Kitechix instructeur gezocht

Suzette

Augustus 29, 2006, 19:38:35
edit2Rapporteer  
Welke IKO gecertificeerde instructeur (of liever zelfs een instructrice!) zou a.s. weekend het hele weekend kunnen lesgeven op het Windtown Kitechix Weekend in Zeeland? Het wordt lekker druk!
Graag even een mailtje naar kitechix@windtown.nl.

Groetjes,
Suzette
rachelfrens
Gast
Antwoord #1 Augustus 29, 2006, 21:51:22
edit2Rapporteer  
Ben geen instructrice maar wel kitechick. Is jullie spot vrij toegankelijk (ik lees op de site iets over een resort?) en kunnen mijn vriend en ik er zelf ook kiten, dan kom ik dit weekend waarschijnlijk wel even checken. Lijkt me leuk
kentyman

Antwoord #2 Augustus 29, 2006, 21:53:05
edit2Rapporteer  
wat schuift 't? :-)
wouterb

Antwoord #3 Augustus 29, 2006, 22:11:11
edit2Rapporteer  
wat schuift 't? :-)
....bergen vrouwelijke aandacht  schater schater
Jappy

Antwoord #4 Augustus 29, 2006, 23:21:51
edit2Rapporteer  
@ Kentyman: Is de aandacht nog niet genoeg? Hahaha

Gewoon aanwezig zijn is al geweldig. Ik zou best wel les willen geven maar heb geen IKO. Ik help wel met andere zaken...en natuurlijk is het ook veel leuker als er een kitechick komt om les te geven.

WaterJoe is er iig weer bij!!!

We zien je dit weekend wel weer Suzette, wordt weer helemaal top!!!
Buur

Antwoord #5 Augustus 30, 2006, 06:32:32
edit2Rapporteer  
ik denk dat het een leuke vergoeding is, als de nood hoog is. maar dank dat je ff via Pb moet vragen.... eindelijk een weekend volop wind misschien 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.