Aurel
|
Dat wordt feest bij de familie Langeree!!!
|
|
|
Lex
|
Top voor Bas Koole, die gast heef dat echt verdiend
|
|
|
Lord of the Boards
|
Inderdaad. Toppertje Bas!
En de rest ook gefelicteerd natuurlijk.
|
|
|
Lex
|
Mooie foto's ook trouwens!
|
|
|
OlafJanssen
Geen avatar
|
Kevin gefeliciteerd!
Nadat je vorig jaar na je net helemaal terug geknokt had naar de finale had je net niet gewonnen. Nu weer revenge! Maar ook de andere riders gefeliciteerd met hun resultaat! Het was weer van hoog niveau. Nederland rules!
Bij de dames had ik al het genoegen Jalou te feliciteren, ook alle dames gefeliciteerd!
Olaf Janssen
kevin gefeliciteerd
|
|
|
panda
|
volgend jaar ziet dat lijstje er wel wat anders uit als ik mee doe (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
ik was er vandaag.. rond de middag werden alle heats uitgesteld! of ze uiteindelijk nog gevaren hebben, zou ik niet weten
|
|
|
Slis
|
nope is niet meer gevaren om 16.15 was de prijsuitreiking
|
|
|
HangLoose
|
Bas echt TOP man,meer dan verdiend!!! Uiterraard ook de andere riders gefeliciteerd met hun resultaat! www.xtrmteam.nl
|
|
|
mmfotos
|
Winnaars,...GEFELICITEERD!!! De foto's van dag 2 staan inmiddels ook online. Groetjes,Marijke
|
|
|
Buur
|
Jammer dat de wind inkakte waardoor het niet afgemaakt kon worden.... wel zeer mooie plaatjes van het kiten!!!
|
|
|
daanbanaan
|
claudia echt goed gepresteerd 3e plaats gefeliciteerd meisie
en de rest natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie overwinning
groet daan
|
|
|
Claudia
|
Ja dank je daan, ik snap er ook helemaal niks van, ben zo blij als een kind!
|
|
|
Ronald Vuurter
Gast
|
Vond het helemaal te gek. Leuke sfeer en vette actie. Volgens mij wel moeilijke condities! Dus alleen voor de echte cracks!
|
|
|
|
n-schutkiter
|
iedereen gefeliciteerd.
bedankt voor de mooie foto's
|
|
|
michiel v geel
|
vrouwendeel is een beetje zinloos als jaren is het het anderwoord jalou
|
|
|
KIBOCO
|
Alle Riders natuurlijk van Harte Gefeliciteerd met jullie resultaten. Hier nog een linkje met wat NK sfeer foto's... http://www.kiboco.com/html/NKKITE2006/index.html Mededeling aan alle NKRiders!!!! Wij hebben 2 trapezes gevonden.Mis je er een of weet je iemand die 'm kwijt is , neem dan even contact met ons op via een mailtje naar info@kiboco.nl of bel even 06-55356165 Met sportieve groet, Team KIBOCO
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Erg leuke foto's!
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
jammer dat ik geen tijd meer had om zelf te kunnen kijken, klinkt alsof er een goede sfeer hing (hangloose_kitesmiley) natuurlijk gefeliciteerd alle riders die het podium konden bereiken
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zeewolde werd goed vertegenwoordigd Gefeliciteerd Hans met je 4e stek Volgend jaar beter Swen Snap je niet he..........een gemeente met zoveel toppers heeft gewoon een kiteverbod (angry_kitesmiley)
|
|
|
Feltyshot
Gast
|
jah allemaal gefeliciteerd, maar waar zijn de foto's van de vrouwen??? dat is het enige wat ik nog mis! oke ik heb wel foto's van de vrouwen, want die zijn wel degelijk belangrijk, natuurlijk!! dus barbara als je een foto van je zelf wilt mail me dan maar en de rest ook natuurlijk!!
|
|
|
Flakkee-John
|
ik zie nog steeds geen complete lijst een beetje slordig van de gasten die het NK geregeld hebben op hun site staan
|
|
|