FonezzzZz
|
hmm ruben len10 movie brazillia kies daar gewoon 1 move uit haha ik heb geen idee boardgrabs? rotaties? transfers ! genoeg opties volgensmij
|
|
|
lennart
|
gevorderde beginnner...
|
|
|
FonezzzZz
|
de fase na beginner intermediate? of beginner die veel kan so lastig altijd met die status aanduiding !
|
|
|
|
Jolien.
|
backlopen lijkt me niet echt iets voor een beginner?! lijkt me iets teveel tegelijk
|
|
|
Passie
|
arnold.. Ik zal jou wel wat makkelijk dingtjes leren... Wanneer ga je weer naar de dam?
|
|
|
FonezzzZz
|
ik eb ook nog wel vraagje hoe kan je nu precies unhooked varen, kite depoweren unhooken en puur op de knoop varen?
|
|
|
Passie
|
kite depoweren.. uithaken en om te oefenen gewoon lekker half met de wind mee. ik vaar hem altijd gewoon helemaal op de chickenloop.. iedereen heb ik 't idee.
|
|
|
plaaggeest
|
backroll, frontroll raily, 360, 180 dit zijn leuke dingen om mee te beginnen. Backroll is de basismove van vrijwel elke gevorderde trick. Als je gelijk heel extreem wilt doen. - Haak uit - 2 handjes aan de linker kant van de bar - En gaan Succes (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FonezzzZz
|
hmm dat ga ik zeker proberen als ik weer hersteld ben draai ik ff me grote chickenloop er aan, wat is wijsheid HP leash nog aan je 5th lijn laten zitten? barloslaten is kite valt uit de lucht? (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Mitchel_12000
|
Op zich lijkt me die backloop kiteloop geen moeilijke trick, maar om er mee te beginnen lijkt me iets te veel van het goeie. Probeer eerst eens een gewone backloop.
|
|
|
Arnie26736
|
arnold.. Ik zal jou wel wat makkelijk dingtjes leren... Wanneer ga je weer naar de dam?
S goedd Wanneer de wind staat, volgende week zaterdag, enzondag , of donderdagmiddag
|
|
|
TtHoM@s
|
ingehaakt raily -> uitgehaakt raily-> backrol geen moeilijke triks maar wel leuk en voor de rest nog 360, grap enzo succes
|
|
|
X2Nick
|
Kijk eens op kitefilm.com... daar staan heel veel tricks... met een goede uitleg!
|
|
|
Vinni
|
Een hele makkelijke is ''two side''
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
kite depoweren.. uithaken en om te oefenen gewoon lekker half met de wind mee. ik vaar hem altijd gewoon helemaal op de chickenloop.. iedereen heb ik 't idee.
waarom wil iedereen toch altijd zijn strap dichttrekken bij t uithaken, je wilt toch power bij je railey's ed. of niet? Unhooked gaat het beste met een grote vaste loop (voor het makkelijk inhaken) en kort depowerkoord (tot 20cm), dan hoef je tenminste je strap niet meer aan te trekken als je uit wil haken en bij tricks wil je wel wat power hebben. Wat je nu het beste kunt gaan leren als je je eerste sprongetje gemaakt hebt zijn wat backloopjes, hooked railey's en vooral niet vergeten het toe-side varen, daarna transitions, hogere rotaties en boardgrabs als je al wat hoger springt.
|
|
|
Idefixe
|
Een hele makkelijke is ''two side'' dat doe je dan met z'n tweetjes? ( sorry, kon het ff niet laten (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
Vinni
|
Een hele makkelijke is ''two side'' dat doe je dan met z'n tweetjes? ( sorry, kon het ff niet laten (grinnik_kitesmiley) ) Als je wil (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Thetheo
Geen avatar
|
nou lekker dan de backloop kiteloop als beginnerstrick???? wat een gelul. Dan zijn er wel heeeeeeeeel veel gevorderde beginners in Nederland. Ik zie namelijk zelden dit soort tricks op het water...lijkt me een echte "stuurlui aan wal verhaal' Probeer eens te starten met een backflip zou ik zeggen en wat grabjes tijdens een sprong of b.v upside downs and tabletops...maar als je net lekker beetje kan springen zou ik kiteloops nog maar effe niet doen... (of het moet 10 knp zijn)..
|
|
|
Lex
|
backflip?
|
|
|
Bluecupra
|
Zou idd ook denken aan een railey, frontroll en backroll, transition. Dat zijn wel een beetje de basis tricks
|
|
|
|
|