skyhigh as a
|
heyy Ed gozert!! stond net bij mij achter opt ijs, maar mot nog weln stukkie, na 2m stonk als bambie opt ijs, toen metn bruine stibbe eraf gestapt gok op 2cm dik, denk met 3 dagen erop
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik ben er klaar voor om even te ijs kite
|
|
|
|
Gj
|
ik ben dr ook bie, loat moar waitn!
Zaterdag moet wel goed te doen zijn! Langebosch..? Rico how liekt dat doar?
|
|
|
Krizze
|
Heb net voor mn huis al geschaatst en heb ook al over t meer gelopen dus zaterdag kunnen we los En edje, pas op he....ook veur die moak'n ze gips
|
|
|
juma
Geen avatar
|
of word het toch snow kait'n er lig al wel een mooi laagie hiero
|
|
|
|
jaapd
|
Ik ga morgen heel vroeg op pad om te schaatsen maar als die sneeuw zo door gaat moet het misschien maar snowkiten worden...
Ligt er bij jullie al genoeg sneeuw om op een grasveldje te snowkiten?
|
|
|
martimor
|
Winschoten nog niet, 2 cm ofzo...
|
|
|
Gj
|
Veendam ligt ook amper wat... beter gewoon icekaitn meugn. Hoelaat en waar? Hoe is de richting eigenlijk NO is niks voor op langebos.
|
|
|
Johnny Tampony
|
Midwolda 2 cm en in Hoogkerk bijna 10 cm K....ZOOI
|
|
|
martimor
|
Weet niet of er al op blauwestad geschaatst wordt, anders ga ik daar morgen even kijken. Ozo 5 kn ofzo... denk dat ik even een extra set lijnen aan mn twaalf zet. Of de 9 en 12 stacken
|
|
|
Johnny Tampony
|
kun je beter zondag gaan
ben al op blauwe geweest alleen bij het piertje is nog open
|
|
|
martimor
|
ben benieuwd, als de kite in de lucht blijft hangen ga je al hard zat met een paar knopen. ga morgen wel even kijken, zondag ook tijd trouwens... blij dat ik een helmpie heb gekocht (voor de camera) ik ken mezelf
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ben morgen 12u vrij, dus eeum snowkiten,alst tenminste waait!!!! helaas teveel sneeuw voor opt meer, zal alleen maar aanvriezen en das niks voort ijskiten het sneeuw wat u opt gras ligt, wordt alst goed is een mooi laaggie om te boarden morgen koek el loern op zweefvliegveld veendam
|
|
|
martimor
|
dat kan ook, maar moet er nog wel een beetje bij vallen, daphne op de slee ging voor geen meter... bellen morgen wel even...
|
|
|
skyhigh as a
|
is weln bultje hiero waar we een schansie op kunnen maken, beedie klootn ja zowiezo domme ijs of sneeuwpret
|
|
|
robbs
Geen avatar
|
Morgen nog iemand koitn? 11 tot 16 knopen @ schild, maar das zeker vlagerig daar? (als je opstapt bij t grasveldje voorbij de camping). Waar gaat de rest?
|
|
|
skyhigh as a
|
dikke lol vandaag op vuilnisbult veendam met snowboard, wel waardeloze sneeuw en boards om zeep,maar ging tof Edo, zet dat filmpie van Martimor er maar eeum op. mooie grind morgen nog effe kijken waark ga, snowkiten opt ijs, of ijskiten 12u weer vrij
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
weet iemand of blauwe of zuidje al dicht is, met zuiderwind kan beide wel toch, gaan d'r nog piepels ergens heen morgen
|
|
|
martimor
|
zag ze vandaag wel midden over de blauwe schaatsen. was dik op die bult, leuke dag snowboarden. en die grind wil ik zelf ook wel eens zien, kansloos einde... head first in sneeuw/zand was wel een mooi ring baardje, of naait den , onder het avond eten zat ik nog zand te kauwen morgen er weer bij, weet nog niet waar eigenlijk...hoorden ook wilde plannen van Edo, Roland en Ricardo.
|
|
|
jaapd
|
Ik ben morgenvroeg bij 't Leekstermeer. Eerst even schaatsen en daarna kijken of er genoeg grip is om te snowkiten.
|
|
|