Colona watersports of Kitepower El Gouna

Kitewinder

Antwoord #25 Augustus 16, 2006, 01:40:00
edit2Rapporteer  
Colona 4 sure, alleen hurghada zelf zuigt....
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #26 Augustus 29, 2006, 04:43:19
edit2Rapporteer  
Vandaag geboekt, El Gouna bij het Rihana inn hotel.

Vertrek 9 sep. en blijven 8 dagen.
We gaan met Martinair.....hoop dat het kitespul inchecken niet lastig word.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #27 Augustus 29, 2006, 13:19:31
edit2Rapporteer  
Ik ga ook boeken voor El gouna.... 10 dagen vanaf 10 oktober... Ik heb Martinair info 3x gebeld en elke x kreeg ik het zelfde verhaal te horen.. namelijk: je hoeft je kite spullen niet van te voren in te checken en als je het aanmeld als kitespullen moet je 80 euro(per set) betalen voor een retour.. bag mag dan niet groter zijn dan 1.60 cm en niet zwaarder wegen dan 20 kg... Dus voor die 80 euro ga ik niet kloten met mijn bagage en/of golfbag..... Let wel!!!!!!!!!!! het schijnt dat ze de kite-sets tellen aan de hand van de aantal boards.. Ik neem 2 boards en 2 kites mee dus seall ik mijn boardbag  (grinnik_kitesmiley) zodat ik niet 2x 80 euro hoef te betalen  Joepie Joepie fijne vakantie   Joepie
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #28 Augustus 29, 2006, 17:53:15
edit2Rapporteer  
Oke dan ! toch heb ik creatieve maniertjes bedacht om onder die 80 euro uit te komen. dat post ik wel als het wel of niet gelukt is ! (grinnik_kitesmiley)

Heeft iedereen hier zich ook ingeënt tegen rare ziektes ? of slaan we die inentingen gewoon over ? wat is wijsheid ? Huh
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #29 Augustus 29, 2006, 21:21:31
edit2Rapporteer  
gewoon ff laten inenten.
Kost wat, maar dan ben je wel wat zekerder tegen ziektes.
kitertjuh

Antwoord #30 Augustus 29, 2006, 23:00:13
edit2Rapporteer  
zou wel inenten. volgens mij zin die inentingen paar jaar geldig dus kun je de komende jaren veilig door het leven
Passie

Antwoord #31 Augustus 29, 2006, 23:07:41
edit2Rapporteer  
wie zitten 'r nog maar van 11 tot 22 oktober in el gouna?Smiley ik wel
(HJ) MINI-ME

Antwoord #32 Augustus 30, 2006, 05:56:17
edit2Rapporteer  
wie zitten 'r nog maar van 11 tot 22 oktober in el gouna?Smiley ik wel

Ik ga van 10 t/m 20 oktober naar de 3 corners ocean view hotel in El Gouna... Ik ga je zien  Joepie YeSS Joepie YeSS
Verslag komt later  ThumpsUp
Bodhi

Antwoord #33 Augustus 30, 2006, 07:08:12
edit2Rapporteer  
12 t/m 22 sept in El Gouna....
Freija
Gast
Antwoord #34 Augustus 30, 2006, 16:27:21
edit2Rapporteer  
Wessss veel plezier & de rest ook
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #35 Augustus 31, 2006, 05:11:55
edit2Rapporteer  
Ha Bodhi, wij zullen elkaar dan wel treffen op het water denk ik.
Vaar met Rhino's 5 en hopelijk een Rebel als ik die nog krijg voor de vakantie.
Te herkennen aan een blauw broekie !  YeSS
(HJ) MINI-ME

Antwoord #36 Augustus 31, 2006, 14:52:58
edit2Rapporteer  
Oke dan ! toch heb ik creatieve maniertjes bedacht om onder die 80 euro uit te komen. dat post ik wel als het wel of niet gelukt is ! (grinnik_kitesmiley)

Heeft iedereen hier zich ook ingeënt tegen rare ziektes ? of slaan we die inentingen gewoon over ? wat is wijsheid ? Huh
Oke kom maar op met die info..... Misschien hebben we er toch wat aan... ThumpsUp
Even wat anders...... Ik ga voor de 1x naar Egypte (El Gouna) en heb wat vragen aan de cracks..
....1... Met welke valuta kun je het beste betalen
....2... Kan ik digifoto's makelijk omzetten op cd
....3... Zijn er internet mogelijkheden..

