skyhigh as a
|
lekker lekkerr!! wat bin die grunnigers ook goud aalmoal
|
|
|
martimor
|
`t is nog ver, maar woensdag lijkt een leuke dag te worden. muntje ongeveer 14.45 hoog, noord 14-18 kn en geen bewolking laat ik dan nou net vrij zijn
|
|
|
RaileyRandy
|
ik ben dan ook weer paraat. heb vandaag een 9mkite 2e hands gescoord hoop dat ik m snel testen kan en knallen maar
|
|
|
Krizze
|
Kont allemaal net met 1 oog volgen ......... maar, vette zjit GJtje Duppsteppieeee ook weer l ll lll llll e eee eeee eeee ee ekkk k kkk k er rrr rrrr...........
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben er de 24e ook bij in Makkum? En Edo geslaagd voor je IKO?
|
|
|
Rofl
|
Kont allemaal net met 1 oog volgen ....... Waar is die andere dan?
|
|
|
keessie
|
Die shots uit verschillende hoeken zijn vet!
|
|
|
Gj
|
Thanks voor alle positieve replies, hopelijk deze week nog een paar rakkies varen!
Het lijkt wel beetje te waaien daar in lauwersoog! alleen de hoogte is neit echt bijzonder
hmm nu toch best wel lekkere wind 18-21 als het morgen ook zo is wie gaat er mee?
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
he boys/ girls , weet iemand nog een goed adres in Noord Nederland waar ik mijn kite kan laten repareren , ik heb een scheurtje van ongeveer 15 cm in mijn LE en mijn bladder moet vervangen worden ( nieuwe bladder heb ik al ) betreft hier een OR Rise 2010 trouwens .
|
|
|
Geronimo79
|
Mail Keessie (2 replys boven jou) die heeft kite-repair.nl
|
|
|
martimor
|
Kitekapot.nl toch? Iig keesie pm-en, daar moet je zijn.
|
|
|
Geronimo79
|
owja.. dat klopt.. dom dom dom... ik noem et gewoon altijd kees repareert et wel.nl
|
|
|
|
Gertjan
|
dit weekend wordt weer een kite weekend op lauwersoog als vanouds.
Oosterwind kracht 5 4 dagen lang. wat willen we nog meer.
|
|
|
GB
|
ik hoop het! ben er weer aan toe!
|
|
|
Lude
|
spam! ;-) Hopelijk blijven de voorspellingen zo (windfinder is toch al weer wat ingekakt voor dit weekend )
|
|
|
jetzu
|
Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ik durf niet te kijken.
|
|
|
keessie
|
Jeah! Vrijdag ben ik er bij!
|
|
|
Gertjan
|
spam! ;-) Hopelijk blijven de voorspellingen zo (windfinder is toch al weer wat ingekakt voor dit weekend ) windfinder heeft het nooit goed op lauwersoog als het oosterwind is. heb er alle vertrouwen in dat het 4 dagen kiten wordt.
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
hmm mijn vertrouwen wordt anders wel wat minder.... windguru geeft nog max 10knp op.. en over het algemeen minder....:-(
ziet er nog niet al te best uit zou ik zeggen.......
|
|
|
jaapd
|
Ik ga morgen wel even kijken, hoe laat zal de wind aan gaan?
En zaterdag naar Schier voor de zon maar toch ook even een kite meenemen want die voorspelling gaat wel de goede kant op.
|
|
|
Blaze 520
|
Ja lijkt wel goed te worden, ff afwachten...
|
|
|
Jimmy
|
Laten we het hopen. Zaterdag sowieso en zondag ook als de O'neill Grand Prix in door gaat
|
|
|
GB
|
voelde in nou zojuist en windvlaag? laten we voor het weekend maar hopen op die "zeewind die s'middags op kan komen" iemand goed recept voor een winddans?
|
|
|