skyhigh as a
|
hah nee da was ik nie, rij veel grotere auto
PUNTO met dikke ronde Surfcenter sticker erop
|
|
|
Lude
|
Ja precies, daarom vond ik het al zo gek!
|
|
|
Jelke
|
Morgen ook maar weer eens ktien ! weet nog niet waar zie morgen vroeg wel even !
|
|
|
Gertjan
|
lauwersoog wad lijkt me wel wat zondag, lekker vlak water
|
|
|
CeesV
|
Ik ga morgenmiddag ook naar L'oog. Gaan er nog meer? Ik kom eventueel over Groningen!
|
|
|
skyhigh as a
|
twaait hard genoeg voor zuidje naar mijn idee, dus mooi naar zuidje!! mocht het niks zijn om 11u daaro, dan knalk door met sharky naar worky (zal wel nie )
|
|
|
skyhigh as a
|
heerlijke dag vandaag op zuidje was weer gezellig,morgen gaak waarschijnlijk naar workie
|
|
|
Starvin
|
ja was idd leuk.. alles doet pijn Dienstag ab nach Lauwersoog!
|
|
|
martimor
|
ja, mijn buik voel ik nu ook al... maar doe mij maar elke dag spierpijn. was weer super.
helaas, werken dinsdag.
|
|
|
Gj
|
vandaag ook workum.
|
|
|
skyhigh as a
|
vandaag workie morgenavond misschien nog in de buurt ben 17.00 vrij kiek wel eem
|
|
|
martimor
|
Misschien ga ik ook nog ff na mn werk morgen. Zit zelf aan schild te denken...
|
|
|
Wim uit Assen
|
Zo, 2 weken Lac d'Hourtin (bij Bordeaux) zit erop. Lijkt op Workum maar dan warmer.... 10 dagen kunnen kiten, niet slecht! Ben helemaal kapot. Eergister tot 30 knoopjes, en vandaag begon het weer zo. Andere dagen gelukkig rustiger. En, op het water geen gekte als in Workum. Echt een aanrader voor wie nog vakantie moet plannen . Als er niet gekite kan worden: de branding is geweldig voor golfsurfen... Maar goed, nu weer thuis. Kan niet wachten om weer naar Zuidje te gaan...
|
|
|
skyhigh as a
|
zoow da was een dikke poeiersessie op workie die hak nie verwacht, volle bak voor de 9
|
|
|
Walt0r
|
morgen nog ff ergens na het werk enzo
|
|
|
Starvin
|
gaat nog iemand naar loog toe?
|
|
|
Lude
|
Ik ben er rond een uurtje of 18 denk ik (als ik alles klaar heb om 5 uur). Dikke wind, 28 knoopjes!!
|
|
|
Gj
|
morgen naar workum wie wil mee rijden?
|
|
|
Shark
|
Twee dikke dagen op workum gehad met Nielsen. Had er flink werk aan was weer volle bak
|
|
|
Lude
|
loogje net ook, heerlijke 27 a 28 knoopjes met beste vlagen.. Was echt prachtig! Marvin was de held van de dag met zn eerste loop op 6 meter hoogte met n kite die halverwege het water raakte! KLETS
|
|
|
leonmeijer
|
Ben vanmiddag vrij! Gaan er nog mensen naar lauwersoog tegen de avond? Of alles naar Workum?
|
|
|
Gj
|
wij gaan naar workum heb nog 1 plekkie vrij.
|
|
|
leonmeijer
|
Hoi Gj, wanneer gaan jullie?
|
|
|
|