kiteboy
Gast
|
Je wilt niemand nieuws gierig maken het lukt je toch aardig bij mij dan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Erik Verhe1j
![](/forum/avs/avatar_185.png)
|
Fer... jij draait echt door haha
|
|
|
KiteDemon
![](/forum/avs/avatar_196.png)
|
Erik...ik ben bloedserieus!!! Mijn vingers jeuken om de picas erop te knallen maar heb beloofd dit niet te doen. ...houd het nog spannend...... (angry_kitesmiley) Die eer laat ik over aan de fotograaf. Maar ik denk dat je even verrast zal zijn als toen jij voor het eerst de raven1 in je handen kreeg......
|
|
|
|
KiteDemon
|
Ik heb het hier over reallife picas, vers van de card getrokken!! BTW de Boxer is in precies dezelfde kleuren al van de techsheet. De Raven2 in het blauw/wit.
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Post ff anomiem dan... Of wil je dan Hanglos de primeur heeft?
|
|
|
KiteDemon
|
Zoals eerder gezegd laat ik die eer over aan de fotograaf. Hij heeft ze gemaild op voorwaarde dat ik ze niet gelijk op het net zou knallen. Als hij ze post zal dat op dit forum zijn.
|
|
|
seadragon
Gast
|
![Smiley](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/smiley.gif) geloof dat ik onbewust vandaag een pic van de Raven2 heb gepost op hanglos. kijken of iemand em vinden kan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Hmmm...er is nu één moderator hier en Arno die dit kan bevestigen. Maar ook zij zullen nog niks prijsgeven. Grappig dat ik nu in één keer met mailtjes wordt overspoeld. De footage zal alleen nog maar naar een select clubje Naishfetesjisten worden gamaild. Maar ik begrijp jullie spanning.... Pas op voor vroegtijdige ejaculaties!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
slufterhufters.com
![](/forum/avs/avatar_188.gif)
|
Heb hem ook al in het echt mogen aanraken.
De nieuwe bar heb ik al.....
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Vette pics, alleen foute kleur, wil hem iedergeval niet in deze kleur.
|
|
|
KiteDemon
|
Blauw is nooit echt mijn favo geweest. Ben benieuwd hoe de rooie eruit gaat zien. Witte tubes zijn trouwens mega besmettelijk. Raven2 schijnt weer anders te zijn dan raven1.
Ps, Ray...als het goed is moeten nu meerdere mailboxen van je gevuld zijn.
|
|
|
xray
![](/forum/avs/avatar_265.png)
|
Oh yeah! Wat een dikke kite, ga hem morgen hopelijk proberen!
|
|
|
Cesso
Geen avatar
|
kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb en er onder hang .
heeft deze ook zoveel snelheid en vette hangtime of is alles heeeel anders??
wie hem getest heeft laat effe weten
|
|
|
KiteDemon
|
De struds zijn weer wat dunner geworden en de kite is ook weer wat lichter, dus ja, hij is anders. Zal waarschijnlijk sneller en directer worden. De hangtime zal er in ieder geval niet minder op worden. Ray, Ar...laat jullie bevindingen weten!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Nou vooruit hier een foto van de Raaf II..... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Ha ha...ik zat ook al te denken om klein stukje te posten...alleen 12 op de tip ofzo, of alleen het Naishlogo. Dan maken we er een puzzelpagina van....ben je over een paar weken compleet als we elke dag een klein stukje posten (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Michiel.
Moderator
![](/forum/avs/avatar_352.jpg)
Logs: 0 | 308 uur
|
Gooi op het internet die handel! Maakt dat nu uit? Is toch alleen maar goede marketing!?
|
|
|
Harm
![](/forum/avs/avatar_1055.png)
|
opzouten FER gewoon posten die HAP! zou ik ook doen ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif)
|
|
|
Harm
![](/forum/avs/avatar_1055.png)
|
Oh ja je heb gelijk de The überkite has landed: ![](http://www.flysurf.com/virtual/2/images/multiredac/item/impacttestnav.jpg) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Buur@work
Gast
|
Kijk en F-one doet niet zo vaag over het plaatsen van de foto's van nieuwe spullen.... Die zeggen gewoon kijk....en oordeel, i.p.v. De beste kite van de wereld!!!!, maar je mag hem nog niet zien...
(sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley)
Maar zal heus een mooie kite zijn de RavenII vind het alleen een beetje raar dat vage gelul.... net als het vage gelul dat er een foto niet op de site mocht komen van de nieuwe torch een maand of wat geleden...
|
|
|
KiteDemon
|
Ghe ghe......had ik niet van terug Harmpie.
Maar ik zie dat de spanning begint op te lopen.... Ik geloof dat Ray het beesje aan het misbruiken is op dit moment. Dus waarschijnlijk zal de eerste review incl. de jullie onthouden picas en misschien nog wat extra footage, vannavond zal worden prijs gegeven.
|
|
|
Moza
![](/forum/avs/avatar_201.png)
|
Vanochtend heerlijk gevaren met mn raaf 1, met 30-35 knopen gaat alles hard en hoog.....Dus Ray zal wel enthousiast zijn. Persoonlijk vind ik dat als je niet prijs kan geven je ook beter niets kan posten....voor niet Naish riders klinkt dit allemaal waarschijnlijk een beetje sekte-achtig! (tong_kitesmiley)
|
|
|