Johnny Tampony
|
Zuidje gaat niet met noordwest schildert wel
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
zaterdag nog mensen naar workum? 15-16kn moet kunnen!
|
|
|
|
|
Lude
|
Voor een golfbaan waren dat wel veel brandnetels! Tintelende voetjes
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Grappig dat je met zo,n winvlaag over de golfbaanheen kan vliegen......big air Morgen nog mensen naar oogje, vanaf 13:00 is wel heel vroeg.....16:00 hoog laterrrr
|
|
|
-MAARTEN-
|
Toffe sessie @ZLM gehad. Zonnetje d'r bie en als vanouds ZLM-wind (dikke vlagen en aan/uit) Morgen nog iemand naar X?
|
|
|
|
Bladerunner
|
Maffio, Nol en ik gaan ook naar Loog. Rond 14.00 aanwezig.
|
|
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
In Workum is vandaag toch dat event, Hooked? Met testmateriaal ook. Lijkt me wel leuk, maar ben behoorlijk kapot na gister.
|
|
|
bandit
|
Spot X of lauwersoog?
Spot X is een uurtje later hoog
Zlm nu 6,7m/s max 10m/s ongeveer 12knts tot max 18knts is wel te doen maar liever ff naar t Wad
|
|
|
juma
Geen avatar
|
ik ga naar x rond uurtje of half 2 (veul toffer)
|
|
|
|
skyhigh as a
|
KNAP ZO NAAR WORKIE MET EEN CRITTERR eeum beedie oldskool jaa
|
|
|
|
CeesV
|
Hopelijk rond 1 uur bij ZLM!
|
|
|
|
CeesV
|
Hey Rico... 'Bruune Duum', zegt die naam je wat? hahahahaha
ps... woensdag spot XXXXXX
|
|
|
juma
Geen avatar
|
whaaaahaaa wat weer n dikke zzzezziieee. euh krizze waar zat je nou man het was echt super tof. kom je ook nog van die sjapnnn teegnnnn op snelweg.
woensdag x ben dr bie
|
|
|
Shark
|
Ja een lekker dagie op Workum.......weer dik aan de 11 gehangen. Die Knippie was vanochtend alweer zo van't padje af dat ie de vinnen niet onder z'n board kon schroeven en komt die Juma halve wege de dag als we al een dikke sessie achter de rug hebben! Oale Krizze woar wast nou weer...... bell'n m'n op voor'n beetje social talk en vertellen m'n even over onze toffe sessie drukt ie ons weg..........!?
|
|
|
skyhigh as a
|
bwahahaaa zo wast wel weer jaa, dikke sjapmparade vandaag maar wat weer een dikke dag kerel!! broene doeme, jazekrs zegt mie da wa Inge of Elif?? morgen trouwens ook weer dikke wind alst goed is en anders nie ps martimor? staat die dikke zwevert derook op
|
|
|