Lude
|
Die beachstart was echt de mooiste trick van vandaag! Soort beach-start-front-roll-kiteloop-to-blind-met-de-bek-vol-zand.. Prachtig! Leuke fototjes jenny, zal n mailtje sturen Waren nog twee andere fotograven, daar zitten vast ook veel toffe fotos tussen (hopelijk kent iemand ze?) Top dagje, echt helemaal super!
|
|
|
Mutantbasse
|
Wat een drukte op de spot vandaag. Maar verder was het weer een super sfeertje lekker windje alleen vergeten de voetjes in te smeren
|
|
|
jaapd
|
Ik heb gisteren een mooie dag bij de blauwe stad gemist zo te zien... Een collega van mij was er wel en heeft nog wat foto's gemaakt: http://www.marcel-lameijer.nl/
|
|
|
KiteOngoing
|
Wie heeft gisteren mijn board toevallig meegenomen bij de blauwe stad? Ik heb hem vergeten mee te nemen?
North Gonzalez. zwarte stip op de onderkant.
Gert Zeemering
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Hee du grapjas est du Jenny omkocht, wie staat het meeste op al die foto's jahaaaaaa Ikke dus noit hé en zast iedere keer in mien boane mien jong volgende keer magst eeehm weer aan mien kop trekkuuuuh'n whahahahaha
|
|
|
LamiKaze
|
Pfffff eerst Walrusse Krisse weer terecht zet, moar ben nog sloopt. Wat een mega topper daggie en die KNIP perde KNIP is noit meer normoal man. Dás een Maffe Engel dei aloan nog in de lucht hangt Op noar de volgende mega day
|
|
|
LamiKaze
|
Wie heeft gisteren mijn board toevallig meegenomen bij de blauwe stad? Ik heb hem vergeten mee te nemen?
North Gonzalez. zwarte stip op de onderkant.
Gert Zeemering
Gert, onze Martimor heeft hem in de aanbieding zie vorige pagina whahahahaha
|
|
|
martimor
|
@gert
Hij is gevonden. Zag m de hele dag daar liggen, maar kon ook nog van iemand anders zijn, maar toen ik weg ging toch maar ff gevraagd, maar bleek van niemand te zijn, dus wist ik genoeg... martimor apeding live punt nl Of 0 zes- 2 acht 6 zeven 7 vijf 1 één
|
|
|
Lude
|
Ik heb gisteren een mooie dag bij de blauwe stad gemist zo te zien... Een collega van mij was er wel en heeft nog wat foto's gemaakt: http://www.marcel-lameijer.nl/super!
|
|
|
Jenny
Geen avatar
|
Ik ben even een zipfile aan het uploaden voor jullie, had nog 127 foto's over van gisteren die ik niet online had gezet. Ik heb namelijk voornamelijk series gefotografeerd. (klikerdeklikkerdeklik ). De foto's in de zip zijn niet nabewerkt maar de liefhebber mag ze downloaden. Zodra de upload klaar is zal ik even een linkje plaatsen. Overigens had ik eerder in het seizoen ook al een aantal foto's gemaakt: http://www.finsterwoldeonline.nl/fotoalbum/kitesurfen-oldambtmeer.htmlHelaas had ik toen nog geen telelens Het mooie weer is nog maar net begonnen, ik zal dan zeker ook vaker te zien zijn op het strand om foto's te maken.
|
|
|
KiteOngoing
|
@Martijn. Bedankt voor het meenemen. vanavond kom ik hem wel halen. Gert.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
sjemig de pemig wat staak er vaak op zeg zie geen 1 foto van lammiekopkaas mooi foto's jenny!!!!! vind die loop er wel lekker op staan
|
|
|
Jenny
Geen avatar
|
Tja, niet bewust iemand meer gefotografeerd. Het ligt er maar net aan wie er mooi dicht bij kwam. Met een 70-200 mm lens heb je niet overdreven veel zoom
|
|
|
martimor
|
gaaf hoor, nogmaals bedankt voor de moeite @jaap, topcollega`s heb jij en Gert, is prima, er is wel iemand thuis.
|
|
|
Krizze
|
Oogkleppn op en lekker bie elkenaine in de banoane, mor eerst eeum n bietsstartje met bekkie int zaaaand ghehehehe El Lammo Keeze hahaha Mooi man!!!
|
|
|
Gj
|
Thopperrsss dikke rockers en harde platen! heb wel weer wat gemist hoor ik. mja heb net nieuwe clip af www.mgjtelkamp.wordpress.com
|
|
|
Geronimo79
|
Clip af? Ben je een One mans fanfare hoempapa bandje begonnen GJ? ^^
Hele toffe fotos Jenny, kan niet geloven dat ons walvisje zovaak op de foto staat.
|
|
|
Johnny Tampony
|
zo dat zijn zeker mooie foto's
was een top weekend
hoop dat er nog meer komen
|
|
|
|
skyhigh as a
|
yihaaa!! ben donderdag vrij 28 graden en hij tikt de wk6 aan.
wie nog meer?
|
|
|
|
Krizze
|
Ikke wel Ricooooww, ikke wel.... half 2 vrij, miss wel eerder als neudig is! Je weet toch jonge Maarehhh, ik zie nergens wind staan eigenlijk.....
|
|
|
Lude
|
klein beetje op loogje...
|
|
|