Thx  ThumpsUp
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #37 Augustus 31, 2006, 17:06:23
edit2Rapporteer  

Oke kom maar op met die info..... Misschien hebben we er toch wat aan... ThumpsUp
Even wat anders...... Ik ga voor de 1x naar Egypte (El Gouna) en heb wat vragen aan de cracks..
....1... Met welke valuta kun je het beste betalen
....2... Kan ik digifoto's makelijk omzetten op cd
....3... Zijn er internet mogelijkheden..

Thx ThumpsUp

vooruit dan.
1.. het voordeligste is te betalen met de egyptische pond. je wordt afgezet als je in euros betaald.
2 .. jep.
3.. in het hotel waar je zit is bijna altijd wel een mogelijkheid.
bazaki Louis
Gast
Antwoord #38 September 11, 2006, 03:06:56
edit2Rapporteer  
vandaag wezen beuken op Kitepower-Elgouna met 20knopen en 12m2 Rebel. Morgen ff proberen op een andere spot met glad water. Movenpick hotel ofzo ?

Joo
Papa

Geen avatar

Antwoord #39 September 11, 2006, 05:28:32
edit2Rapporteer  
louis regel bij kitecenter ff een trip met wat personen naar t eiland Tawilla. Met goede wind vol aflandig retevlak water. Tussendoor uber lekkere lunch op de boot. Daarna weer knallen!
kost 25 euro pp
Bodhi

Antwoord #40 September 11, 2006, 14:24:33
edit2Rapporteer  
louis regel bij kitecenter ff een trip met wat personen naar t eiland Tawilla. Met goede wind vol aflandig retevlak water. Tussendoor uber lekkere lunch op de boot. Daarna weer knallen!
kost 25 euro pp

Coole tip! Klinkt goed.
Nickless

Geen avatar

Antwoord #41 September 11, 2006, 19:26:14
edit2Rapporteer  
@ Mini-me:

Vorige week een kitebag van 150 cm meegesjouwd met daarin 2 boardjes, 2 kites en alle overige gear, bag was 29 kg, vanwege het 'vreemde formaat' van de baggage werd mij gevraagd wat ik vervoerde;

- surfspullen = extra lappen
- golfspullen = extra lappen

Dus mijn antwoord: een wakeskate...

De baliemedewerker had geen idee wat het was, na een beetje rondbellen van zijn kant dus geen extra kosten, alleen moeten betalen voor overgewicht, van de 9 kilo overgewicht kon er 5 kilo worden kwijtgescholden, wat me op 4 x €6 is komen te staan.

Op de terugweg vanuit Egypte werd er niet eens naar het gewicht gekeken... dus...€ 24 nog altijd beter dan € 80 right?

ik vloog trouwens met een charter van Transavia...
(HJ) MINI-ME

Antwoord #42 September 11, 2006, 20:24:20
edit2Rapporteer  
@ Mini-me:

Vorige week een kitebag van 150 cm meegesjouwd met daarin 2 boardjes, 2 kites en alle overige gear, bag was 29 kg, vanwege het 'vreemde formaat' van de baggage werd mij gevraagd wat ik vervoerde;

- surfspullen = extra lappen
- golfspullen = extra lappen

Dus mijn antwoord: een wakeskate...

De baliemedewerker had geen idee wat het was, na een beetje rondbellen van zijn kant dus geen extra kosten, alleen moeten betalen voor overgewicht, van de 9 kilo overgewicht kon er 5 kilo worden kwijtgescholden, wat me op 4 x €6 is komen te staan.

