Steven
|
Copy past X in Google maps, waar de X zichzelf kruist moet je zijn. Epic
|
|
|
jaapd
|
Morgenochtend is misschien wel een mooi moment om vanaf Delfzijl een stuk richting Eemshaven te varen.
|
|
|
Shark
|
Yo! ben morgenvroeg ook @ Delfzijl. Half twaalf hoog-11 uur aanwezig
|
|
|
|
CeesV
|
Morgenvroeg delfzijl of muntje?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ja, morgen mag ik eindelijk. Denk dat ik naar Delfzijl ga. Ben er rond 10 uur, dan maken we er een mooie dag van .
|
|
|
Lude
|
Niemand lauwersoog? Zit te denken om daar lekkere ochtendsessie te doen, niet te laat weer klaar...
|
|
|
patricks
|
Niemand lauwersoog? Zit te denken om daar lekkere ochtendsessie te doen, niet te laat weer klaar...
Hoelaat daar dan?
|
|
|
Lude
|
Denk zelf aan uurtje of 8 à half 9..
|
|
|
Gj
|
WIJ GAAN OOK KITEN!! MORGEN @ MNTJE!
|
|
|
|
Groenland
Geen avatar
|
WIJ GAAN OOK KITEN!! MORGEN @ MNTJE!
Waar bedoelen jullie met Muntje?
|
|
|
|
martimor
|
Gj, hoelaat daar dan, zit te denken aan de blauwe, kan ik de hele dag heb daar vandaag ook lekker gevaren (en nee, niet op strandje ) @ubrobeer, muntje is xxxxxx, maar ik maak geen vrienden zo (maar tis niet echt meer een onbekende plek dusss) en spot X is.... naast spot Y @ cees, 45 min online, morgen 300 man aanwezig bij muntje
|
|
|
CeesV
|
Gj, hoelaat daar dan, zit te denken aan de blauwe, kan ik de hele dag heb daar vandaag ook lekker gevaren (en nee, niet op strandje ) @ubrobeer, muntje is termunten, maar ik maak geen vrienden zo (maar tis niet echt meer een onbekende plek dusss) en spot X is.... naast spot Y Haal die info ff heeeel snel offline... Morgen muntje it isss!
|
|
|
Shark
|
snap d'r niks meer van!?
|
|
|
martimor
|
Gewoon kait'n shark, waar is om het even.
Als ik richting wad ga, ben ik aanwezig bij muntje rond 11.30. Maar twijfel nog...
|
|
|
steenbeek
|
zlm uitgespeeld tot half 10, heerlijk!! Is t op zee al te doen in shorty:O
|
|
|
Gj
|
wij gaan nu richting mntje. x
|
|
|
Walt0r
|
martimor, ik ga morgen kiten, weet nog niet waar, waarschijnlijk loog in de ochtend (uurtje of 8.30). als je C4-tje wil testen kan dat morgen wel
|
|
|
martimor
|
kon niet heel vroeg weg, gezellig over de markt geweest met mn dochter (wat een drama) maar ff lekker in vlagerige poep gekite op de blauwe. zat af en toe iets te veel noord in wel lekker vlak... maar zeker 2,5 uur aan het varen geweest. misschien morgen weer, maar werd gelijk getroffen een dodelijk blik van mijn vriendin gaan we aan werken dan weer blauwe, want de hele dag gaat me niet lukken met onderhandelen thnx waltor, volgende keer edit: zie net dat de wind weer een stuk minder is
|
|
|
|
patricks
|
morgen nog iemand naar Lauwersoog?
|
|
|
Walt0r
|