Katrol bidle Waroo

Joystick

Maart 18, 2009, 21:50:49
edit2Rapporteer  
Afgelopen week nieuwe katrol gekocht voor mijn bridles op mijn waroo 9M^2 2007.

Nu heb ik het als volgt gefixt. Zelf denk ik dat het zo super werkt maar moest nog ff extra lijntje maken om te zorgen dat ie over het juiste stukje lijn heen blijft lopen en niet helemaal over mijn hele bridle geen kan omdat het blokje ruimer is dan het oude ronstann blokje. (blokje wat er nu op zit is Harken micro met honsvot).

Is dit ook hoe andere waroo gebruikers deze harken blokjes hebben gemonteerd of op andere wijze?

Charles

Geen avatar

Antwoord #1 Maart 18, 2009, 22:06:43
edit2Rapporteer  
goeie zet van dat extra lijntje. Ik heb bij mijn beide Waroos ook de bridle vervangen door een dikke draad+Ronstan blokje. Omdat het een 5 mm lijntje is, met een knoop aan het eind schiet het blokje er niet snel overheen, maar toevallig had ik dit probleem wel zondag jl. Hij vliegert dan belabberd en stuurt de hele tijd naar 1 kant. Ik had al snel door wat het euvel was en kon makkelijk terug komen naar de kant, maar het is niet echt handig. Kortom: ik zie die oplossing van jou wel zitten.

1 opmerking: het pigtailtje onderaan het blokje, schavielt dat niet kapot op die stalen randjes? Misschien een dikker touwtje gebruiken? (bijv 5 mm dia) Schuurt minder snel door.

Erik
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.