Op de terugweg vanuit Egypte werd er niet eens naar het gewicht gekeken... dus...€ 24 nog altijd beter dan € 80 right?

ik vloog trouwens met een charter van Transavia...
Bij Transavia kost het niets wanneer je spullen niet zwaarder zijn dan 20 kg en niet langer dan 1.65 cm.. En het maakt dan niet uit als je gewoon verteld dat het kitespullen zijn.. Die 80,- euries betaal je alleen bij Martinair.. Maar dan mag je wel 15kg extra aan gewicht meenemen.

Ps hoe was je vakantie en waar ben je geweest en post ff een kleine review als je wilt??
Nickless

Geen avatar

Antwoord #43 September 11, 2006, 22:14:27
edit2Rapporteer  
Vakantie was erg relaxt, zijn last minute 8 dagen naar Hurghada geweest, daarvan 5 dagen daadwerkelijk op het water geweest. (ook nog dagje reizen - dagje chillen - dagje snorkelen)

Colona is een goeie tent, fijne plek om te chillen, vrij kleine area om te launchen, tenzij je de moeite neemt om een stukje upwind te lopen om vanaf de training-spot te launchen om een kleine downwinder te maken.
Genoeg plek om je spullen op te bergen, alles makkelijk schoon te maken, rescue is gewoon goed geregeld en er hangt een aardig sfeertje onderling.

Iedere dag goede wind, varierend van 4 tot 6 beaufort - 's ochtends meeste dagen wat schuin aflandig en vlagerig in de buurt van de shore, 's middags schuin aanlandig en minder vlagerig.

1 dag ging de wind pas aan om een uurtje of 13 maar verder echt van ca. 9 tot 18 goeie wind gehad...

De zandbank is erg relaxt, mooi vlak water en natuurlijk heel wat mooier dan ik gewend ben van NL. Dit was mijn eerste kite-tripje in t buitenland en ik moet zeggen; dat smaakt naar véél meer Smiley

Jij veel plezier in oktober Mini-me !!!
Passie

Antwoord #44 September 11, 2006, 23:21:44
edit2Rapporteer  
hebbie ook nog foto's want ik ben der natuurlijk ook in oktober:)
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #45 Oktober 10, 2006, 00:40:33
edit2Rapporteer  
Nog eens een vraagje over El Gouna...nog steeds het plan om er rond 24 oktober heen te gaan.

Een figuur van happysport adviseerde me een shorty mee te nemen. Niet voor de kou maar voor bescherming tegen de zon enzo. Wat zijn jullier ervaringen??? ben hier natuurlijk mn gewone pak gewend..maar die gaat natuuurlijk nooit niet mee!
Papa

Geen avatar

Antwoord #46 Oktober 10, 2006, 00:57:41
edit2Rapporteer  
ivm zon gewoon lycra aan... gewoon goed insmeren. wanneer je opstaat insmeren in de middag paar x en je hebt nergens last van. Een lycra is uv bestendig dus goed genoeg. Een pak is gewoon té heet...
JB - On The Edge

Antwoord #47 Oktober 13, 2006, 04:08:22
edit2Rapporteer  
en ik ga ook eindelijk boeken!!

24-10 tot 01-11!!! Nog iemand naar El Gouna???
JB - On The Edge

Antwoord #48 Oktober 14, 2006, 20:00:18
edit2Rapporteer  
Oja! Hebben jullie je laten in-enten???
The Submarine

Antwoord #49 Oktober 15, 2006, 22:46:18
edit2Rapporteer  
Kom net uit El Gouna, Helaas een beetje erg weinig wind deze week. Het is idd een mooie spot, maar heeeeeeeeeeeel druk. Je kan er soms je kont niet keren op het water. Mensen die er eerder waren geweest vonden het ook wel erg druk en dachten er over om niet mee terug te gaan. Verder is het een prima lokatie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.