Jeronimo
Gast
|
Eco paradise is sowieso best prijzig, lokale pousadas zijn vaak stuk goedkoper en net zo goed en bijna altijd redelijk dichtbij aan het strand, als je je spullen niet in de kitelagerung kun je net zo goed op je kamer leggen lijkt me, bespaar je die 80 euries voor leuke dingen
|
|
|
boardfreak
Geen avatar
|
hey, ik heb zelf twee weken doorgebracht in het ecoparadise en dit is echt niet nodig volgens mij. Het enige wat er niet is, is een compressor, gewoon ff pompen is toch niet teveel moeite he (hangloose_kitesmiley). Voor de rest is er altijd wel voldoende volk aanwezig om je kite te helpen launchen of om je te helpen als je weer van het water komt. Ook het hotel heeft een wc aan de bar en op het stukje strand wat een omheining heeft staat een douche en een kraantje om spullen af te spoelen. Wat betreft de service voor de downwinder, gewoon ff buggy regelen via de receptie van het hotel en je wordt afgehaald aan de lagune als je wil. Ik zou het dus niet doen, lijkt mij echt wel weggegooid geld, voor dat geld kan je beter paar keer buggy charteren met chauffeur en eens naar paracuru gaan om te kiten, heb je veel meer aan. enjoy the brazilian way of life
|
|
|
peterb
|
@jeronimo: aanbieding is 1200 euro logies en ontbijt voor 2 weken incl vlucht en belastingen.
|
|
|
_spikey
Gast
|
Prijzen van eco vallen best mee, kite storage is onzin is nergens voor nodig
|
|
|
charles2
Gast
|
1200 Euro all in? hé, heb je een link?
|
|
|
|
peterb
|
vertrek is gewoon vanaf amsterdam
|
|
|
|
peterb
|
ok Theo als jij dan elke keer mijn kite oppompt en niet snurkt
|
|
|
Rikkediedooo
Gast
|
Ben net terug van Brazilie kite trip. Ben op de beste kitespots geweest ook in Combuco. Ga naar Canoa Quebrada zo'n 4 uur met de bus vanaf Fortaleza. Ga naar Pousada Colibri. Dit word gerund door een hele relaxte Italiaan. Hij neemt je mee naar een goede spot. Je kan daar ook spullen huren als je dat wil. Er is iets minder wind dan in Combuco, dus meem voor de zekerheid een 12m2. Stink niet in alle mooie praatjes van alle kitereis organisaties. Zelf regelen gaat prima en kiters helpen elkaar en geven elkaar de tips. Goede vakantie.
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Heb ook lekker een weekje vertoefd in eco paradise.. gewoon je spullen in je kamer droppen hoor! het scheelt je onnodige doekoes en daarvan kan je inderdaad zelf gewoon een buggy regelen.
Veel plezier daar!!!
|
|
|
Noordtuk
|
Hoi PeterB,
Welk hotel zit?? Ga namelijk ook in januari naar cumbuco!!
Hoor van je
|
|
|
johan!
Gast
|
das nog duur ;-) KiteCamps.nl zit je er goedkoper
|
|
|
rikkediedooo
Gast
|
Jongens en meisjes,
Regel gewoon zelf je kite trip. Scheelt een hoop geld. Voor de eerste dagen is Windtown een aanrader. Ga daarna alles zelf regelen, dat is echt leuker en je spreekt nog eens iemand. Tip: Kijk op Google Earth naar de goede spots.
|
|
|
peterb
|
hoezo hoop geld: - ticket met arkefly kost 599 euro + 180 euro belasting - 2x transfer kost normaal 50 euro
dus betaal ik 270 euro voor 14 overnachtingen incl ontbijt = 20 euries per nacht
en hoef verder helemaal niets meer te regelen
|
|
|
charles2
Gast
|
op Arkefly kom ik op een dikke 1100 Euro voor een retour + 180 Euro belasting! Of was je van plan alleen de heenreis te boeken? Mmm... da's misschien geen gek id.
|
|
|
Angela KA
|
Ik ben ook 2 weken geweest via Kitecamps.nl. Was allemaal goed geregeld. Lekker in Eco Paradise, aan het strand, tegen het dorp aan en een hotel dat in verhouding al een tijdje meedraait dus er zijn ligstoelen e.d. Verder zijn de prijzen in Eco ongeveer 30% lager dan bijvoorbeeld het Brunotti hotel dat net nieuw geopend is.
Volgens mij is het boeken van je eigen ticket en daarna je eigen Poussada (dat idd goedkoper is dan Eco Paradise) altijd nog duurder dan een 'all-in' pakket bij Kitecamps. Dat komt doordat zij goede afspraken hebben met betrekking tot je ticket en hotel.
In ieder geval veel plezier daar! Ik zou zó terug willen!!!
|
|
|
kaboom!
Geen avatar
|
Ik ben in het Windtown Hotel ( www.kitecollege.com/windtowncumbuco) geweest en echt super relaxed daar! Zij zitten aan het strand en je kunt je spullen ook gewoon bij hun aan het strand opslaan. Ik had bij Happy Sport ( www.happysport.nl) geboekt. Zij zoeken vlucht en accommodatie bij elkaar. Daar was ik zeer tevreden over. Goede service en samenwerking tussen Happy Sport en Windtown.
|
|
|