? (rustig, Michiel, eerst afwachten wat het weer gaat doen  )
|
|
|
ROBST3R

|
Geef jij ook les op autoplaya Rauwe?
|
|
|
ROBST3R

|
Hmm Vanavond wordt het Bagger, maar zo te zien morgen helemaal super! Nu maar hopen dat `t droog blijft
|
|
|
YouriB

|
NO op playa kan toch wel morgen?
|
|
|