Davidov
![](/forum/avs/avatar_1293.png)
Logs: 0 | 27 uur
|
Ja, ik ben er geweest. Is wel chill daar, enkel jammer dat je niet met de auto in het park mag dus je kan al je kitezooi meesleuren. Omdat ik astma heb. Wou ik binnen maar mocht niet. Dus heb ik de bewaking een briefje laten schrijven, dat als er iets gestolen werd uit de auto, dat zij de verantwoordelijke waren. Maar huisjes zijn echt goed. We hadden er 1 met sauna (nooit gebruikt, altijd kiten). Echt goed daar. Ook het zwembad is goed.
Maar juist voor port zelande heb je ook nog een camping dacht ik.
En je hebt er ook het surfcentrum. Is met ontbijt.
En dat ligt aan Brouwersdam. Is altijd een druk bezochte kitespot. Daar vind je in het weekend altijd wel een kitesurfer. Vanaf port zelande -> strand is 3 minuutjes(auto). Tenzij je voor het ene rode licht staat.
In ouddorp zijn er ook pension's, misschien dat je daar eens kan horen. Er zijn 2 boeren bij het vuurtorenstrand van ouddorp die een weilandje hebben (beschut) en dat verhuren voor met een tentje op.
|
|
|
sjembek
![](/forum/avs/avatar_3911.png)
|
Ja, ik ben er geweest. In ouddorp zijn er ook pension's, Er zijn 2 boeren bij het vuurtorenstrand van ouddorp die een weilandje hebben (beschut) en dat verhuren voor met een tentje op.
Vertel, wat vragen zij zo ongeveer voor één week? hoe kan ik contact met hun leggen? center parks in nl niet goedkoop..
|
|
|
|
VincentC
![](/forum/avs/avatar_1603.png)
|
Ik heb zelf op de camping gestaan, vond het opzich wel chill, Brouwersdam ligt zoals bekend om de hoek en ook vervoer naar Renesse ister goed. Genoeg overig vermaak daar te vinden ook.
|
|
|
slingshot {Thomas}
![](/forum/avs/avatar_1939.png)
|
ik ga in mei weer weekje naar porte zelande, voor de 3/4 keer of zo, is gewoon super relx daar punt uit.
|
|
|
Pilando
![](/forum/avs/avatar_3439.png)
|
Heb er in september een maand een huisje gehuurd!!! Mooie prijs, super locatie en een huisje met alles er op en eraan!! GO!!! GO!! ![Joepie](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/pbjslayer.gif) Krijg weer heimwee!!! Gday Pilando
|
|
|
Passie
![](/forum/avs/avatar_1647.png)
|
ik heb met young ones. in het surfcentrum geslapen.. Dat is echt ideaal als je echt alleen komt surfen.. lekker bed.. en een leuk ontbijtje meer niet 's avonds lekker uit eten:)
als je de fiets pakt. ben je sneller op de b-dam dan met de auto
|
|
|
sjembek
|
Kamperland, is dat wat?
Kan daar een huisje huren namelijk.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik heb zelf op de camping gestaan, vond het opzich wel chill, Brouwersdam ligt zoals bekend om de hoek en ook vervoer naar Renesse ister goed. Genoeg overig vermaak daar te vinden ook. Goeie ervaringen mee! Hehehhe ik heb met young ones. in het surfcentrum geslapen.. Dat is echt ideaal als je echt alleen komt surfen.. lekker bed.. en een leuk ontbijtje meer niet 's avonds lekker uit eten:) Surfcentrum is ook helemaal tiooooop, maar is nu overgenomen door Duitsers he ...
|
|
|
sjembek
|
maar ff ontopic weer?
Kamperland?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
![](/forum/avs/avatar_2796.png)
|
de schotsman...(kamperland) Me moeder ging er vroeger altijd heen..is begonnen als een surf camping.. Wel chill je zit er aan het veerse meer en even over de dijk huppelen en je staat bij neeltje jans ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif) En je hebt twee shops in de buurt Zwemer en Roha ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif) mzzsl (ga zelf naar oostkappele dat is de overkant van het veerse meer ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif) )
|
|
|
Ricardo
![](/forum/avs/avatar_1129.png)
|
Kamperland is wel relaxt, het is een kwartier fietsen naar vrouwenpolder en neeltje jans vanaf daar en je hebt er een kabelbaan voor windloze dagen. Verders is de camping ook wel van goede kwaliteit, over de prijzen weet ik niet zoveel ik verblijf namelijk vaak op een camping in kortgene wat iets verder van het strand af ligt maar met de auto nog steeds een paar min is.
|
|
|
storm
![](/forum/avs/avatar_1659.png)
|
kijk anders of je bij vrouwepolder in de buurt een camping of huisje kan vinden. dan zit je aan de zeekant. want op het veerse meer mag je niet kiten. je hebt ook een park met huisjes bij de veerse dam. is van de roompot. dan zit je echt pal tussen de veerse dam en neeltje jans in. Dan dek je heel veel windrichtingen af. Want de vrouwepolder is alleen fijn tussen west en noordoost. En iets verder doorrijden met de auto en je bent op brouwersdam
|
|
|
Henning
![](/forum/avs/avatar_3701.png)
|
Hoe is de wind er in de zomer ??
|
|
|
|
storm
![](/forum/avs/avatar_1659.png)
|
de wind in de zomer. Doorgaans ruk ,maar je kan mazzel hebben met zomaar een hele week wind. Maar als je dicht bij zee zit en een grote kite hebt, kan je toch aardig gebruik maken van wind die soms plotseling even een paar uurtjes op komt zetten.
|
|
|
roelvdgun
![](/forum/avs/avatar_2556.png)
|
camping de schotsman ( www.rcn.nl) heb ik vorig jaar gezeten, echt gezellig, zit ook een surfbar, op de fiets naar kitesurfspots (3 ofzo op fiets berijkbaar in 45 min) ligt aan t veersemeer kamperland.
|
|
|