LOEN
|
Ai ai sommige mensen... Maar je brengt het leuk
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Toevallig had ik dat vorige week ook op dezelfde spot. Echter ik zag diegene zijn arm al gaan en heb direct ingegrepen. Idd. altijd oppassen geblazen met wandelend volk op het strand! Over dat andere hou ik maar wijzelijk mijn
|
|
|
Idefixe
|
2 jaar terug Medemblik: 20 knoop onshore. Staat een ouwe baas naast mij. Hij pakt het uiteinde van m'n bar en zegt "Dus hier stuur je mee? " ( ik was meteen 10 jaar ouder...)
|
|
|
leeany
|
Ik kan me inderdaad ook nog een topic of 2 van herinneren. En blijkbaar is het altijd een oude vent! Samenzwering van de als tovernaarsmouwen hangende ouwe vellen?
|
|
|
gecko265
|
en als hij dan op zijn fiets langs rijdt dan trek je natuurlijk ff aan zijn stuur, en vraagt hem of hij daar mee stuurt..?? hoe halen mensen het in hun hoofd om zonder het te vragen aan jou spullen te komen (zelfs terwijl jij er mee bezig bent...)
|
|
|
onzin
|
ja heb ik ook wle is mee gemaakt in de tijd dat ik nog gewoon met vliegers bezig was
ik was lekker met 4 speedwings op het strand aan het klooien beetje springen over het strand gesleurd worden toen kwam er een man ef vragen of er veel trekkracht bij kwam kijken toen vond ik nog van wel hij wilden het wel ef voelen en trok aan mn lijnen nog voordat ik ook maar iets kon zeggen waardoor een duidser verderop mijn vlieger tegen zn knar kreeg schaamde me kapot en die kerel ging er vandoor
|
|
|
DHSKite
|
En deze mensen hebben gewoon stemrecht.. heb zoiets gelukkig nog niet meegemaakt.. keep my fingers crossed..
|
|
|
Marsie
|
2 jaar terug Medemblik: 20 knoop onshore. Staat een ouwe baas naast mij. Hij pakt het uiteinde van m'n bar en zegt "Dus hier stuur je mee? " ( ik was meteen 10 jaar ouder...) en als hij dan op zijn fiets langs rijdt dan trek je natuurlijk ff aan zijn stuur, en vraagt hem of hij daar mee stuurt..?? hoe halen mensen het in hun hoofd om zonder het te vragen aan jou spullen te komen (zelfs terwijl jij er mee bezig bent...)
PFFFFFFFFFFFFFFFF hoe is het mogelijk he' Dat soort mensen vinden ook rode knoppen en drukken erop en dan weten ze waar het voor is,kortzichtigheid. Die krijgt geen rondleiding in een kerncentrale hoop ik................
|
|
|
jporry
|
dat soort gasten zie ik meestal al aan komen en laat ze liever op een afstand vandaan houden. tevens zou ik woest worden als ze zomaar aan m'n gear zitten wat kinderen betreft okey maar oudere mensen moeten beter weten.
|
|
|
Ondabeach
|
Weet je zeker dat het je quick release was? Er lopen ook wel wat vieze oude mannetjes rond daar.
|
|
|
|
|
|
Nature
|
ach bij rudo released alles snel :-)
op een oude fiets..............is het snel over:P
|
|
|
Jelle
|
Ongelofelijk! Goed dat je waarschuwt. Ik heb ook wel eens van die jonge ouderen die met glimmende oogjes komen informeren. Tot nog toe heel beleefd. Maar nu lopen ze dus het risico dat ik hun gulp opentrek om te informeren.
|
|
|
|
onzin
|
was het zeker gelijk je ex schoonvader
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
lol het zou je maar gebeuren dat er echt iemand je quick release trekt. Je kan iig niet achter hem aanrennen
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Mijn schoonvader ook zo: "dat ding kan je toch ook alleen landen!, hier je trekt gewoon aan dit touw" Dat was dus mijn stuurlijn en daar lag ik 30 meter verder op het strand. Mischien is hij niet blij met jou als schoonzoon?
|
|
|
Joy.H
|
lol het zou je maar gebeuren dat er echt iemand je quick release trekt. Je kan iig niet achter hem aanrennen jawel kan wel,alleen ziet er zo stom uit iemand achterna rennen met je kite aan zijn safety line die meegesleurd wordt
|
|
|
|
El Banditos
|
hahaha ja hoop het niet mee te maken maar kan me voorstellen dat je ff om je heen kijkt om te zien waar die candid camera nou hangt
|
|
|
martijn
|
Dat was idd niet normaal op hvh. Was zelf om 11 uur al op het water woensdag, komt er opeens een hele school ofzo aanlopen en gaan allemaal zwemmen in het SURFGEBIED! vrij irritant, je moest steeds kijken of je wel kon springen enz.. was wel gevaarlijk al die mensen in het water. Maar ach, het was 24 graden en 6bft met zon...
|
|
|