Gj
|
morgen rij ik vanuit veendam naar Workum mensen die mee willen ff berichtje..
|
|
|
skyhigh as a
|
ik ben ook vrij!!!!! KAiTN!!!
wie almoal waar? wil wel int heuge noordn
|
|
|
|
Yourie
|
ik ga vandaag ook het water op. Rij eind van de middag naar Loog.
|
|
|
|
Yourie
|
Ik zou wel eerder willen maar op lauwersoog is het om kwart voor zeven pas hoog.
|
|
|
Steven
|
Ik ga rond half 4 richting Loog.
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga rond 5 uur richting Loog
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Assen is ook vrij! Met AUTO laat ff weten waar je heen gaat! Dacht dat ik Assen was Wil graag een keertje met je mee als je weer gaat. wjtroosterAThomePUNTnl
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Doen mijn ogen weer raar? Of is mijn scherm-inkt weer op? Ik zie op Windfinder rare tekentjes: *Voor windrichting *Een maan overdag bij bewolking Wat kan ik doen om de gegevens weer goed te zien?
|
|
|
peter.
|
wie gaat vrijdag waar kiten ? ik zal vrijdag middag ook weer effe los latttttters!!!
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
hahah volgens mij hebben we een eclipsje te pakken... je bent de eerste die em gesignaleerd hebt wimpie!
dat word kiten met een kleurenbrilletje......
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Doen mijn ogen weer raar? Of is mijn scherm-inkt weer op? Ik zie op Windfinder rare tekentjes: *Voor windrichting *Een maan overdag bij bewolking Wat kan ik doen om de gegevens weer goed te zien?
Dat had ik laatst ook, en bij mij hielp om gewoon de pagina opnieuw te laden..
|
|
|
skyhigh as a
|
waaaaat eeen dag!! alleen maar zon, vlak water en een heerlijke wind voor de 12 wie weet morgen toch nog windje, dan wilk nog wel weern avondsessietje pakke
|
|
|
|
Rofl
|
waaaaat eeen dag!! alleen maar zon, vlak water en een heerlijke wind voor de 12 wie weet morgen toch nog windje, dan wilk nog wel weern avondsessietje pakke Was idd top! maar had nog andere dingen te doen dus moest na uurtje alweer weg..
|
|
|
Steven
|
Het lijk vandaag wel weer te gaan waaien! Krijgen we dan nooit rust?!
19.54 hoog
|
|
|
CeesV
|
Morgen nog mensen die aan de graskant van het Zuidlaardermeer gaan varen? De voorspellingen zien er de komende dagen bijzonder goed uit voor die spot!
|
|
|
|
Steven
|
vandaag nog iemand naar loog?
Wellicht
|
|
|
skyhigh as a
|
nee geen rust vandoage!! vanaaf maar weer effe x-spot moet effe kijken hoet allemaal nog gaat, maar anders wilk morgenvroeg wel graskantje southlaierlake
|
|
|
Gj
|
vant weekend inderdaad schiere wind! Misschien M....tje? hehe:D
|
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
ach al vaarbaar vanaf 18.00 uur op loog toch! gaat er nog iemand (voordat ik daar alleen sta...)?
|
|
|