|
Lude
|
ik ga morgen 9-13 uur @ lauwersoog varen. ik kan nog iemand vanuit groningen mee nemen. 20-25 knopen Goed plan, ik ga daar ook even kijken morgen vroeg
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ja, laatst weer iemand met de reddingsboot opgehaald, die in zijn ééntje daar was gaan kiten, op Eemshaven. Niet te doen daar.
|
|
|
Perry
Geen avatar
|
Dat wil ik graag geloven als je dat zegt. Ik zal het dus niet testen, maar waarom is dat? ivm Scheepvaart of stroming of...
Zal het snel uit mijn hoofd zetten, maar ik blijf nieuwsgierig.
|
|
|
|
Gj
|
Eemshaven heeft 1 van de gevaarlijkste en sterkste stromingen van noord nederland. Als je daar in de problemen komt kan je alles loggooien en hopen dat iemand de KNRM belt om jou uit die stroming te vissen.
|
|
|
Gj
|
niet mogelijk om samen te rijden MAffie?
|
|
|
Yourie
|
wordt dan wel wat laat denk je niet wat dan moet ik na die afspraak weer terug naar huis omdat daar me auto niet kan blijven staan.
|
|
|
Shark
|
Eemshaven heeft 1 van de gevaarlijkste en sterkste stromingen van noord nederland. Als je daar in de problemen komt kan je alles loggooien en hopen dat iemand de KNRM belt om jou uit die stroming te vissen.
En dikke kans op gezeik van die geitenwollen sokken met al die vogels etc.
|
|
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Die hebben geen last van de sterke stroming @yurub Eemshaven is een no go. Vooral die japanse oosters zijn levens gevaarlijk
|
|
|
martimor
|
Heb in t verleden ook 1 x gekite op eemshaven. Nooit weer... Los van alles wat hier al is beschreven, lopen er schapen op de dijk waar jij je kite oppompt. Mijn kite zat onder de stront Komt nog bij dat als het misgaat je kite als eerst in een van de windmolens vliegt die direct achter de dijk staan. Loog is da place to be Morgen misschien nog ff weer bij de blauwe schildmeer kijken.
|
|
|
Gj
|
Vandaag nog mensen Kiten loog of spot x bel me ff op 0653833394
|
|
|
Steven
|
Wij gaan zo naar Loog
|
|
|
Lude
|
Ik ook. staat veel wind! . Hoop wel dat de vlaagjes nog even wat in kracht afnemen..
|
|
|
Gj
|
ik rij zometeen naar Workum, heb op dit moment 2 plekken vrij in de auto wie heeft er zin om mee te gaan?
|
|
|
Starvin
|
lauwersoog it is... nu!
|
|
|
Gj
|
iedereen naar loog nu?
|
|
|
Gj
|
gvd wil kaaaitn maar loog is net te laat, wie gaat naar spot x
|
|
|
Andrey
|
Hello everyone!
I have just moved to Groningen. Have no idea where to kite and how to get to the spot. Please advise best spots for different wind directions nearby.
Is it possible to drive with someone to the spot? I don't have my own car yet.
Thanks!
Andrey
|
|
|
Lude
|
Zo net wel weer even lekker op lauwersoog! Wind ging van lekker hard (28knoopjes) geleidelijk afnemend naar een prima 18 knoopjes. Starvin, hopelijk kun je morgen nog ergens surfen. Wel al je spullen mee nemen deze keer Hi Andrey, Where are you from? Spots can be found via a link at the forum's top menu called 'spots' http://www.kitehigh.nl/spotsHere you will find all the official spots in the Netherlands, with its prefered wind directions and location info. It is almost always possible to get a ride from somebody, just watch this thread (google translate?). Or leave a message here when you want to go.
|
|
|