FLOF
|
HUH??!! Dit is gewoon een zinvol topic van je...ja zó is er geen ruk meer aan hiero! (angry_kitesmiley)
|
|
|
Wimt
|
Gewoon om de mensen te laten schrikken
|
|
|
Mark-Fizzer
|
En dat lukt je behoorlijk, ben helemaal van de leg....
|
|
|
Wimt
|
En dat lukt je behoorlijk, ben helemaal van de leg....
En dan had ik het alleen maar over een zandzak.
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
haha dat zullen er wel meer zijn. let op dit is weer 1 van zijn eigen creaties. een ongeluk zit in een klein hoekje. heb je toevallig naailes gehad?
|
|
|
Flywoods
|
De zandzakmethode is zo oud als de kitesport zelf. Maar ja, beter laat dan nooit.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Kan je nagaan als je het over je eigen zak hebt...
|
|
|
|
extreme animal
|
Ik heb een Bow-kite, en die kun je niet zomaar de tip dubbelvouwen voor zelfstart.
Waarom kan de tip niet dubbel?? dat doe ik vaak genoeg.
|
|
|
Thetheo
Geen avatar
|
yeah right doe dat maar eens met 25 knopen...ik kom wel kijken :-)
|
|
|
extreme animal
|
gewoon door blijven scheppen totdat ie blijft liggen.
|
|
|
Vinni
|
Best handige tip van die zak zand
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Kan je nagaan als je het over je eigen zak hebt... Eentje van 10/15 kg.....knappe jongen asl je daar een dag mee rond kan lopen zonder rugpijn te krijgen.. mzzsl
|
|
|
hifly
|
als je een beetje gewoon bent om te werken , moet dit zeker lukken ...
|
|
|
|
stefkiter
|
wie is zijn kind van rond de 10/15 kg kwijt? kijk in alle zelfgemaakte zakken.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
Kan je nagaan als je het over je eigen zak hebt... Eentje van 10/15 kg.....knappe jongen asl je daar een dag mee rond kan lopen zonder rugpijn te krijgen.. mzzsl ten eerste krijgd de gem brugger dat elke dag te verduren en ten tweeede zij onge vriend wimt dat je een lege zak meenam daar volgschepte en aan eind van de dag weer leeggooide en alweer een kwesti van lezen netals met die takoon wook en skoop
|
|
|
Kondor 11
|
Ehh, pas nog met 30knp+ op neeltje, gewoon zand op me waroo en zelf lekker starten terwijl iedereen nog aan het slapen is. Geen probleem voor me bow. Als je natuurlijk een pinda bow heb is het wel een ander verhaal, die zijn niet zo goed bestand tegen zoveel gewicht
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
moet zeggen, die had ik al vaker de revue zien passeren, ook zelf diverse malen geprobeerd, maar zonder succes......kite duikt nerveus alle kanten op.... @wimt: ik heb je afgelopen maandag op Kessenich helaas niet zien launchen, maar je was supersnel airborne...ik dacht: hoe doetíe dat nou in zijn eentje zo snel....de zandzak dus... groet danny
|
|
|
|
vind ik die spit met chickenloop toch makkelijker.
|
|
|
Vinni
|
Kan je nagaan als je het over je eigen zak hebt... Eentje van 10/15 kg.....knappe jongen asl je daar een dag mee rond kan lopen zonder rugpijn te krijgen.. mzzsl Zo zwaar is dat niet toch? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Citaat Kan je nagaan als je het over je eigen zak hebt... Eentje van 10/15 kg.....knappe jongen asl je daar een dag mee rond kan lopen zonder rugpijn te krijgen.. mzzsl Vrienden...ik ging hier op in omdat hij het over ZIJN zak had je weet wel die ene twee ene... NOG NIET DUIDELIJK mag je me mailen... Ik ben in jullie teleurgesteld.... mzzsl
|
|
|
Vinni
|
Dat bedoel ik, die van mij weegt 20kg
|
|
|
Wimt
|
Ik heb de zak gemaakt van de kitebag van de skoop. Vaak zit er in een kitebag, een extensie, om de kite opgepompt in de zak te kunnen doen. Dat heb ik losgeknipt bij een lengte van 70 cm. Je hebt dan een zeer brede opening, die ik volschep d.m.v een peddelblad van een kinderroeiboot.
Dat volscheppen doe ik dus op het strand. 2 sec. werk. En omdat deze zandzak groot is, plakt ie erg goed op de kite.
|
|
|