dimitri
Gast
|
Fer ik ben er ook rond 1420 samen met alie von de zimmer
|
|
|
slufterhufters.com
|
Lekker naar Autoplaya, hoog water dus helemaal los daar.
Vandaag ook te wreed, beetje te hard de wind maar de strepen staan nog in de lucht.
Bruut, morgen weer Autoplaya...10.00 op het water staan.
|
|
|
Pieter
|
He Ar........was even wreed he met de 9 cb ging echt hoog............was wel even leuk op autoplaya..........maar wat een eind lopen. Wordt woensdag en vrijdag................beulen.......... ..
|
|
|
slufterhufters.com
|
10 minuutjes lopen, stel je niet aan oude man...
Iedergeval beter dan de Slufter, hoog water op de Slufter is stront onder je schoen.
|
|
|
Pieter
|
Je had toch geen schoentjes aan..................lang geleden dat ik daar ben geweest........... En wat betreft oude man...........inderdaad. Tot de volgende kitesessie.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Maar jij als oude man was wel ff aan het beulen met die harde wind terwijl er een hoop jonge mannen op het strand stonden..
|
|
|
Pieter
|
Kijk Ar...........................dat bedoel ik maar...............................
|
|
|
KiteDemon
|
Hoogwater is heel goed te doen tegenwoordig, of het nou onshore is of niet! Geen zin om om dat takke eind te lopen, en ook geen zin om kites onbeheerd op het strand te laten liggen. Dat kwartiertje wat je kwijt bent met die wandeltocht, breng ik liever op het water door.
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik ben vanmiddag ff met Alie op de slufter geweest, een ding is zeker, zo hoog als vandaag ben ik nog nooit geweest. De wind was zeker een kleine 7bft Ik jank die kite naar links en schiet met mach 4 de atmosfeer uit. ben ik bezig met de landing krijg ik een vlaag van een dikke 35 knp om mn oren. Alie heeft nog een brute foto van deze actie ik ging zekers 10mtr+
Maar hierna was de pret afgelopen en was er geen houden meer aan, dus inpakken en wegwezen Komende dagen gaat ook zeker bruut worden
|
|
|
brainwave1975
Gast
|
yep ben ook vrij Morgen!!!! en de rest van de week trouwens ook
|
|
|
Arthur
Gast
|
Dat is geen maatstaf Fer, volgens mij ben jij er niet meer geweest sinds er een slagboom staat.... Hoogwater playa is tha Bomb !
|
|
|
|
|
|
La Flauwurhman
|
whoehaahahaha secret?! (grinnik_kitesmiley)
Is op de maasvlakte, maar niet geschikt voor beginners!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
whoehaahahaha secret?! (grinnik_kitesmiley)
Is op de maasvlakte, maar niet geschikt voor beginners!
ssssssssssssstttttttttttttttttt........ .........het is al zo druk!!! maar inderdaad......BESLIST NIET VOOR BEGINNERS!!!!! veel stroming en hoge golven.
|
|
|
StevenHill
|
Kom vanmiddag ook. (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
|