Johnny Tampony
|
Ja ik ook al
Ben aan het werk helaas had er graag bij willen zijn
|
|
|
CeesV
|
Morgen nog mensen die naar Lauwersoog gaan?
|
|
|
leonmeijer
|
Morgenvroeg naar Workum! Zin in!
|
|
|
Lude
|
Cees, hoe laat wou je daar kiten? Meer of wad? Moet aan t eind van de dag in dokkum zijn, dat komt dus mooi uit!
edit: misschien is de golfbaan ook wel wat.. als er genoeg wind staat
|
|
|
bandit
|
Morgen nog mensen richting Hindelopen of Stavoren?
Mirns en Workum vind ik te druk
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Morgenvroeg naar Workum! Zin in!
Ik ook, lekker windje gaat het worden. Ben vanaf 11/12 uur of zo aanwezig denk ik. Groene Cabrinha vaar ik waarschijnlijk. Cees, hoe laat wou je daar kiten? Meer of wad?
Ik heb nog nooit op het meer gekite, is dat wat? Wel toegestaan ook? Dacht altijd dat je daar alleen mocht windsurfen.. Morgen nog mensen richting Hindelopen of Stavoren?
Mirns en Workum vind ik te druk
Zijn dat beetje goede spots? Erger me ook altijd aan de drukte op Workum namelijk.
|
|
|
martimor
|
morgen een beetje in de buurt, denk ook golfbaan of zuidlaarder...
|
|
|
skyhigh as a
|
lekkere ochtendzezzie vanochtend op zuidke, zie dat je probleem al is opgelost pieno
|
|
|
|
Lude
|
Yj: meer mag alleen in de zomer gekite worden, 1 juni tot 1 sept volgensmij. Is diep en choppy, alleen aflandig is hij vlak.
Hindelopen wordt ook al erg druk, is verder mooie spot. Stavoren is rustig, maar dat is geen vlakwater spot, leuke golven.
Ricardo: hoe laat ga je putten?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He ricardo en lude kunnen jullie mijn caddy zijn (schater_kitesmiley)hoe laat
|
|
|
CeesV
|
Ik ga denk ik toch zuildaardermeer vanmiddag! Weinig tijd voor andere opties
|
|
|
martimor
|
pik randy op, en dan richting zuidjuh Edit: wat een lekker dagje weer, dikke vlagen was weer rete gezellig
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Goh, dat was heerlijk hoor @Workie Na 16 uur lekker rustig, zonnetje erbij en prima temperatuur. Alleen bij het landen van hoge sprongen faal ik nogal vaak..
|
|
|
Wim uit Assen
|
Lijkt erop dat we toch wind krijgen vandaag. Straks even op ZLM kijken, Wie is daar nog meer vanmiddag?
|
|
|
wittie
|
Even afwachten! Ws met johnny en rico naar mirns!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
morgenmiddag nog mensen naar XXXXXX of oogje.............LUDEEEEEEEEEEE
|
|
|
Lude
|
Pfft ik vind jullie wel stoer met deze regen! Ik ben wel voor x of loog morgen.. loog 15:00 hoog (wel veel water, 117cm). Voorspelling voor x is erg prima! Ff kijken of ik iets klaar kan zijn op t werk..
|
|
|
martimor
|
Tja, het is niet eens de regen die me thuis houdt. Moet nog even bijkomen van die fijne landing van gisteren , mn hele linkerkant beurs en vooral links erg veel spierpijn , hoort er bij zeg maar De loop gaat goed, nu alleen nog wat zachter landen
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
jump high...........crash lowwwwwww, wel leuk sprongetje martijn....NO PAIN NO GAIN, NO BALLS NO GLORY
|
|
|
Wim uit Assen
|
Heerlijk in de stromende regen gevaren op Zuidje. Het begon (te) rustig, maar de zeilbootjes gingen om op gegeven moment. Toen het begon te donderen ben ik het water afgegaan. Toch weer 3 uurtjes geboekt
|
|
|
skyhigh as a
|
lekker naar mirns toe gereden en daar effe met mn brakke kop gestaan 2 gay's waar ik de namen nie van zal noemen, durfden het water nie op met hun 9m, en da terwijl het maar vlaagjes stonden van nog geen 40 knoopies ofnie Tjarkie gheheh, maar waat een roadtrip wel een dikke vette zezzie op zuidje
|
|
|
Lude
|
Lekker jongens! Weer wat gemist dus...
Eind van de middag spot-x, wie is er bij?
|
|
|